TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שלשוש!!
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Hell_Copter on Apr-24-2003 16:52:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אהההה נו אז מה......
הוא מהמחזור גיוס שלי אז הוא צעיר!


אבל הוא נחשב 02 ואתה 03
אתה בשא"ש מבחינתו


Posted by Sm0keMachine on Apr-24-2003 17:29:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אבל הוא נחשב 02 ואתה 03
אתה בשא"ש מבחינתו


מה? לא הבנתי כלום ממה שרשמת..


בקיצר התכונתי שהוא במחזור גיוס שלי - כלומר הוא סיים יב' באותו זמן שאני סיימתי והוא בטח בקושי בן 19..


Posted by Hell_Copter on Apr-25-2003 03:12:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
מה? לא הבנתי כלום ממה שרשמת..


אמרתי שהוא התגייס ב 02 ואתה ב 03
אני יודע למה התכוונת...
אבל מבחינתו אתה האח התינוק שלו...
עדיין בחיתולים
יש מבין?
אם לא אז שכח מזה


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.