TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- קלאברים כמוכם מעשנים?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by YuVaL on Apr-28-2003 17:08:

המממ....
אני לא קלאבר.. אבל עדיין אוהב מוסיקה.. אוהב להיות במועדונים טובים, אוהב בחורות עם תחת מושק..

u know the deal

מעשן.. כן
בד"כ מרלבורו לייט... אבל עכשיו קצת קאמל לייט.. סיגריה ליגה ליגה


Posted by Flotser on Apr-28-2003 17:15:

Re: Re: קלאברים כמוכם מעשנים?

quote:
Originally posted by Vortex_SA
זולה מעפנה??? רואים שלא היית בזולה שלנו
רק נרגילה, סיגריות גועל...


מה שמזכיר לי הייתי אצלך ברחובות לפני איזה חודש באיזה מקום כזה עם נרגילות
"טרזינה בפרדס"

בעקרון אהבתי תמקום הוא גדול כזה, ויש תפוזים בחוץ
אבל הנרגילות שמה כאלה מגיעלות איכסססס


Posted by Hell_Copter on Apr-28-2003 19:39:

quote:
Originally posted by YuVaL
מעשן.. כן
בד"כ מרלבורו לייט... אבל עכשיו קצת קאמל לייט.. סיגריה ליגה ליגה


פשששש לא חסר כסף...
קופסת סיגריות ב17-18 שקל.... כל הכבוד לך


Posted by YuVaL on Apr-28-2003 22:26:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
פשששש לא חסר כסף...
קופסת סיגריות ב17-18 שקל.... כל הכבוד לך


תאמין לי שאני מעדיף להשקיע את האקסטרה שקל או שניים ולפחות לקבל סרטן איכותי..


Posted by Hell_Copter on Apr-29-2003 00:20:

quote:
Originally posted by YuVaL
תאמין לי שאני מעדיף להשקיע את האקסטרה שקל או שניים ולפחות לקבל סרטן איכותי..


יש מצב...
אבל עדיין...

וקובי... דופקים אותך
פה פל מל לייט עולה איזה 11 וחצי או שעכשיו העלו ל 12
על כל פאקט שאתה קונה הפסדת קופסה פה


Posted by TinkerbeL on Apr-29-2003 07:17:

בחיים שלי לא נגעתי בסיגריה!
זה ממש מגעיל אותי
אני גם לא סובלת שמעשנים לידי!
זה עושה לי סחרחורת והריח מגעיל אותי בטירוף!

נרגילה אני יכולה לעשן פעם בכמה חודשים ביחד עם החבר'ה....


Posted by Origin on Apr-29-2003 07:33:

Rasta

מעשן אחושרמוטה מעשן !!!!!
קופסה של מלבורו לייט (ארוך) ביום. כשה יש כסף


Posted by coby on Apr-29-2003 12:10:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
וקובי... דופקים אותך
פה פל מל לייט עולה איזה 11 וחצי או שעכשיו העלו ל 12
על כל פאקט שאתה קונה הפסדת קופסה פה


אני קונה ב 12 ...

זה אותו מחיר בכל הארץ !


Posted by Hell_Copter on Apr-29-2003 12:51:

quote:
Originally posted by coby
אני קונה ב 12 ...

זה אותו מחיר בכל הארץ !


אז פתאום זה ירד בחצי שקל אחרי שראית שדופקים אותך...
לא נורא... אל תכעס
זה קורה לטובים ביותר


Posted by LioR on Apr-29-2003 13:06:

Rasta

quote:
Originally posted by coby
אני קונה ב 12 ...

זה אותו מחיר בכל הארץ !

אני וקובי עברנו לוינסטון לייט
עלינו ליגה


Posted by Hell_Copter on Apr-29-2003 13:09:

quote:
Originally posted by LioR
אני וקובי עברנו לוינסטון לייט
עלינו ליגה


כמה זה עולה?
13 וחצי??

יענו קיבלתם העלאה בדמי כיס??


Posted by LioR on Apr-29-2003 13:19:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
כמה זה עולה?
13 וחצי??

יענו קיבלתם העלאה בדמי כיס??

