TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWETA Picknick 2003 - Våren e här
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by robstar Va grymt!! Låter skit kul! |
om ni göra det på exakt samma sätt i 2004 också kan jag förmodligen vara då 
nu ska jag kolla om vad en returticket koster, och jag vet att när jag ser priset det skulle bli omöjligt att köpa det just nu 
kanske är jag då nästa år (om jag kan fixa ex-jobbet i sverige iaf) 
hoppas att det blir vackert väder 
| Originally posted by ScuL om ni göra det på exakt samma sätt i 2004 också kan jag förmodligen vara då ![]() nu ska jag kolla om vad en returticket koster, och jag vet att när jag ser priset det skulle bli omöjligt att köpa det just nu ![]() kanske är jag då nästa år (om jag kan fixa ex-jobbet i sverige iaf) ![]() hoppas att det blir vackert väder |
vore kul om du kunde komma...du vill väl inte missa Guy ornadel heller
Om det blir bra i år så är det klart att det kommer en till nästa år eller i slutet på sommaren
| Originally posted by mindshooter FETT ME FETT mannen! |
hohohohoho, du e så skön så ja tror ja skrattar ihjäl mig 
Om ja kan matcha in picnic me besök hos kusin etc.
Lära dig lite mer svenska
| Originally posted by Glorie får se hur ja gör me de andra Om ja kan matcha in picnic me besök hos kusin etc. |
| Originally posted by mindshooter asså glorie, missa inte....du e typ redan inräknad....försök inte |
| Originally posted by Endre ah, fattar det. York - Awakening, Rui Da Silva - Touch Me , fett med sommar och sensuell svett |
tänkte på fokused sen på kvällen.
har ni som skall på det biljett eller?
tänkte så att man inte kommer dit och sen inte kommer in pga att man inte har biljett.. skulle ju vara liiite jobbigt
Originally posted by Glorie hohohohoho, du e så skön så ja tror ja skrattar ihjäl mig ![]() Mycket trevligt initiativ!!!! Guy ger ja inte mycket för, får se hur ja gör me de andra Om ja kan matcha in picnic me besök hos kusin etc.jadu scul...synd att du inte kan komma me. vore coolt Lära dig lite mer svenska |
jag räknar med det
soft 
jag ska försöka gå dit... 
| Originally posted by mindshooter ahh synd mannen vore kul om du kunde komma...du vill väl inte missa Guy ornadel heller Om det blir bra i år så är det klart att det kommer en till nästa år eller i slutet på sommaren |
| Originally posted by Glorie jadu scul...synd att du inte kan komma me. vore coolt Lära dig lite mer svenska |
jag e där på plattan 12.30

håller på med en ny låt alltså, om det tar tid, så ska den ha premiär 10 maj 
skulle det int ekunna vara möjligt att sätta ihop en skiva med grejjer som ta's gjort bara? 
10. maj.. ligger lite dåligt, även om jag skulle ha pengar till resan till stockholm 
Kan vi inte fixa en picnic i göteborg ngn gång? 
| Originally posted by Dioxys skulle det int ekunna vara möjligt att sätta ihop en skiva med grejjer som ta's gjort bara? |

visst, vi har ju ett antal producenter här på forumet, om det är nått de vill visa upp å få direkt feedback så kunde de vi ju ha nån skiva där med låtar som man vill visa upp 
hoppas det blir en jävla massa folk som kommer å har det skönt
ser verkligen fram emot det! 
| Originally posted by Dioxys visst, vi har ju ett antal producenter här på forumet, om det är nått de vill visa upp å få direkt feedback så kunde de vi ju ha nån skiva där med låtar som man vill visa upp ![]() hoppas det blir en jävla massa folk som kommer å har det skönt ser verkligen fram emot det! |

Jag kommer såklart också... 
Ja om det inte blir keff väder...
Dio kan ju åka med mig in till stan från Väsby sen kan jag plocka upp 3 till från plattan.... sen går trance mobilen till Rålis.
| Originally posted by ScuL mm ja ska se om jag kan fixa nåt. har aldrig upplevt en trancefest i sverige.. undrar hur det känns och dessutom vore det kult att träffa ni alla |

Damn, min kusin konfirmerar sig den 10e maj unt jag måste helt enkelt besöka honom då. Synd 
Hoppas det blir lyckat!
.
Kul att så många visar intresse! Kommer bli brist på tjejer bara...synd, ta med er tjejkompisar 
Gaby och Glorie får kamma till sig nu oxå 
Ok men om stefan kan möta upp folk vid plattan och eventuellt skjutsa så åker jag direkt till rålis och riggar
fett me najs
| Originally posted by mindshooter asså glorie, missa inte.... |
| Originally posted by Glorie det e inte så himla lätt när man bor 20 mil ifrån. åka upp över dan...känns inte så lockande...have to do some research alltså... |
du kan juh gå på orndadel oxå.
Mind: hur många ere som kommer då ?

ingen aning
du kan juh försöka räkna...några lär väl ta med sig en polare eller två kanske, vem vet..jag kommer dra dit lite annat kul folk oxå....lite tjejer kanske...en bristvara