TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טלנובלות, אופרות סבון, קטנטנות, המורדים :P וכו'
Pages (2): « 1 [2]
יוחנן יהודה לוי המטביל שלי לנצחחחחחח
לא רואה שום דבררר
לכו תקאווט !
עוד מעט תגידו אתם רואים בליבלייד וכל זה
המומינים שולטים - וזהו !
* גם בוב הבנאי..אבל זה לא קשור
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs יוחנן יהודה לוי המטביל שלי לנצחחחחחח |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter יהודה לוי מלחיי האהבה??! אתמול הוא בא להחזיר סרט בבלוקבסטר שעבדתי ![]() אה ותומר... זה שהייתי אצלו שרואה דרגון בול זי זה דורון היה מכור לפוקימון ועבר לחרא היפני השני!! ילד מעפן אה |
צריך לראות יותר מפרק אחד בשבילך לאהוב סדרה כמו דרגון בול
אז אמא שלכם אוכלת קקי
דבר שני
ירון זה הילד הטוב הזה עם האופנוע?
אז ראינו אותו ועוד איזה דוגמנית כזאתי נראה לי גם מהסדרה
בסנוקר מגעיל כזה באלנבי, איך אני שונא את המקום הזה
אבל אני וחבר שלי הלכנו להציק לו והוא מזה התלהב שחבר שלי אמר שהוא מעריץ אותו....
ג'קי צ'אן!!!!!!
וואלה ג'קי...
עם בת דודה שלו ג'ייד
סבא שלו שכל הזמן מרביץ לו
ואל טורו
ועוד כמה...
בעעעע
היו זמנים 
אוקיי אני חייבת להתוודות אבל זה נשאר פה ולא מדברים על זה יותר
אני מכורה לעונות הישנות של קטנטנות
ואני רואה ימי חיינו מאז שאני זוכרת את עצמי
אה כן ומשחק החיים לא מפספסת
ו....
מידי פעם צעירים חסרי מנוח
אבל אני סתם קוראת את התקציר ורואה פרק בשבוע
אבל אין כמו חברים
וואי..
חבל שלא הגבתי קודם.
דבר ראשון
דרגון בול זי זה התוכנית הכי גאונית שיצאה אי פעם..
היא כזאת יפה מותחת והציורים בני זונות
קיצור מומלץ..
ולא רוצה להרוס
אחרי שגוקו יזיין את פריז
אתם שואלים את עצמכם..
ממ, מה כבר יכול להיות אחרי זה הרי גוקו נלחם נגד האיש הכי חזק בגלקסיה
אז מה כבר יש להם לחדש??
אז שני חברים שלי חסרי חיים אמרו לי שהם ילחמו נגד אנדרוידים
מקווה שכתבתי את זה נכון..
הם מן כאלה רובוטים..
לא יודע
קיצור אני מכור
כל יום קם בחמישה ל11 כמו מלך רואה את זה..
ואומר: "שלא יגמר לעולם.."
הדבר המסריח שבזה
שהם מורחים את התוכן
חבל על הזמן
עונה שלמה זה רק גוקו נלחם נגד פריז
חח
דפוק לגמרי
קיצור נעבור נושא.. אבל שתדעו שדראגון בול תכנית שולטת..
שהיה לחיי האהבה ראיתי את זה..
עכשיו אני משתדל לראות משחק החיים.. למרות שהפסדתי הרבה
אבל ראיתי היום
זה היה כזה מצחיק
הם שוברים שיאים האנשים האלה ..
היה די מותח והכל אבל דבר ראשון..
ירון עשה את הצחוק של המסומם מזה גרוע.. לא שזה דבר פשוט אבל עדיין
והאפי הזה.. אני נקרע נשבע לכם מזה הדבר הזה
לוקחים בנאדם בן 34 והוא אמור להיות בן 10
הם נפלו על הראש
לא יכלו להביא משהו שהוא באמת בן 10.. או קצת יותר
חח שלא ירים את היד בטעות יראו יער בבית השחי
טוב כתבתי יותר מדי..
יאללה ביי
חולי אופרות סבון
הערוץ הכמעט יחיד שהטלויזיה שלי מכירה זה
cartoon network!!@##@#
----
פעם הייתי מכורה ליאגו ...
בבעעע... אני מפחידה אפילו את עצמי.

