TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Oranje
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Akira nou spanje is niet echt een topteam hoor... maar nu we het toch over B spelers hebben wie vinden jullie die niet in het nederlands elftal horen?? BOUMA,Landzaat,PAuwe,bruggink,de jong,van hintum op meer namen kan ik nu ff niet komen maar deze horen er zoiezo niet bij... |
| Originally posted by arno Pauwe is zeker wel een kwaliteitsspeler en heeft een prachtige vrije trap, ik denk dat Pauwe er zeker wel bij hoort. Die kluivert moesten ze maar s een paar jaartjes op de bank houden en vervangen voor ruud van nistelrooy, die is ten minste niet te lui om ff voor een bal te moeten sprinten. |
| Originally posted by Akira ik zie het al dit is een kakkerlak die spreekt en ja daar ga ik niet eens mee in discussie... Ja had kluivert niet de 3-2 gescoord???mmmm |
| Originally posted by arno Pauwe is zeker wel een kwaliteitsspeler en heeft een prachtige vrije trap, ik denk dat Pauwe er zeker wel bij hoort. Die kluivert moesten ze maar s een paar jaartjes op de bank houden en vervangen voor ruud van nistelrooy, die is ten minste niet te lui om ff voor een bal te moeten sprinten. |
Hey vergeten we niet 1 team aan de wereldtop???
Lijkt me dat Portugal daar toch ook wel bij hoort hoor. Beter dan Spanje denk ik.

kids thnx for the support hehehe.....
| Originally posted by Akira nou spanje is niet echt een topteam hoor... maar nu we het toch over B spelers hebben wie vinden jullie die niet in het nederlands elftal horen?? BOUMA,Landzaat,PAuwe,bruggink,de jong,van hintum op meer namen kan ik nu ff niet komen maar deze horen er zoiezo niet bij... |
Ze moeten van Beukering van de A1 van vitesse selecteren, die schopt ze er wel in! (en ik ben niet eens vitesse fan?) Dat wordt echt het talent van de toekomst, nu pas 17, maar de ster van het wk over een paar jaar.
grtz.
TNG
| Originally posted by tango Ze moeten van Beukering van de A1 van vitesse selecteren, die schopt ze er wel in! (en ik ben niet eens vitesse fan?) Dat wordt echt het talent van de toekomst, nu pas 17, maar de ster van het wk over een paar jaar. grtz. TNG |
| Originally posted by Dj Lex jaja was dat die gast die Ajax bijna europees voetbal kostte? |
| Originally posted by Akira Ja dat was die knakker ja |
| Originally posted by tango Ze moeten van Beukering van de A1 van vitesse selecteren, die schopt ze er wel in! (en ik ben niet eens vitesse fan?) Dat wordt echt het talent van de toekomst, nu pas 17, maar de ster van het wk over een paar jaar. grtz. TNG |
Geef Robben meer kans samen met Van der Vaart. Maar Kluivert is op het moment echt wel 1 van de betere voetballers in de wereld. Zie hem ook echt nog wel een keer de gouden bal in ontvangst nemen, hij is ten slotte pas 24. 
Vindt Ruud een hele goede voetballer maar ik betwijfel het of die het gaat redden (ik hoop het wel en hij heeft zeker de kwaliteiten) daar in Manchester. Zaterdag viel ie heel goed in maar in de finale van de Amstel cup had Druiic (speelde wel een superpot) hem de hele wedstrijd in zijn greep en daar raakte Ruud duidelijk door geirriteerd en dat is nou niet echt verbeterend op zijn spel. Het was al vaker dat als het hem niet meezit dat ie geirriteerd raakt. Maarja ook hij is nog jong en heeft net natuurlijk een zware blessure achter de rug.
| Originally posted by Remy D . Druiic ( |
| Originally posted by Optimus Trance Grujic bedoel je |