TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טלנובלות, אופרות סבון, קטנטנות, המורדים :P וכו'
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Elior on Apr-20-2003 20:20:

יוחנן יהודה לוי המטביל שלי לנצחחחחחח


לא רואה שום דבררר
לכו תקאווט !

עוד מעט תגידו אתם רואים בליבלייד וכל זה



המומינים שולטים - וזהו !
* גם בוב הבנאי..אבל זה לא קשור


Posted by Hell_Copter on Apr-20-2003 20:35:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
יוחנן יהודה לוי המטביל שלי לנצחחחחחח



יהודה לוי מלחיי האהבה??!
אתמול הוא בא להחזיר סרט בבלוקבסטר שעבדתי


אה ותומר...
זה שהייתי אצלו שרואה דרגון בול זי זה דורון
היה מכור לפוקימון ועבר לחרא היפני השני!!
ילד מעפן אה


Posted by Elior on Apr-20-2003 20:40:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
יהודה לוי מלחיי האהבה??!
אתמול הוא בא להחזיר סרט בבלוקבסטר שעבדתי


אה ותומר...
זה שהייתי אצלו שרואה דרגון בול זי זה דורון
היה מכור לפוקימון ועבר לחרא היפני השני!!
ילד מעפן אה



לא..

יהודה לוי מחיי הערבה
בערוץ הילדים, כל יום בחופשת פסח
לא כולל שבתות וחגים, ללא כפל מבצעים


Posted by Flotser on Apr-20-2003 21:04:

צריך לראות יותר מפרק אחד בשבילך לאהוב סדרה כמו דרגון בול
אז אמא שלכם אוכלת קקי

דבר שני

ירון זה הילד הטוב הזה עם האופנוע?
אז ראינו אותו ועוד איזה דוגמנית כזאתי נראה לי גם מהסדרה
בסנוקר מגעיל כזה באלנבי, איך אני שונא את המקום הזה

אבל אני וחבר שלי הלכנו להציק לו והוא מזה התלהב שחבר שלי אמר שהוא מעריץ אותו....

ג'קי צ'אן!!!!!!


Posted by Elior on Apr-20-2003 21:12:

וואלה ג'קי...

עם בת דודה שלו ג'ייד
סבא שלו שכל הזמן מרביץ לו
ואל טורו
ועוד כמה...

בעעעע


היו זמנים


Posted by TinkerbeL on Apr-20-2003 21:14:

אוקיי אני חייבת להתוודות אבל זה נשאר פה ולא מדברים על זה יותר

אני מכורה לעונות הישנות של קטנטנות
ואני רואה ימי חיינו מאז שאני זוכרת את עצמי
אה כן ומשחק החיים לא מפספסת
ו....
מידי פעם צעירים חסרי מנוח

אבל אני סתם קוראת את התקציר ורואה פרק בשבוע
אבל אין כמו חברים


Posted by AnthemFreak on Apr-21-2003 01:45:

וואי..
חבל שלא הגבתי קודם.
דבר ראשון
דרגון בול זי זה התוכנית הכי גאונית שיצאה אי פעם..
היא כזאת יפה מותחת והציורים בני זונות
קיצור מומלץ..
ולא רוצה להרוס
אחרי שגוקו יזיין את פריז
אתם שואלים את עצמכם..
ממ, מה כבר יכול להיות אחרי זה הרי גוקו נלחם נגד האיש הכי חזק בגלקסיה
אז מה כבר יש להם לחדש??
אז שני חברים שלי חסרי חיים אמרו לי שהם ילחמו נגד אנדרוידים
מקווה שכתבתי את זה נכון..
הם מן כאלה רובוטים..
לא יודע
קיצור אני מכור
כל יום קם בחמישה ל11 כמו מלך רואה את זה..
ואומר: "שלא יגמר לעולם.."
הדבר המסריח שבזה
שהם מורחים את התוכן
חבל על הזמן
עונה שלמה זה רק גוקו נלחם נגד פריז
חח
דפוק לגמרי
קיצור נעבור נושא.. אבל שתדעו שדראגון בול תכנית שולטת..
שהיה לחיי האהבה ראיתי את זה..
עכשיו אני משתדל לראות משחק החיים.. למרות שהפסדתי הרבה
אבל ראיתי היום
זה היה כזה מצחיק
הם שוברים שיאים האנשים האלה ..
היה די מותח והכל אבל דבר ראשון..
ירון עשה את הצחוק של המסומם מזה גרוע.. לא שזה דבר פשוט אבל עדיין
והאפי הזה.. אני נקרע נשבע לכם מזה הדבר הזה
לוקחים בנאדם בן 34 והוא אמור להיות בן 10
הם נפלו על הראש
לא יכלו להביא משהו שהוא באמת בן 10.. או קצת יותר
חח שלא ירים את היד בטעות יראו יער בבית השחי
טוב כתבתי יותר מדי..
יאללה ביי


Posted by Tarantula on Apr-21-2003 08:38:

חולי אופרות סבון

הערוץ הכמעט יחיד שהטלויזיה שלי מכירה זה
cartoon network!!@##@#


----

פעם הייתי מכורה ליאגו ...
בבעעע... אני מפחידה אפילו את עצמי.


