TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אתם מכירים את ההרגשה שאתם מתחילים למקסס
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by Black-Dragon צח ממתי אתה מנגן פסאי אינעל העולם?@?$!?%$!?% |
| quote: |
| Originally posted by MASTERsplinter הסט שלי.. |
אחי אני עכשיו רואה שזו הייתה טעות שלי
מכיוון שלא חיכיתי עד שתסיים להעלות ולכן הסט שהורדתי היה איזה 80 מגה
למרות שהוא צריך להיות 90
ולכן הכל התבלגן
אנשים, פנו אלי בשביל הכתובת
אחי שלחתי לך באי סי קיו
| quote: |
| Originally posted by DjChook אחי אני עכשיו רואה שזו הייתה טעות שלי מכיוון שלא חיכיתי עד שתסיים להעלות ולכן הסט שהורדתי היה איזה 80 מגה למרות שהוא צריך להיות 90 ולכן הכל התבלגן אנשים, פנו אלי בשביל הכתובת |
אהה שוב תיקון
גם עכשיו אני נתקל באותן הבעיות
נחכה שעוד אנשים יורידו ויגיבו
אני אמרתי שאני ממקסס פסיי?
התכוונתי לסט האוס שאני הולך להכין
אבל אם אתה מחליט לאתגר אותי...
סבבה אני יכין סט של פסיי
מוזר..
קוראים לזה
dj kashi in the mix.mp3
???
כי אם כן אז אני מוריד עכשיו אבל די לאט על איזה 8
| quote: |
| Originally posted by Flotser קוראים לזה dj kashi in the mix.mp3 ??? כי אם כן אז אני מוריד עכשיו אבל די לאט על איזה 8 |
| quote: |
| Originally posted by Scorchio אני אמרתי שאני ממקסס פסיי? התכוונתי לסט האוס שאני הולך להכין אבל אם אתה מחליט לאתגר אותי... סבבה אני יכין סט של פסיי |

אוקיי הבעיה הייתה אצלי
עכשיו הורדתי את הסט
עוד לא יצא לי לשמוע אבל
אף אחד לא שמע עדיין?
אני מת לתגובות
אני הולך לשלוח את הסט לכל מיני אנשים חשובים
אני רוצה לשמוע חוות דעת ממי שמבין לפני השליחה
ואלללה אחי אני עוד מעט הולך לעבודה הקטנה שיש לי
אבל סתם רציתי להגיד לך שהסט סבבה
ואני ככה עובד על המחשב, לא שמתי לב בכלל שהשירים מתחלפים

אז סבבי בבי
הבחירה של הטראקים סבבה... חלק קצת חלשים אבל חפיף, כשאני אסיים להקשיב אני יגיב שוב

ודי כמה שאני לא אקשיב ל
apogiffa night mix
אני לא אוהב את זה
איכסה
נכון יש שם אתה את הצליל המפחיד הזה של המלחמה כזה אבל חוץ מזה סתאאאם
טראק , בסוף יש קצת קטע יפה, אבל אינפקטד....תתביישו

מאוד אהבתי את הטראק הזה בדקה 20 ככה
משהו עם
shiva hasish

איך קוראים לזה
?

| quote: |
| Originally posted by Flotser מאוד אהבתי את הטראק הזה בדקה 20 ככה משהו עם shiva hasish ![]() איך קוראים לזה ? |
| quote: |
| Originally posted by Flotser אבל אינפקטד....תתביישו |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula 1200 Mic's - Hashish |
| quote: |
תפסיק להיטפל לאינפקטד |
)

2 דברים
אחד זה שאני ממש שמח שאהבת את הסט
ושתיים זה שבגלל שאני עובד על מערכת עם סאב רצחני של 500 וואט אצלי בחדר
כל הקטע של טראקים חלשים נהיה די לא ברור
כי הבאסים שלהם עדיין מרימים לי את התחת
ככה שבמקומות הנכונים זה נשמע פיצוץ..
איזה טראקים היו לך חלשים אני אכין עוד סט ונחליף..
יש לי עכשיו המון המון טראקים
קיבלתי משלוח..
| quote: |
| Originally posted by MASTERsplinter 2 דברים אחד זה שאני ממש שמח שאהבת את הסט ושתיים זה שבגלל שאני עובד על מערכת עם סאב רצחני של 500 וואט אצלי בחדר כל הקטע של טראקים חלשים נהיה די לא ברור כי הבאסים שלהם עדיין מרימים לי את התחת ככה שבמקומות הנכונים זה נשמע פיצוץ.. איזה טראקים היו לך חלשים אני אכין עוד סט ונחליף.. יש לי עכשיו המון המון טראקים קיבלתי משלוח.. |
| quote: |
| Originally posted by itamarsan חחחחח אחי מה צריכים כדי להרים לך את התחת אהה??? עם אתה צריך עזרה בהרמות תחת מבחינתת מוסיקה לא מבחינת משהו אחררר תיהיה בקשר |
| quote: |
| Originally posted by MASTERsplinter לא הבנתי למה אתה רומז? |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter נו שהוא רוצה להראות לך את המחר אם אתה יודע למה אני מתכוון.... הוא רוצה להראות לך איך רוכבים על אופנוע הפוך... הוא רוצה להכנס אליך בדלת האחורית... הוא רוצה להראות לך שלמרות שיש לו יום טוב הוא חייב להרגיש חרא!!! |
רועי אמרנו כבר כמה פעמים
תשאיר את הסטיות שלך בבית !
איך הלך המגן ?
לי עוד חצי שעה יש את שלי 
טוב זזתי
אני סיימתי תמגן שלי עכשיו:]
היה דיי סבבה בהתחלה היה קשה אבל אחרי 20 דקות ככה התחיל ליזרום לי בראש
:]]]
נקווה שהצלחתי
| quote: |
| Originally posted by MASTERsplinter 2 דברים אחד זה שאני ממש שמח שאהבת את הסט ושתיים זה שבגלל שאני עובד על מערכת עם סאב רצחני של 500 וואט אצלי בחדר כל הקטע של טראקים חלשים נהיה די לא ברור כי הבאסים שלהם עדיין מרימים לי את התחת ככה שבמקומות הנכונים זה נשמע פיצוץ.. איזה טראקים היו לך חלשים אני אכין עוד סט ונחליף.. יש לי עכשיו המון המון טראקים קיבלתי משלוח.. |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.