TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אתם מכירים את ההרגשה שאתם מתחילים למקסס
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by MASTERsplinter on May-03-2003 01:52:

quote:
Originally posted by Black-Dragon
צח ממתי אתה מנגן פסאי אינעל העולם?@?$!?%$!?%


הסט שלי..


Posted by Black-Dragon on May-03-2003 09:36:

quote:
Originally posted by MASTERsplinter
הסט שלי..



הבנתי שהסט שלך...אבל צח רשם הודעה שהוא עשה גם סטים של פסאי..
עוד לא יצא לי לשמוע אני מוריד עכשיו..


Posted by DjChook on May-03-2003 10:02:

אחי אני עכשיו רואה שזו הייתה טעות שלי
מכיוון שלא חיכיתי עד שתסיים להעלות ולכן הסט שהורדתי היה איזה 80 מגה
למרות שהוא צריך להיות 90
ולכן הכל התבלגן

אנשים, פנו אלי בשביל הכתובת


Posted by Sniper on May-03-2003 10:41:

אחי שלחתי לך באי סי קיו


Posted by MASTERsplinter on May-03-2003 11:58:

quote:
Originally posted by DjChook
אחי אני עכשיו רואה שזו הייתה טעות שלי
מכיוון שלא חיכיתי עד שתסיים להעלות ולכן הסט שהורדתי היה איזה 80 מגה
למרות שהוא צריך להיות 90
ולכן הכל התבלגן

אנשים, פנו אלי בשביל הכתובת


i hate to say i told you so.


Posted by DjChook on May-03-2003 12:05:

אהה שוב תיקון

גם עכשיו אני נתקל באותן הבעיות

נחכה שעוד אנשים יורידו ויגיבו


Posted by Scorchio on May-03-2003 12:38:

אני אמרתי שאני ממקסס פסיי?
התכוונתי לסט האוס שאני הולך להכין
אבל אם אתה מחליט לאתגר אותי...
סבבה אני יכין סט של פסיי


Posted by MASTERsplinter on May-03-2003 12:48:

מוזר..


Posted by Flotser on May-03-2003 12:50:

קוראים לזה
dj kashi in the mix.mp3
???

כי אם כן אז אני מוריד עכשיו אבל די לאט על איזה 8


Posted by MASTERsplinter on May-03-2003 16:20:

quote:
Originally posted by Flotser
קוראים לזה
dj kashi in the mix.mp3
???

כי אם כן אז אני מוריד עכשיו אבל די לאט על איזה 8



כן!


Posted by Black-Dragon on May-03-2003 16:38:

quote:
Originally posted by Scorchio
אני אמרתי שאני ממקסס פסיי?
התכוונתי לסט האוס שאני הולך להכין
אבל אם אתה מחליט לאתגר אותי...
סבבה אני יכין סט של פסיי



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

נדלקת אה...?!
תכין חופשי אחי... פשוט חשבתי שאמרת שעשית סטים של פסאי... מסתבר שלא.


Posted by DjChook on May-03-2003 16:46:

אוקיי הבעיה הייתה אצלי
עכשיו הורדתי את הסט
עוד לא יצא לי לשמוע אבל


Posted by MASTERsplinter on May-03-2003 18:39:

אף אחד לא שמע עדיין?
אני מת לתגובות
אני הולך לשלוח את הסט לכל מיני אנשים חשובים
אני רוצה לשמוע חוות דעת ממי שמבין לפני השליחה


Posted by Flotser on May-04-2003 12:38:

ואלללה אחי אני עוד מעט הולך לעבודה הקטנה שיש לי
אבל סתם רציתי להגיד לך שהסט סבבה
ואני ככה עובד על המחשב, לא שמתי לב בכלל שהשירים מתחלפים

אז סבבי בבי

הבחירה של הטראקים סבבה... חלק קצת חלשים אבל חפיף, כשאני אסיים להקשיב אני יגיב שוב


ודי כמה שאני לא אקשיב ל
apogiffa night mix
אני לא אוהב את זה
איכסה
נכון יש שם אתה את הצליל המפחיד הזה של המלחמה כזה אבל חוץ מזה סתאאאם
טראק , בסוף יש קצת קטע יפה, אבל אינפקטד....תתביישו


Posted by Flotser on May-04-2003 14:57:

מאוד אהבתי את הטראק הזה בדקה 20 ככה
משהו עם
shiva hasish

איך קוראים לזה
?


Posted by Tarantula on May-04-2003 16:25:

quote:
Originally posted by Flotser
מאוד אהבתי את הטראק הזה בדקה 20 ככה
משהו עם
shiva hasish

איך קוראים לזה
?


1200 Mic's - Hashish


quote:
Originally posted by Flotser
אבל אינפקטד....תתביישו


תפסיק להיטפל לאינפקטד


Posted by Flotser on May-04-2003 16:49:

quote:
Originally posted by Tarantula
1200 Mic's - Hashish



תודה לך אלונלה!!!!


quote:

תפסיק להיטפל לאינפקטד



בקשה על תכעסי עלי

זה הכל מאהבה
(אני נשמע כמו בעל מכה )
וברצינות אמרתי רק על הטראק הזה,
גם תראי איזה טרד פתחתי בשבילם בדיוק היום
לא צריך לאהוב כל מה שזה של אינפקטד ולהפך ברור שהם יכולים פי 100 יותר...אז זה מאכזב פשוט

אוף לא אמרתי לכם כבר שאני נלחץ מאוד כשכועסים עלי!!!


