TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 22 Juni, Sunrise Breda, Tiesto e.a --FREE--
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by arj1o1 on May-11-2003 15:08:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Lekker belagrijk. Je zit de hele tijd te klagen dat je te jong bent voor feesten, je hebt er zelf een draadje over gestart. Nu is er eindelijk een feest met Tiesto, Marco V, Cor, Dazzle enz en het feest is in het openbaar en gratis, zit je weer te klagen dat het te ver is. Ik niet begrijp

Zo kom je natuurlijk nooit ergens. Denk dat het een klein anderhalf uurtje is met de trein van A'dam naar Breda, dus sleur een stel vrienden mee en ga gewoon

juist ja ik ben dan ook 17 en ga ook gewoon als het gratis is betekent dat dus ook geen controle! (hmpf maar ook 14-jarigen maar ja, zo oud ben ik zelf nou ook weeer niet maarja)

Posted by Blik on May-11-2003 15:09:

het is idd nog geen 2 uur met de trein, je kunt altijd een kaartje met korting kopen aangezien er toch altijd wel studenten in de trein zitten, ben je misschien 16 euro kwijt aan een treinkaartje. Maar dan heb je wel marco v en tiesto...

als je kunt gewoon gaan

Posted by MaGiK54 on May-11-2003 15:14:

quote:
Originally posted by arj1o1
juist ja ik ben dan ook 17 en ga ook gewoon als het gratis is betekent dat dus ook geen controle! (hmpf maar ook 14-jarigen maar ja, zo oud ben ik zelf nou ook weeer niet maarja)

Das zo wie zo een klein nadeel van dit soort evenementen, iedereen komt erop af, dus ook alle baggerzakken uit de stad, alle 14-jarige BrEEzAh-sletje (eigenlijk is dat wel geil ) Maar lekker belangrijk, gratis is niet betalen dus leuk

Posted by Partyhardy! on May-18-2003 12:04:

Unhappy Niet te geloven dit weer!!

Echt niet te geloven dit weer! altijd weer die gemeentes met hun gezeur!

Ti�sto mag niet op Chass�veld

Gepost op 17-05-2003 18:51

Zoals wij eerder meldden, zou de Stichting B.O.D een gratis dance-feest organiseren op het Chass�veld in Breda. Oa. Marco V en Dj Tiesto zouden hier optreden, maar nu mag het feest van de gemeente Breda niet gehouden worden op het Chass�veld in het centrum.

BN/De Stem meldde het volgende:
'Zaterdag 17 mei 2003 - BREDA - Het gratis dance-evenement met dj Ti�sto op 22 juni mag van de gemeente Breda niet worden gehouden op het Chass�veld in het centrum. Breda verwacht wel 30.000 mensen en dan zou daar een 'onbeheersbare situatie' ontstaan. Gekeken wordt of het parkeerterrein bij NAC geschikter is. De organisatie van het evenement heeft een week om het plan aan te passen.'

(Bron: BN/De Stem)

hopenlijk gaat het nu w�l door op het NAC parkeerterrein!

Posted by Kakao on May-18-2003 12:15:

Hmmpf, politiek enzo weer

Dat ze 30000 mensen verwachte joh, tering. Het was wel mooi geweest zo midden in de stad. Hopelijk gaat het nog wel door! Weekej wachten dan maar

Posted by Jesse on May-18-2003 13:54:

Naast het Nac-terrein wordt er nu gebouwd...minder ruimte beschikbaar dus..gaat lekker!

Posted by stampertje on May-18-2003 17:55:

Breda, daar hebben ze toch weilanden zat?

Posted by DJ D-Man on May-18-2003 19:35:

Volgens mij gaat dat makkelijk, op het parkeerterrein naast het NAC-stadion (achter de eretribune, voor de insiders ). Ik schat het zo op ongeveer 1,5 tot 2 voetbalvelden groot. Daar krijg je makkelijk 30.00 man op. Bovendien zullen er dan wel weer wat mensen wegblijven omdat het niet midden in het centrum is.
Ik vind zelf het NAC-parkeerterrein ook wel beter eigenlijk. Van daar kan ik naar huis rollen als ik wil...

Posted by Flipper01 on May-21-2003 08:23:

quote:
Originally posted by Menno Vanaf 20 mei is de website Sunrise online.

Hij is er nog steeds niet :'(

Ik ben benieuwd of het wel door kan gaan bij het NAC stadion

Posted by eieregooie on May-23-2003 01:51:

quote:
Originally posted by stevesimon
hey net ff me neef gesproken, ze zijn druk bezig om het toch door te laten gaan bij het Nac Terrein in de buurt, ze gaan alleen wel entree kaarten verkopen van 5 euro om zo een overzicht te krijgen van het aantal mensen die zullen komen..

Beter gaat het wel door!

