TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- קלאברים כמוכם מעשנים?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
המממ....
אני לא קלאבר.. אבל עדיין אוהב מוסיקה.. אוהב להיות במועדונים טובים, אוהב בחורות עם תחת מושק..

u know the deal
מעשן.. כן
בד"כ מרלבורו לייט... אבל עכשיו קצת קאמל לייט.. סיגריה ליגה ליגה
Re: Re: קלאברים כמוכם מעשנים?
| quote: |
| Originally posted by Vortex_SA זולה מעפנה??? רואים שלא היית בזולה שלנו ![]() רק נרגילה, סיגריות גועל... |

| quote: |
| Originally posted by YuVaL מעשן.. כן בד"כ מרלבורו לייט... אבל עכשיו קצת קאמל לייט.. סיגריה ליגה ליגה |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter פשששש לא חסר כסף... קופסת סיגריות ב17-18 שקל.... כל הכבוד לך |
| quote: |
| Originally posted by YuVaL תאמין לי שאני מעדיף להשקיע את האקסטרה שקל או שניים ולפחות לקבל סרטן איכותי.. |

בחיים שלי לא נגעתי בסיגריה!
זה ממש מגעיל אותי
אני גם לא סובלת שמעשנים לידי!
זה עושה לי סחרחורת והריח מגעיל אותי בטירוף!
נרגילה אני יכולה לעשן פעם בכמה חודשים ביחד עם החבר'ה....
מעשן אחושרמוטה מעשן !!!!!
קופסה של מלבורו לייט (ארוך) ביום. כשה יש כסף 
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter וקובי... דופקים אותך פה פל מל לייט עולה איזה 11 וחצי או שעכשיו העלו ל 12 ![]() על כל פאקט שאתה קונה הפסדת קופסה פה |
| quote: |
| Originally posted by coby אני קונה ב 12 ... זה אותו מחיר בכל הארץ ! |
| quote: |
| Originally posted by coby אני קונה ב 12 ... זה אותו מחיר בכל הארץ ! |
| quote: |
| Originally posted by LioR אני וקובי עברנו לוינסטון לייט עלינו ליגה |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter כמה זה עולה? 13 וחצי?? יענו קיבלתם העלאה בדמי כיס?? |
מה שכן באסה רצינית עם סיגריות
חוץ מהבריאות, המחלות, הסרטן גרון שיכולים לעשות לכם אחר כך ניתוח במיתרי קול כמו שעושים להרבה ואז תצרכו לדבר עם מכשיר כזה שמצמידים לצוואר, ובלי קשר לצהוב בשיניים
)
ברציניות הכסף שאנשים מוציאים על זה מטורף
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter כמה זה עולה? 13 וחצי?? יענו קיבלתם העלאה בדמי כיס?? |
| quote: |
| Originally posted by YuVaL דמי כיס עלק... הוא יכול לקנות אותך גם אם הוא רוצה תאמין לי |

| quote: |
| Originally posted by YuVaL דמי כיס עלק... הוא יכול לקנות אותך גם אם הוא רוצה תאמין לי |
אם כבר מעשנים
אז רק
L&M Lights
כי הסיגריות האלה מאוד עוזרות בשירותים 
ואם אין כסף תמיד יש
PallMall 
למה אתם מעשנים בכיתה ט ?!?!!?
| quote: |
| Originally posted by DjChook למה אתם מעשנים בכיתה ט ?!?!!? |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter עזוב אחי ותר... שישירו לעצמם את השיר "שתשאר צעיר לנצח" וזהו... (אל תשאל למה) |
| quote: |
| Originally posted by Flotser אני יכול לשאול? |

בלי טעם..
אין בזה שום דבר טוב בכתה ט
ויבוא הבן אדם שיגיד לי שהוא נהנה מזה
ואני אגיד לו חלאס לזיין לי את השכל
פוזה..
מיותר!
| quote: |
| Originally posted by MASTERsplinter בלי טעם.. אין בזה שום דבר טוב בכתה ט ויבוא הבן אדם שיגיד לי שהוא נהנה מזה ואני אגיד לו חלאס לזיין לי את השכל פוזה.. מיותר! |
ראסמי פוזה...
יש ילדים כיתה ו' כבר מעשנים
וזה פשוט מגעיל לדעתי...
אולי למבוגרים יותר...
זה עוד מרגיע אותם או גורם להם הנאה, לא יודע מה
אבל מה יש לילדים לעשן ?
רק פוזה לדעתי...
כוסראבק די ללכלך על מעשנים, מאיפה זה הגיע פתאום??? אני אישית מעשן ותאמינו או לא אני גם נהנה מזה, תסבירו לי אתם בשביל מה לבזבז 20 שקל על סיגריות אם אתה סתם מעשן בשביל הפוזה??? איפה ההיגיון שבדבר? אין, מה עוד שאני מעשן את זה בבית ככה שאין מי שיסתכל
אז כל שונאי העשן, תרגיעו קצת
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.