אלונלה אני באמת נורא נורא .... אני נורא מצטער


Posted by MASTERsplinter on May-04-2003 18:09:

2 דברים
אחד זה שאני ממש שמח שאהבת את הסט
ושתיים זה שבגלל שאני עובד על מערכת עם סאב רצחני של 500 וואט אצלי בחדר
כל הקטע של טראקים חלשים נהיה די לא ברור
כי הבאסים שלהם עדיין מרימים לי את התחת
ככה שבמקומות הנכונים זה נשמע פיצוץ..

איזה טראקים היו לך חלשים אני אכין עוד סט ונחליף..
יש לי עכשיו המון המון טראקים
קיבלתי משלוח..


Posted by itamarsan on May-04-2003 20:28:

quote:
Originally posted by MASTERsplinter
2 דברים
אחד זה שאני ממש שמח שאהבת את הסט
ושתיים זה שבגלל שאני עובד על מערכת עם סאב רצחני של 500 וואט אצלי בחדר
כל הקטע של טראקים חלשים נהיה די לא ברור
כי הבאסים שלהם עדיין מרימים לי את התחת
ככה שבמקומות הנכונים זה נשמע פיצוץ..

איזה טראקים היו לך חלשים אני אכין עוד סט ונחליף..
יש לי עכשיו המון המון טראקים
קיבלתי משלוח..

חחחחח אחי מה צריכים כדי להרים לך את התחת אהה???
עם אתה צריך עזרה בהרמות תחת מבחינתת מוסיקה לא מבחינת משהו אחררר
תיהיה בקשר


Posted by MASTERsplinter on May-04-2003 22:53:

quote:
Originally posted by itamarsan
חחחחח אחי מה צריכים כדי להרים לך את התחת אהה???
עם אתה צריך עזרה בהרמות תחת מבחינתת מוסיקה לא מבחינת משהו אחררר
תיהיה בקשר


לא הבנתי למה אתה רומז?


Posted by Hell_Copter on May-05-2003 00:42:

quote:
Originally posted by MASTERsplinter
לא הבנתי למה אתה רומז?


נו שהוא רוצה להראות לך את המחר אם אתה יודע למה אני מתכוון....
הוא רוצה להראות לך איך רוכבים על אופנוע הפוך...
הוא רוצה להכנס אליך בדלת האחורית...
הוא רוצה להראות לך שלמרות שיש לו יום טוב הוא חייב להרגיש חרא!!!


Posted by Sniper on May-05-2003 04:13:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
נו שהוא רוצה להראות לך את המחר אם אתה יודע למה אני מתכוון....
הוא רוצה להראות לך איך רוכבים על אופנוע הפוך...
הוא רוצה להכנס אליך בדלת האחורית...
הוא רוצה להראות לך שלמרות שיש לו יום טוב הוא חייב להרגיש חרא!!!











Posted by DjChook on May-05-2003 07:22:

רועי אמרנו כבר כמה פעמים

תשאיר את הסטיות שלך בבית !


איך הלך המגן ?
לי עוד חצי שעה יש את שלי

טוב זזתי


Posted by Sniper on May-05-2003 07:32:

אני סיימתי תמגן שלי עכשיו:]
היה דיי סבבה בהתחלה היה קשה אבל אחרי 20 דקות ככה התחיל ליזרום לי בראש
:]]]
נקווה שהצלחתי


Posted by Flotser on May-05-2003 10:34:

quote:
Originally posted by MASTERsplinter
2 דברים
אחד זה שאני ממש שמח שאהבת את הסט
ושתיים זה שבגלל שאני עובד על מערכת עם סאב רצחני של 500 וואט אצלי בחדר
כל הקטע של טראקים חלשים נהיה די לא ברור
כי הבאסים שלהם עדיין מרימים לי את התחת
ככה שבמקומות הנכונים זה נשמע פיצוץ..

איזה טראקים היו לך חלשים אני אכין עוד סט ונחליף..
יש לי עכשיו המון המון טראקים
קיבלתי משלוח..


ואלה אחי נאי הקשבתי עכשיו לכל הסט
באמת יצא סבבה...
אם להחליף אז את הטראק הזה שרץ ככה בדקה 33, נראה לי הוא מתחיל איזה שתי דקות לפני זה לא יודע, הוא מעצבן כזה
אבל אחורי זה אתה מושיע אותנו עם
cosma

קראתי הוא היה בן אדם ממש מיוחד, וכל כך חבל, הוא היה באמת ממש מוכשר
בכלל אחד הדיסקים הראושנים של הפסיכודאלי ששמעתי היה שלו (הסמפלסיטי)

ואז אחרי ה"מיץ"
יש לך טראק ממש מגניב, אשמח לדעת איך קוראים לו
וזהו בעקרון
אחי
בהצלחה אם אתה שולח את זה לאנשהו


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.