Posted by dj_spare on May-23-2003 13:34:

huuuuuuuu ik ga ook... als het doorgaat dan he! lekker bouncen en bouncen en bouncen ;D

Posted by Hitman on May-23-2003 14:25:

Zou lullig zijn als dit niet doorgaat... anders ben ik er wel bij

Posted by MaGiKaL_MiKe on May-23-2003 17:07:

Question

Oke beter gaat het wel door maar als ze entree gaan vragen ,is dr dan ook een bepaalde minimum leeftijd ?
Als dat niet zo is ben ik denk ik wel van de partij!

Posted by edraket on May-24-2003 08:32:

Omdat er nog wat mensen twijfelen of het nou wel of niet doorgaat.

Vandaag in bn de stem:
Dancefestival in Breda gaat definitief door
Zaterdag 24 mei 2003 - BREDA - Het dancefestival in Breda met dj Ti�sto gaat definitief door. Het college van burgemeester en wethouders heeft officieel toestemming gegeven aan organisator B.O.D. in Dordrecht om het festival op 22 juni te houden op het parkeerterrein naast het stadion van NAC.
Om de verwachte toestroom van danceliefhebbers enigszins in de hand te kunnen houden, heeft de organisatie in overleg met de betrokken hulpdiensten besloten alsnog met toegangskaarten te werken. De kaarten kosten vijf euro.
Het evenement was aanvankelijk gepland op het Chass�-terrein.
De gemeente Breda besloot vorige week geen vergunning te verlenen voor die locatie, omdat op enkele tienduizenden bezoekers wordt gerekend.
Het dancefestival begint om 13.00 uur en duurt tot 22.00 uur. Behalve dj Ti�sto treden dj Dazzle, Ton TB, Cor Fijneman en Marco V op.

Posted by Duke2003 on May-24-2003 13:16:

das ook lekker op tijd...

Posted by Partyhardy! on May-24-2003 13:53:

Rasta

nou perfect dat het door gaat! super! en 5 euro is ook niet veel, nu nog mooi weer en het wordt een top dag!

Posted by eieregooie on May-25-2003 02:39:

Mooi!

Nou nog vrij regelen...

Posted by MennoB on May-25-2003 14:37:

Waar kun je kaarten halen in regio Eindhoven??

Posted by John on May-25-2003 14:55:

pfff jammer dat et nie gratis is meer maar ga nog steeds als der nog kaarten zijn

wel tof dat een die kerel die et regelt leraar was op me middelbare school magchiel koekkoek
kzag em ook nog es vet vechten op et station in dordt wheheh

Posted by erm on May-29-2003 08:03:

Tiesto niet naar Boulevard of Dance

Woensdag 28 mei 2003- BREDA
Het management van DJ Ti�sto heeft de populaire discjockey teruggetrokken uit de line-up van het dancefestival dat op 22 juni naast het NAC-stadion gehouden wordt. Dat maakte Prime Time management woensdagmiddag bekend.

Het management plaatst vraagtekens bij de kwaliteit van het festival nu het verplaatst is van het Chasse-veld naar de parkeerplaats naast het NAC-stadion. In eerste opzet was het festival gratis, na verplaatsing moesten bezoekers vijf euro betalen voor een kaartje. Door het switchen van locatie op korte termijn is de opzet volgens het management niet meer professioneel genoeg om de kwaliteit te waarborgen.

Ti�sto was de grote publiekstrekker voor het festival. Het is niet bekend of het evemenent doorgaat nu de Bredanaar zich heeft afgemeld.

Posted by tijs08 on May-29-2003 08:18:

Re: Tiesto niet naar Boulevard of Dance

quote:
Originally posted by erm
Woensdag 28 mei 2003- BREDA
Het management van DJ Ti�sto heeft de populaire discjockey teruggetrokken uit de line-up

nou das dan duidelijk... kunnen ze wel gelijk de hele boel opdoeken!

jammer hooor!

Posted by Jesse on May-29-2003 08:43:

Idd erg jammer..vooral om dat Chass� een veel betere locatie is dan het NAC terrein..

maar als de andere DJs gewoon komen, kom ik ook nog hoor!

Posted by eieregooie on May-29-2003 09:11:

Bummerrr...

Posted by Partyhardy! on May-29-2003 10:32:

Sad

de kwaliteit niet hoog genoeg?? wat een stumperds!
Ti�sto maakt nu net de kwaliteit van een festival!
echt SUPER slap van Ti�sto!!!!!

Posted by Flipper01 on May-29-2003 11:02:

Echt belachelijk dit.. Ti�sto was d� publiekstrekker, ik verwacht niet dat het nog veel zal worden nu

Zo jammer dat de gemeente weer eens moeilijk moet doen waardoor de hele boel niet door dreigt te gaan

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »