TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Busreis GODSKITCHEN GLOBAL GATHERING (26/07/2003)
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
zeer grote kans (99%) dat ik mee ga!! 
Echt een waanzinnige line-up, en wil al jaren eens de sfeer proeven in de UK!!
Het is nu alleen ff wachten tot ik geld terug krijg van de belasting... 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Dus nu gaan er al: Magrec Optimus SnuggLe BasvH +3 Ltheseus Hoe zit het met Partyhardy / Tealk / Tijs08 / TotalWoot?? |
ik ga denk ik ook maar.. sta op de guestlist 
| Originally posted by Robert ik ga denk ik ook maar.. sta op de guestlist |
voor 70 euro kan ik vliegen.. ja.. eigen vervoer dus
| Originally posted by Robert voor 70 euro kan ik vliegen.. ja.. eigen vervoer dus |
nee, bmi naar east midlands airport. wordt van het vliegveld opgehaald door jon o'bir
| Originally posted by Robert nee, bmi naar east midlands airport. wordt van het vliegveld opgehaald door jon o'bir |
| Originally posted by Robert nee, bmi naar east midlands airport. wordt van het vliegveld opgehaald door jon o'bir |
Kan je voor je maten van het holland forum niet wat regelen?
| Originally posted by SnuggLe Handig Kan je voor je maten van het holland forum niet wat regelen? |
hah! helaas pindekaas..
Ik ga zelfs de LP ervoor laten schieten denk ik 
Nog ff kijken of ik wat RL vriendjes/innetjes kan sjarteren 
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik ga een spandoek maken voor Nick 
Waarom ik dit nu pas lees is een raadsel, maar zijn er nog plaatsen over?
| Originally posted by Acidophilus Waarom ik dit nu pas lees is een raadsel, maar zijn er nog plaatsen over? |
Hee dit klinkt wel gaaf misschien dat ik ook wel meega
Wanneer zou die vooruitbetaling binnen moeten zijn? Zsm neem ik aan?
| Originally posted by Six4Eight Hee dit klinkt wel gaaf misschien dat ik ook wel meega Wanneer zou die vooruitbetaling binnen moeten zijn? Zsm neem ik aan? |
Hoevele mensen hebben jullie al?
| Originally posted by Bouma-Bros Aanbetaling van � 100,- voor 31 Mei. De rest (�50,-) voor 30 Juni. Grtz. |

| Originally posted by SnuggLe Hoevele mensen hebben jullie al? |
| Originally posted by Bouma-Bros 22. Nog minimaal 10 aanmeldingen te gaan dus, in 4,5 week tijd.... (deadline aanmelden is 31 Mei) |
Ik kom hier niet vaak... Meestal alleen om ff een tracklisting op te zoeken oid, maar dit lijkt mij wel erg cool.
Altijd al is een keer de sfeer in het buitenland willen proeven.
Count me in dus.. ik neem aan dat het niet een probleem is dat ik geen regular op 't forum ben? 
Mailtje is sooooon onderweg.
| Originally posted by SnuggLe En hoeveel via TA daarvan? Ben nl. wel benieuwd wie er meegaan. |

| Originally posted by Bouma-Bros *SnuggLe *Magrec *BasD *Optimus *Littletheseus *Basvh *Snitz *Divine9 (nog geen officiele aanmelding van ontvangen) *Bouma-Bros. ![]() Waar blijven de aanmeldingen van Tijs08, Partyhardy en Proxi? |
| Originally posted by Bouma-Bros *SnuggLe *Magrec *BasD *Optimus *Littletheseus *Basvh *Snitz *Divine9 (nog geen officiele aanmelding van ontvangen) *Bouma-Bros. ![]() |
| Originally posted by Spad *Spad |