| quote: |
| Originally posted by Flotser ירון זה הילד הטוב הזה עם האופנוע? אז ראינו אותו ועוד איזה דוגמנית כזאתי נראה לי גם מהסדרה בסנוקר מגעיל כזה באלנבי, איך אני שונא את המקום הזה |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ההוא מהחבר'ה הטובים |
| quote: |
| Originally posted by nimrod levi הבנזונה הזה חבר של ניקול דיקסטרא |
בשיאאאאאאאאאאא הרצינות
אני מכור ל
ברוך ושרוך, הם כל כך חכמים שזה מדהים, יש המון מוסרי השכל חשובים...ובכלל זה מכין אותך יותר טוב לחיים
ד"ר בריידי זה אם התנינים, מטורף
משפחת וולטון, איזה משפחה אדירה
זהו כל השאר סתם חרא
| quote: |
| Originally posted by GLoBaL-MUZiK בשיאאאאאאאאאאא הרצינות אני מכור ל ברוך ושרוך, הם כל כך חכמים שזה מדהים, יש המון מוסרי השכל חשובים...ובכלל זה מכין אותך יותר טוב לחיים ד"ר בריידי זה אם התנינים, מטורף משפחת וולטון, איזה משפחה אדירה זהו כל השאר סתם חרא |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ברוך ושרוך מצחיקולים אבל עבר זמנם לפי דעתי ברגע שהתחלפו השחקנים בפעם הראשונה הם נהיו פחות מצחיקים... בקטנות משפחת וולטון המשפחה הכי מעצבנת בעולם!!!! צריך להרוג אותם!!!! בלילה כל אחד מתחיל לצעוק "לילה טוב ג'ים בוב" "לילה טוב מרי ג'יין" "לילה טוב טוב אליזבת" "לילה טוב ג'ק" כאלה פלצנים שאפשר למות!!!!!!! |
היום ראיתי את הזה עם החיים בערוץ 3
וגם דראגון בול
רציתי לראות על מה אתם מדברים
אז ככה
דרגון בול תוכנית מפגרת
אין לימושג למה משהו שפוי רואה אותה
פוקימון היה הרבה יותר שווה
...
שלא לדבר על דקסטר או סקובידו
ובקשר לזה עם החיים ליה הזאת פצצה!!
DAMN WOMAN!

| quote: |
| Originally posted by warpedd_ ובקשר לזה עם החיים ליה הזאת פצצה!! DAMN WOMAN! |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אההה יש לי עוד התמכרות בגלל שעמום בלילות התחלתי לראות שכנים שכנים... אז כל יום בלילה הייתי רואה 2 פרקים ואז לא הייתי ישן גם בבוקר אז הייתי רואה עוד שניים בבוקר והולך לישון בראש שקט *מחכה שמישהו יצעק כמה מוזר הנוער של היום* |
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts חחחחחח אחי אני בדיוק ההיפך ממך! כשמגיע שכנים שכנים, ואין לי מה לעשות אני פשוט הולך לישון אני לא מסוגל לראות את הגועל הזה!! מוזר.. הנוער של היום.. |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ככה הייתי פעם אבל התפתחתי... אני התבגרתי!!! שכנים שכנים זה זבל אוסטרלי אורגינל... זה כל כך גרוע שזה טוב!!!! |
| quote: |
| Originally posted by GLoBaL-MUZiK תמיד אפשר לשים את קלטת הדאבל של הפועל ת"א משנת 99\01 |
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ פוקימון היה הרבה יותר שווה |
| quote: |
| Originally posted by Flotser אההההה ואין איך שכחתי מזה הסדרה הכי אבל הכי הכי טובה שראיתי אותה נראה לי כבר 8 פעמים כל פרק מה אם לא המומינים |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike ההמממממ אני לא חושב שאני צריך להוסיף מילים המורדים !!!!! ![]() מישהוא הלך להופעה ? |
חחחח אחותי הלכה היום למופע של המורדים
בכל מקרה איזה פספוס=
הבנתי שחלקו חינם כניסות למאחורי הקלעים לתוכנית של דודו טופז שהם התארחו שמה
זה היה 18 פלוס
אני לא רואה טלויזיה...
חוץ ממשחקים...
ואני יודע כבר איך תגמר הסדרה משחק החיים
:-)
מישהו רוצה פרטים אולי אולי אתן לו...
והמורדים זה פשוט תוכניות משעממת!~~
איך אנשים רואים את זה לעזעזעל???!?!?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.