TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Paul Oakenfold @ Heineken Thirst (14/06)
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Ornadel on Jun-07-2003 18:47:

Oakenfold schijnt niet te komen, maar het evenement gaat wel door. Wie weet meer?

Posted by Bouma-Bros on Jun-07-2003 19:18:

quote:
Originally posted by Ornadel
Oakenfold schijnt niet te komen, maar het evenement gaat wel door. Wie weet meer?

Nee, het hele feest is afgelast en wordt verplaasts naar een nog onbekende datum in augustus.

Maar WAAROM het is afgelast blijft een raadsel.......

Posted by Divine9 on Jul-29-2003 20:36:

--

Paul Oakenfold naar Paradiso

In Engeland wordt Paul Oakenfold aanbeden als de teruggekeerde zoon van onze lieve heer. Deze status heeft de Engelsman nog niet in Nederland maar zijn reputatie snelt hem zeker vooruit. Op 21 augustus komt hij in het kader van Heineken Thirst naar Paradiso waar hij samen met de Nederlandse winnaar van deze internationale dj competitie zal laten horen wat hij waard is.

Paul Oakenfold...

De finale van Found@Thirst vond onlangs plaats in de Heineken brouwerij in Amsterdam waar de Maastrichtse dj Anigye als winnaar uit de bus rolde. Dit verzekerde hem van een plekje tussen de line-up voor het aankomende event. Naast Oakenfold komt Daniel Davoli draaien. Davoli scoorde eind jaren �80 de all time classic �Right on time� onder de naam Blackbox. Kaarten zijn vanaf heden verkrijgbaar voor � 15,- in de voorverkoop en voor � 17,50 aan de deur.

Voor alle duidelijkheid: er is GEEN gastenlijst...

--

ik ga

Posted by Kakao on Jul-29-2003 23:51:

Weten ze het wel weer uit te kiezen
Ik ga dus niet!

Posted by fathomless1 on Aug-03-2003 15:33:

hello, sorry I dont speak Dutch. I am from america and will be in Amsterdam in two weeks, while being there I plan to come to Paradiso to see Oakenfold. I think from this thread that many others are going, is anyone planning a TA meetup. I will know no one there so if there is going to be a meet up that would be great. let me know.

thanks in advance
Matt Stachel

Posted by Divine9 on Aug-03-2003 18:35:

I am coming, and i think 'Bouma-Bros' are heading over aswell. I don't have a clue about anyone else, so we will have to wait for replies of other TA'ers. But a TA meetup would be quite cool

Posted by fathomless1 on Aug-03-2003 19:11:

hey divine9, i sent you a pm, check your box.

Posted by Divine9 on Aug-03-2003 19:33:

Reply sent.

Posted by kolkiewolkie on Aug-03-2003 20:16:

dit is op een donderdag ofnie? ik moet nl. nog een tweetal keren naar A'dam deze zomer en als ik dat nou kan combineren lijkt dit me wel wat eigenlijk . beetje feestjes doordeweeks bezoeken = altijd goed

Posted by Jappio on Aug-04-2003 09:44:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

dit is op een donderdag ofnie? ik moet nl. nog een tweetal keren naar A'dam deze zomer en als ik dat nou kan combineren lijkt dit me wel wat eigenlijk . beetje feestjes doordeweeks bezoeken = altijd goed

ik ga hier misschien ook wel heen,

ben dan op vakantie in zandvoort, maar eerst maar ff kijken of mn girly wel mee wil mwheheh

Posted by fathomless1 on Aug-06-2003 17:14:

roll call! who is coming to this event, i am coming over from the states and would love to have a TA meet-up. I dont know anyone and will be coming to Amsterdam alone. would be great to meet some of you. reply of PM me.

thanks ,

matt

Posted by fathomless1 on Aug-11-2003 23:20:

anyone interested? would really like to be able to go with someone. Let me know.

Posted by kolkiewolkie on Aug-15-2003 23:54:

en hoe was het? (how was it?).

Ik bleek introductie te hebben deze week... dacht in eerste instantie serieus dat het volgende week was , en dat is ook wel zo, alleen zat d'r nog een weekje voor dus .

Posted by fathomless1 on Aug-16-2003 00:17:

not sure if you were responding to me or not? I dont speak dutch.

Posted by kolkiewolkie on Aug-16-2003 11:38:

quote:
Originally posted by fathomless1
not sure if you were responding to me or not? I dont speak dutch.

I was asking how the party had been and I told the peeps here that I was not able to go since my university started a bit earlier then expected . So how was it ?

Posted by ambs on Aug-16-2003 11:43:

het is nog niet de 21e geweest dus nog geen Oakey hehehe

Posted by Jappio on Aug-16-2003 17:03:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
en hoe was het? (how was it?).

Ik bleek introductie te hebben deze week... dacht in eerste instantie serieus dat het volgende week was , en dat is ook wel zo, alleen zat d'r nog een weekje voor dus .

lol kolkie

beetje veel gezopen tijdens je intro mwhehehe

Posted by kolkiewolkie on Aug-17-2003 13:58:

now I see

dat komt door die stomme 14/06 in de draadtitel... daardoor dacht ik met mijn idd door alcohol aangetastte brain dat het 14 augustus was . Maar tis dus nu donderdag... hmmmm opzich ben ik dan vrij

Posted by HiGH_NrG on Aug-17-2003 19:33:

I'm going if I can stil buy tickets...

Posted by Jappio on Aug-19-2003 09:31:

ik meld me bij deze af; door bepaalde omstandigheden kan ik niet

Posted by kolkiewolkie on Aug-21-2003 16:54:

ik meld me ook af. Ik heb de hele nacht staan springen en goot vanmorgen om half 7 nog een pilsje naar binnen ofzo en het resultaat laat zich het beste omschrijven als b.r.a.k.

Posted by HiGH_NrG on Aug-22-2003 15:39:

Ik ben toch maar even wezen kijken. Het was op zich wel aardig, maar Oakenfold mixte zwaar belabberd vaak. Gooide gewoon de volgende plaat erin enzo...beetje jammer. Maar voor de rest was t wel leuk .

Pages (2): « 1 [2]