TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Paul Oakenfold @ Heineken Thirst (14/06)
Pages (2): « 1 [2]
Oakenfold schijnt niet te komen, maar het evenement gaat wel door. Wie weet meer?
| quote: |
| Originally posted by Ornadel Oakenfold schijnt niet te komen, maar het evenement gaat wel door. Wie weet meer? |
--
Paul Oakenfold naar Paradiso
In Engeland wordt Paul Oakenfold aanbeden als de teruggekeerde zoon van onze lieve heer. Deze status heeft de Engelsman nog niet in Nederland maar zijn reputatie snelt hem zeker vooruit. Op 21 augustus komt hij in het kader van Heineken Thirst naar Paradiso waar hij samen met de Nederlandse winnaar van deze internationale dj competitie zal laten horen wat hij waard is.
Paul Oakenfold...
De finale van Found@Thirst vond onlangs plaats in de Heineken brouwerij in Amsterdam waar de Maastrichtse dj Anigye als winnaar uit de bus rolde. Dit verzekerde hem van een plekje tussen de line-up voor het aankomende event. Naast Oakenfold komt Daniel Davoli draaien. Davoli scoorde eind jaren �80 de all time classic �Right on time� onder de naam Blackbox. Kaarten zijn vanaf heden verkrijgbaar voor � 15,- in de voorverkoop en voor � 17,50 aan de deur.
Voor alle duidelijkheid: er is GEEN gastenlijst...
--
ik ga

Weten ze het wel weer uit te kiezen 
Ik ga dus niet!
hello, sorry I dont speak Dutch. I am from america and will be in Amsterdam in two weeks, while being there I plan to come to Paradiso to see Oakenfold. I think from this thread that many others are going, is anyone planning a TA meetup. I will know no one there so if there is going to be a meet up that would be great. let me know.
thanks in advance
Matt Stachel
I am coming, and i think 'Bouma-Bros' are heading over aswell. I don't have a clue about anyone else, so we will have to wait for replies of other TA'ers. But a TA meetup would be quite cool 
hey divine9, i sent you a pm, check your box.
Reply sent. 
dit is op een donderdag ofnie? ik moet nl. nog een tweetal keren naar A'dam deze zomer en als ik dat nou kan combineren lijkt dit me wel wat eigenlijk
. beetje feestjes doordeweeks bezoeken = altijd goed 
Originally posted by kolkiewolkie dit is op een donderdag ofnie? ik moet nl. nog een tweetal keren naar A'dam deze zomer en als ik dat nou kan combineren lijkt dit me wel wat eigenlijk . beetje feestjes doordeweeks bezoeken = altijd goed |
roll call! who is coming to this event, i am coming over from the states and would love to have a TA meet-up. I dont know anyone and will be coming to Amsterdam alone. would be great to meet some of you. reply of PM me.
thanks ,
matt
anyone interested? would really like to be able to go with someone. Let me know.
en hoe was het? (how was it?).
Ik bleek introductie te hebben deze week... dacht in eerste instantie serieus dat het volgende week was
, en dat is ook wel zo, alleen zat d'r nog een weekje voor dus
.
not sure if you were responding to me or not? I dont speak dutch.
| Originally posted by fathomless1 not sure if you were responding to me or not? I dont speak dutch. |
. So how was it
?
het is nog niet de 21e geweest
dus nog geen Oakey hehehe
| Originally posted by kolkiewolkie en hoe was het? (how was it?). Ik bleek introductie te hebben deze week... dacht in eerste instantie serieus dat het volgende week was . |

now I see
dat komt door die stomme 14/06 in de draadtitel... daardoor dacht ik met mijn idd door alcohol aangetastte brain dat het 14 augustus was
. Maar tis dus nu donderdag... hmmmm
opzich ben ik dan vrij 
I'm going if I can stil buy tickets...
ik meld me bij deze af; door bepaalde omstandigheden kan ik niet 
ik meld me ook af. Ik heb de hele nacht staan springen en goot vanmorgen om half 7 nog een pilsje naar binnen ofzo en het resultaat laat zich het beste omschrijven als b.r.a.k.
Ik ben toch maar even wezen kijken. Het was op zich wel aardig, maar Oakenfold mixte zwaar belabberd vaak. Gooide gewoon de volgende plaat erin enzo...beetje jammer. Maar voor de rest was t wel leuk
.