TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Som tidigare utlovat...
Pages (2): « 1 [2]
Re: GRATTIS!
| quote: |
| Originally posted by morakickers KUNG! som man s�ger i mina gamla hemtrakter. fyy faan vad kul, r�tt vad det �r �r det ju faktiskt dags ![]() �r inte steve ganska gammal ... snart dags hehe |

| Originally posted by Dj_ExOn Grattis som tusan! All lycka i framtiden till er b�da! �r frugan din lika inne p� trancesv�ngen som du �r? Och jag tycker Steve ska l�gga av med att g� runt och st�ta p� sm�flickor nu! Skaffa dig en s�t dam f�r tusan! H�h� |
shit, som en dr�m!!
GRATTIS!!
Ett stort j�ttetack f�r alla lycko�nskningar fr�n Herr o Fru NordLight!!!
Vilka kommer till Trance Nation btw. ?
Greetz
NL
I`ll be there. Jag rycker tag i dig lr fru Nordlight, lr ngt annat bekant annsikte som jag r�kar se.
Fan grattis mannen! Skitkul
kul o se att v�ra TA veteraner skaffar fotf�ste 
Re: Som tidigare utlovat...
| Originally posted by NordLight Som jag lovat tidigare postar jag en liten bild p� oss. |
�ven om de "bara" e till oss p� Internet
hohoh.... Fint kort!!!!
GRattis!!!!
Fiiiiint namn 
Re: Re: GRATTIS!
| Originally posted by SteveTranz4ever Jo men vem ska jag gifta mig med ![]() K�rlek var inte �mnat f�r mig s� jag gl�ds �t andras k�rlek ist�llet.... All min k�rlek g�r till trance/musik och goda v�nner. ![]() Ha ha ha vilket p�hopp... jag e s� gott som oskuld haSka se till att morsa p� b�de Herr och fru Nordlight |
grattis grattis grattis....riktigt fin bild m�ste jag s�ga, man blir lite sm�tt glad av � se s�nna bilder d�r andra ser s� s�ta ut
vare stort dr�mbr�llopp eller bara dom allra n�rmsta...tell us all 
Originally posted by Vizay grattis grattis grattis....riktigt fin bild m�ste jag s�ga, man blir lite sm�tt glad av � se s�nna bilder d�r andra ser s� s�ta ut vare stort dr�mbr�llopp eller bara dom allra n�rmsta...tell us all |
| Originally posted by Glorie F�rresten... heter ni Nordlight i efternamn? Fiiiiint namn |
ELLER HUR !
| Originally posted by NordLight Frugan har naturligvis hj�rntv�ttats fr�n Stureplan-hits till tung trance. |
tror mkt p� pavlovsk metod: direkt ngt kul h�nder s� spelar man bra trance/house (valfritt). i b�rjan ngt enkelt och catchy och sedan m�nad efter m�nad mer och mer tungt.

| quote: | ||
Originally posted by NordLight
ELLER HUR ! |
| Originally posted by morakickers ber�tta mera: vem var toastmaster, blev det bra tal? hade ni bra drag p� festen p� kv�llen? karlbergs slott, fan vad trevligt! �r du inom det milit�ra, eller f�r man hyra det fritt (kanske inte �r f�rsvaret som har det? *f�rvirrad*)? |
). Talen var helt otroliga - lagom l�nga och med mycket humor! Middagen serverades i Artillerisalen medans dans, br�llopst�rta och v�lkomst-champagne �gde tum i Rikssalen. Lokalerna p� Karlberg �r otroligt vackra och m�ktiga.
. Dessutom gifte sig mina f�r�ldrar sig d�r f�r 35 �r sedan och �ven det hj�lpte nog till lite.
grattis!! va fina ni var!!!! hoppas at ni f�r ett bra liv tillsammans!!!
WOOOOW::.YEAH !!
GRATTIS !!! FAN VA KUL !
Vi kunde ju ha fixat efter festen f�r dig !

Nordis
�r det era knoddar hela bunten eller ?
| Originally posted by SteveTranz4ever Nordis �r det era knoddar hela bunten eller ? |
Grattis, NL..vilket j�kla kap 
| Originally posted by Nyx Grattis, NL..vilket j�kla kap |
Feting-grattis och Good Luck i framtiden, hoppas ni f�r m�nga lyckliga �r. 

h h ha den �ran.....
lycka till i framtiden me allt