TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T Koninginnedag @ Rembrandtplein / Thorbeckeplein
Pages (2): « 1 [2]
goed plan 
Hoe zat het nou met dat Lovelands? Heeft iemand daar nog wat info over, kan namelijk niks terugvinden op het web. Ga toch maar naar Amsterdam 
www.lovelands.nl
en dan op "rise" klikken 
Rise for your queeeeeeen.
Die site doet t niet? 
euh ja want is het is nl
www.loveland.nl whehe 
wordt allebei wel sweet denk ik! ik ga gewoon bij allebei ff kijken, t is toch om de hoek 
Ah bedankt, magrec!
Zo, ik ben terrug
Het was wel geslaagd 
ik vond het wel ok alleen regende het fucking hard...
Loveland was drukker dan druk

Nou ik heb wel een dagje gehad..pfff eerst met je brakke kop wachten tot 12 uur tot de rest kwam (wij waren eerst met zn 2en naar 2days of kaos geweest..). Ik had gelukkig nog voor 5 euro een paraplutje kunnen regelen. Btje rondgelopen en maar wachten op sander kleinenberg om 18 u. Wat een lekker setje was dat zeg!. Armin daarvoor was ook wel gaaf.
greetz
was er gister ook bij, heb antiphus nog ff gesproken was wel gezellig.
ik zat met de regen trouwens een uur lang in de Mac!
Ja de regen was wel erg klote, maar ja Kleinenberg was daarentegen wel erg goed! Hij heeft me dag toch wel gered (en armin toch ook wel
). Vooral die laatste plaat met die pearl jam sample 
Sander for King!
| quote: |
| Originally posted by Kakao Ja de regen was wel erg klote, maar ja Kleinenberg was daarentegen wel erg goed! Hij heeft me dag toch wel gered (en armin toch ook wel ). Vooral die laatste plaat met die pearl jam sample ![]() Sander for King! |
Nog een lekkere dag gehad vandaag?
Ja lekker hoor, toch maar lekker geen college gevolgd. Was te lam om uit bed te komen. Nog lekker naar huis gereden met je brakke hoofd? 
| quote: |
| Originally posted by Kakao Ja lekker hoor, toch maar lekker geen college gevolgd. Was te lam om uit bed te komen. Nog lekker naar huis gereden met je brakke hoofd? |
Het slechtste is dat we nog op station den bosch gingen koppeltje duikelen op de roltrappen