Posted by Hell_Copter on Apr-21-2003 11:38:

quote:
Originally posted by Flotser
ירון זה הילד הטוב הזה עם האופנוע?
אז ראינו אותו ועוד איזה דוגמנית כזאתי נראה לי גם מהסדרה
בסנוקר מגעיל כזה באלנבי, איך אני שונא את המקום הזה


ההוא מהחבר'ה הטובים


Posted by nimrod levi on Apr-21-2003 14:23:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ההוא מהחבר'ה הטובים


הבנזונה הזה חבר של ניקול דיקסטרא


Posted by Flotser on Apr-21-2003 15:53:

quote:
Originally posted by nimrod levi
הבנזונה הזה חבר של ניקול דיקסטרא


זה הכל כי הפסקתי לראות גיא פינס חודש אחרון


אבל אם היא חברה שלו , והיא דוגמנית כנראה גם אותה ראינו שמה


תקנאו ימכורים


Posted by GLoBaL-MUZiK on Apr-21-2003 20:13:

Satan (eek!)

בשיאאאאאאאאאאא הרצינות

אני מכור ל

ברוך ושרוך, הם כל כך חכמים שזה מדהים, יש המון מוסרי השכל חשובים...ובכלל זה מכין אותך יותר טוב לחיים

ד"ר בריידי זה אם התנינים, מטורף

משפחת וולטון, איזה משפחה אדירה

זהו כל השאר סתם חרא


Posted by Hell_Copter on Apr-21-2003 20:32:

quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
בשיאאאאאאאאאאא הרצינות

אני מכור ל

ברוך ושרוך, הם כל כך חכמים שזה מדהים, יש המון מוסרי השכל חשובים...ובכלל זה מכין אותך יותר טוב לחיים

ד"ר בריידי זה אם התנינים, מטורף

משפחת וולטון, איזה משפחה אדירה

זהו כל השאר סתם חרא


ברוך ושרוך מצחיקולים
אבל עבר זמנם לפי דעתי
ברגע שהתחלפו השחקנים בפעם הראשונה הם נהיו פחות מצחיקים... בקטנות

משפחת וולטון המשפחה הכי מעצבנת בעולם!!!!
צריך להרוג אותם!!!!
בלילה כל אחד מתחיל לצעוק
"לילה טוב ג'ים בוב"
"לילה טוב מרי ג'יין"
"לילה טוב טוב אליזבת"
"לילה טוב ג'ק"
כאלה פלצנים שאפשר למות!!!!!!!


Posted by GLoBaL-MUZiK on Apr-21-2003 20:33:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ברוך ושרוך מצחיקולים
אבל עבר זמנם לפי דעתי
ברגע שהתחלפו השחקנים בפעם הראשונה הם נהיו פחות מצחיקים... בקטנות

משפחת וולטון המשפחה הכי מעצבנת בעולם!!!!
צריך להרוג אותם!!!!
בלילה כל אחד מתחיל לצעוק
"לילה טוב ג'ים בוב"
"לילה טוב מרי ג'יין"
"לילה טוב טוב אליזבת"
"לילה טוב ג'ק"
כאלה פלצנים שאפשר למות!!!!!!!


או שלא


Posted by warpedd_ on Apr-21-2003 20:36:

היום ראיתי את הזה עם החיים בערוץ 3
וגם דראגון בול

רציתי לראות על מה אתם מדברים
אז ככה
דרגון בול תוכנית מפגרת
אין לימושג למה משהו שפוי רואה אותה
פוקימון היה הרבה יותר שווה
...

שלא לדבר על דקסטר או סקובידו

ובקשר לזה עם החיים ליה הזאת פצצה!!
DAMN WOMAN!


Posted by Hell_Copter on Apr-21-2003 20:42:

quote:
Originally posted by warpedd_
ובקשר לזה עם החיים ליה הזאת פצצה!!
DAMN WOMAN!


חבל על הזמן!!!!
היא סופנית!!!!


אההה יש לי עוד התמכרות בגלל שעמום בלילות
התחלתי לראות שכנים שכנים...
אז כל יום בלילה הייתי רואה 2 פרקים ואז לא הייתי ישן גם בבוקר אז הייתי רואה עוד שניים בבוקר והולך לישון בראש שקט
*מחכה שמישהו יצעק כמה מוזר הנוער של היום*


Posted by on Apr-21-2003 20:54:

quote:
Originally posted by Hell_Copter

אההה יש לי עוד התמכרות בגלל שעמום בלילות
התחלתי לראות שכנים שכנים...
אז כל יום בלילה הייתי רואה 2 פרקים ואז לא הייתי ישן גם בבוקר אז הייתי רואה עוד שניים בבוקר והולך לישון בראש שקט
*מחכה שמישהו יצעק כמה מוזר הנוער של היום*



חחחחחח
אחי אני בדיוק ההיפך ממך!
כשמגיע שכנים שכנים, ואין לי מה לעשות
אני פשוט הולך לישון
אני לא מסוגל לראות את הגועל הזה!!


