TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Godskitchen Global Gathering LineUp
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Re: Re: Re: Re: Re: Godskitchen Global Gathering LineUp
| quote: |
| Originally posted by reveal f�r man f�lja med? l�ter trevligt med "kennys tranceresor" ju |
fast alla kan inte bo hos moster 
f�r planera om...
Busspaket inkl. biljett �r nu sl�ppta!
P� fredag k�per jag och Singularity l�tt v�ra... GRYMT!

"The best night of the year and quite probably the best night of your life Global Gathering 2003 its here. Will you be?"
I soooo fucking will! 
aha du ska dit ass�????
va kostar ett s�nt paket???
checka p� den d�r sidan travel va den nu hette....verkade ju stabilt...d� vet man iaf att man kommer dit � tebax s� man inte beh�ver oroa sigom d...
st�r fortf mellan detta � ML
Jag o en polare var p� Summer Sound System f�rra �ret o vi fl�g ner till London med Ryan air f�r 800 kr t/r...vi bodde i London o �kte buss upp till evenemanget....BF = buss till st�llet...jag kan rekommendera en tripp till England.....det var helt sjukt grymt bra....
england verkar grymt,men ox� grymt dyrt..me ryan air s� hamnar man ju p� en flygplats ute i skogen typ ju..h�rt att d e asdyrt � ta sig in till london d�rifr�n.???
men vill till Gk GG sjukt mkt..
synd att det itne blir n�got Summer sound system i �r
satsar p� flera lite mindre partyn ist�llet....doh

Godskitchen GG �r nog det som lockar mig mest i sommar, har ingen bekant som har r�d/tid att �ka
�r det m�jligtvis n�gon h�r som BEST�MT sig och �r 100 p� att kunna �ka? skulle vara nice att ha s�llskap + tr�ffa nya TA's 
ja 1 fast d�r e listan slut ox�...min polare drog sig ur s� e bara jag kvar som vil ldit...
har i princip checkat allt..finns flyg me ryan l�r morgon � s�n f�rmiddag hem....ca1500 f�r 2st t/r
bussar till partyt � allt..
fattas bara ett g�ng � �ka me..
men verkar va inst�llda p� mysteryland � verkar bli d f�r mig me om inte n�ra �ndrar sig f�r GK GG...
Jag och Singularity plus lillbrorsan om han har kosing ska dit.
Har k�pt och pr�jsat buss+biljett.
Men vi ska inte bara dra morgonen det �r och hem p� kv�llen, utan vara i London n�gra dagar ocks�, m�ste juh hinna med Camden Town och Peach ocks�, 
S� vi �ker nog p� fredag morgon och tidigast hem p� m�ndag eftermiddag.
k det finns folk som ska dit ass�...
hum men f�r se om man kan f� ihop n�ra som �ker p� samma s�tt som jag t�nkt...visst vore d najz � va en vecka i london typ...m�nga skivbutiker jag vill rensa p� tolvor men d� hade resan blivit 4 ggr dyrare tyv�rr till�ter inte ekonomin det...
�r inte s�ker p� om jag ska dit, hade t�nkt �ka p� GG i�r, gjorde ju inte det f�rra �ret, verkar inte som n�n kompis �r sugen p� att h�nga med tyv�rr... m�ste skaffa fler v�nner med lite musiksmak... 
hmm... kostar 650 sp�nn f�r mig att flyga med ryan air tur och retur... vad kan det kosta att ta sig till och fr�n GG sen d�?
till � fr�n standstedt - London ca 250-300:-
sen specialbuss till Gk minns inte priset men typ 500 t/r kanske...
inte dyrare iaf...
okej, inte s� farligt... blir max 1500 i resekostnader d�...
jao typ...men man f�r v�l kanske va beredd p� n�tt extra...kanske taxi n�stans lr s�...
men ca ja..� sen bilj till partyt f�r 550 sp�nn...� lite mat typ bk 3 ggr � vatten � s�nt inne p� GG...
men s� mkt dyrare blire inte...som jag sagt tidigare s� e det intresset som inte e p� topp..dumt � �ka dit sj�lv jue..
Jag var d�r f�rra �ret.. Med resa, boende, biljett, mat, l��tt shopping mm s� gick det p� ca 7000-8000 f�r en l�nghelg har jag f�r mig...... Men det �r n�got jag aldrig kommer �ngra 
7-8000???
resan jag r�kna p� g�r p� ca 3000:- utan boende iofs...endast f�r Gk GG...
vore ju kul � stanna d�r n�ra dar men d� blire bergis 8000 � lite mkt ass�...
inte bara boende... resor i landet, mat osv... mat och dricka p� GK... ALLT �r snordyrt
f�rst�r det..n�r typ 50cl vatten kostar 20sp�nn p� mystery i sommras � va tvungen � ha typ svimmat f�r � f� gratis i sjukv�rdst�ltet s� kan man ju t�nka sig england...men som sagt...vem beh�ver �ta..
klara mig p� 4 mcdonalds bes�k f�rra g�ngen � en hamburgetallrik inne p� ml...s� l�r inte komma upp i 7000..

44 dagar kvar...
Alc, f�rresten, �kte du buss upp fr�n London f�rra �ret? I s�dana fall kanske vi var p� samma buss, 
heh ja kanske det, jag �kte s�n special best�lld buss... Fruktansv�rt obekv�m! Missade Marco V tack vare k�erna ocks� =/
La ettans v�xel av i din buss? 
Kom ocks� n�gra timmar f�rsent, riktigt surt... jaja, hade helt ok �nd�, 
heh nej jag vet inte om bussen pajja n�nting.... Men kvalitet kan man ju knappast s�ga att det var! Jag blev av med min v�ska dessutom 
Nej, ingen luftkonditionering i bussen heller direkt...var dj�vulskt varmt!
Sumpade mina brillor inne i huvudt�ltet, men allt s�dant k�nns s� trivialt j�mf�rt med hur bra det var, 
Det �nda jag �r r�dd f�r �r att det ska regna i �r. Fatta hur lerigt det kommer bli p� det d�r flygf�ltet n�r 35,000 trampar runt i h�llregn... 
JA! �ntligen!
Imorgon �ker jag och Singularity till London och ser Tiesto p� Turnmills p� fredagen och �ker upp till Global Gathering p� L�rdagen!
Grymt kul att komma tillbaks till Long Marston Airfield!

gaah grymt trist � missa d f�r andra �ret irad
v�gar knappt s�ga n�sta sommar d� j�vlar...men men...ska g�ra allt i min makt...

Fan vad skoj det var, Armin sp�ar alla andra som vanligt,