אמממ ת'אמת 14 וחצי
ולא לא קיבלנו העלה בדמי כיס
אלא החלטתי שצריך לעלות רמה ולהגיע ליובל


Posted by Flotser on Apr-29-2003 17:03:

מה שכן באסה רצינית עם סיגריות
חוץ מהבריאות, המחלות, הסרטן גרון שיכולים לעשות לכם אחר כך ניתוח במיתרי קול כמו שעושים להרבה ואז תצרכו לדבר עם מכשיר כזה שמצמידים לצוואר, ובלי קשר לצהוב בשיניים
)

ברציניות הכסף שאנשים מוציאים על זה מטורף


Posted by YuVaL on Apr-29-2003 18:22:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
כמה זה עולה?
13 וחצי??

יענו קיבלתם העלאה בדמי כיס??


דמי כיס עלק...
הוא יכול לקנות אותך גם אם הוא רוצה
תאמין לי


Posted by Hell_Copter on Apr-29-2003 18:37:

quote:
Originally posted by YuVaL
דמי כיס עלק...
הוא יכול לקנות אותך גם אם הוא רוצה
תאמין לי


הוא לא יכול... וגם אבא שלו לא
אני לא למכירה...
אולי להשכרה או חכירה... אבל לא למכירה


Posted by Flotser on Apr-29-2003 18:41:

quote:
Originally posted by YuVaL
דמי כיס עלק...
הוא יכול לקנות אותך גם אם הוא רוצה
תאמין לי



גם כן פרסי


Posted by on Apr-29-2003 18:43:

אם כבר מעשנים
אז רק
L&M Lights
כי הסיגריות האלה מאוד עוזרות בשירותים

ואם אין כסף תמיד יש
PallMall


Posted by DjChook on Apr-29-2003 18:43:

למה אתם מעשנים בכיתה ט ?!?!!?


Posted by Hell_Copter on Apr-29-2003 18:49:

quote:
Originally posted by DjChook
למה אתם מעשנים בכיתה ט ?!?!!?


עזוב אחי ותר...
שישירו לעצמם את השיר
"שתשאר צעיר לנצח"
וזהו...
(אל תשאל למה)


Posted by Flotser on Apr-29-2003 18:52:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
עזוב אחי ותר...
שישירו לעצמם את השיר
"שתשאר צעיר לנצח"
וזהו...
(אל תשאל למה)


אני יכול לשאול?


Posted by Hell_Copter on Apr-29-2003 18:55:

quote:
Originally posted by Flotser
אני יכול לשאול?


אתה יכול לנסות

הקטע שהם לא חושבים על העתיד עכשיו וכבר מכיתה ט מעשנים...
אחר כך שהם ישברו את עצם הירך בגיל 44 הם יבואו אליך ויבכו


Posted by MASTERsplinter on Apr-29-2003 19:56:

בלי טעם..
אין בזה שום דבר טוב בכתה ט
ויבוא הבן אדם שיגיד לי שהוא נהנה מזה
ואני אגיד לו חלאס לזיין לי את השכל
פוזה..
מיותר!


Posted by NyKoN on Apr-29-2003 20:03:

quote:
Originally posted by MASTERsplinter
בלי טעם..
אין בזה שום דבר טוב בכתה ט
ויבוא הבן אדם שיגיד לי שהוא נהנה מזה
ואני אגיד לו חלאס לזיין לי את השכל
פוזה..
מיותר!


ראסמי צודק
אני רוצה שמישהו שמעשן סיגריות יסביר לי בשביל מה
מה זה עוזר? כאילו, בשביל מה אתם מעשנים? לאיזה תכלית?


Posted by Elior on Apr-29-2003 20:10:

ראסמי פוזה...
יש ילדים כיתה ו' כבר מעשנים
וזה פשוט מגעיל לדעתי...

אולי למבוגרים יותר...
זה עוד מרגיע אותם או גורם להם הנאה, לא יודע מה

אבל מה יש לילדים לעשן ?
רק פוזה לדעתי...


Posted by GLoBaL-MUZiK on Apr-29-2003 20:34:

Satan (eek!)

כוסראבק די ללכלך על מעשנים, מאיפה זה הגיע פתאום??? אני אישית מעשן ותאמינו או לא אני גם נהנה מזה, תסבירו לי אתם בשביל מה לבזבז 20 שקל על סיגריות אם אתה סתם מעשן בשביל הפוזה??? איפה ההיגיון שבדבר? אין, מה עוד שאני מעשן את זה בבית ככה שאין מי שיסתכל

אז כל שונאי העשן, תרגיעו קצת


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.