מוזר.. הנוער של היום..


Posted by Hell_Copter on Apr-21-2003 20:58:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
חחחחחח
אחי אני בדיוק ההיפך ממך!
כשמגיע שכנים שכנים, ואין לי מה לעשות
אני פשוט הולך לישון
אני לא מסוגל לראות את הגועל הזה!!


מוזר.. הנוער של היום..


ככה הייתי פעם
אבל התפתחתי...
אני התבגרתי!!!
שכנים שכנים זה זבל אוסטרלי אורגינל... זה כל כך גרוע שזה טוב!!!!


Posted by GLoBaL-MUZiK on Apr-21-2003 21:05:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ככה הייתי פעם
אבל התפתחתי...
אני התבגרתי!!!
שכנים שכנים זה זבל אוסטרלי אורגינל... זה כל כך גרוע שזה טוב!!!!


תמיד אפשר לשים את קלטת הדאבל של הפועל ת"א משנת 99\01


Posted by Hell_Copter on Apr-21-2003 21:07:

quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
תמיד אפשר לשים את קלטת הדאבל של הפועל ת"א משנת 99\01


חחחחחחחח זאת שנה אחת!?


Posted by Flotser on Apr-21-2003 21:17:

quote:
Originally posted by warpedd_

פוקימון היה הרבה יותר שווה


נאאאכון!
נכון!
צודק!!

אבל חבל שפיספסתם ג'קי צ'אן
זה עוד יותר טוב


ונכון שדראגון בול זה לא ברמה של שני אלה למעלה,
אבל זה גם טוב, רק צריך לראות יותר מפרק אחד בשביל זה

אההההה
ואין איך שכחתי מזה
הסדרה הכי אבל הכי הכי טובה
שראיתי אותה נראה לי כבר 8 פעמים כל פרק
מה אם לא
המומינים


Posted by Hell_Copter on Apr-22-2003 02:45:

quote:
Originally posted by Flotser
אההההה
ואין איך שכחתי מזה
הסדרה הכי אבל הכי הכי טובה
שראיתי אותה נראה לי כבר 8 פעמים כל פרק
מה אם לא
המומינים


שמע זאת הייתה באמת סדרת מופת בפרקים הישנים שלה!!!
עם השיר שהלך
"שלום וברכה, נפרד בשמחה, ממומינים
עם כל הידידים שהם גם משפחה, של מומינים
עם סניף וגם סנורקה ומאי הקטנה, שבאו אלינו כמו מתנה
המומינים, המומינים, המומינים"
זה היה שיר מדהים!!!!!!
אבל אז היה בעיות בהנהלה והחליפו את כל צוות השחקנים והכל והחליפו גם שיר פתיחה ל
"משפחת מומין, משפחת מומין... "
קצבי יותר... לא ברגיעון כזה כמו המקורי
הרמיקס הזה היה נפילה !!!!!!!!!
קיצר... המומינים של פעם > המומינים של היום!!


Posted by Scorchio on Apr-22-2003 08:16:

quote:
Originally posted by luckystrike
ההמממממ אני לא חושב שאני צריך להוסיף מילים


המורדים !!!!!



מישהוא הלך להופעה ?


חחחחחחחחחח מורן אתה בטח לא תאמין אבל אחותי עובדת בהופעה שלהם
היא עובדת בדוכנים האלה שמוכרים את הפוסטריפ והשרשראות והטבעות וכל השטויות האלה
בקיצור
היא אומרת שלוסיאנה הזאת פשוט נראית כמו בת 20 היא פצצה לא נורמלית
ומורן@#$
רוץ לקניון מהר יש שם פוסטר שלה בבגד ים בחנות של הלבני נשים
אתמול ראיתי את זה כמעט התעלפתי
באימא שלי אני גונב אותו לא אכפת לי איך


Posted by warpedd_ on Apr-22-2003 11:41:

חחחח אחותי הלכה היום למופע של המורדים
בכל מקרה איזה פספוס=

הבנתי שחלקו חינם כניסות למאחורי הקלעים לתוכנית של דודו טופז שהם התארחו שמה

זה היה 18 פלוס


Posted by NaOren on Apr-24-2003 17:25:

אני לא רואה טלויזיה...
חוץ ממשחקים...

ואני יודע כבר איך תגמר הסדרה משחק החיים
:-)

מישהו רוצה פרטים אולי אולי אתן לו...
והמורדים זה פשוט תוכניות משעממת!~~
איך אנשים רואים את זה לעזעזעל???!?!?


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.