TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin gaat 'Motorcycle - As the Rush Comes' Remixen!
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Ding Chavez on May-07-2003 20:09:

quote:
Originally posted by Chicane
En waar slaat dit op?

Waarschijnlijk probeert hij je duidelijk te maken dat hij het niet helemaal eens is met jou eerdere uitspraak. Toch?

Posted by MarkzMan_X on May-07-2003 20:14:

quote:
Originally posted by Partyhardy!

Lol ok!

Goed, Shane54 = de ASOT-achtige platen Shane, maar niet de Shane - Too Late To Turn (ook al kwam die in ASOT ).
Wat voor muziek maakt normale Shane dan?

Posted by Chicane on May-07-2003 20:14:

Mag ook iets meer onderbouwd zijn als je dan toch gaat flamen

Maar goed is allemaal offtopic gezever, kusje en ta ta

Posted by Partyhardy! on May-07-2003 20:16:

quote:
Originally posted by Chicane
En waar slaat dit op?

Dit slaat op het feit dat nummers als Rising Star - Clear Blue Moon, Perpetuous Dreamer - The sound of Goodbye en Shane - Too Late To Turn (Armin van Buuren remix) echt 1000x beter zijn dan Blue fear en Future Funland en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ze vele malen beter geproduceerd zijn!
en "Armin's sound is niet meer zoals voorheen"
goed dat is jouw mening maar die vind ik nergens op gebaseerd en zoals Ding al inderdaad goed concludeerde; ik ben het dus HELEMAAL niet met je eens!

Posted by Chicane on May-07-2003 20:30:

Mag ik je erop wijzen dat Blue Fear uit 1996 stamt toen Armin nog voor Cyber Records produceerde? Die platen die jij opnoemt zijn >2000, in 3-4 jaar tijd heeft Trance zich heel anders ontwikkeld. Ik ben helaas achtergebleven (geef ik toe ja) Huidige trance is niet mijn smaak

Posted by tango on May-07-2003 21:25:

Check

http://www.tranceaddict.com/forums/...le&pagenumber=7

En dan mijn post, en effe naar de datum kijken.......oud nieuws dit man

en over marco v remix van 3rd earth:

Title 3RD EARTH
Artist SOLAR STONE VS SCOTT BOND
Label ID&T
Label Code 700
To Be Released at : 01 July, 2003
Box Number W23532

Available in stock : Will arrive at : 01/07/2003

Track Information
A1 ORIGINAL
B1 MARCO V REMIX

grtz,
TNG

Posted by eieregooie on May-08-2003 01:13:

Ik hoop dat die Armin remix van As The Rush Comes heel anders wordt dan die ene die we nu allemaal kennen Want daar moet je idd eigenlijk niet aan zitten... Wereldplaat! Maar, zoals RV al zei... Beautiful Things is nog een stuk beter... Die 2 zijn echt me favo tracks op dit moment

Posted by Siesta on May-08-2003 05:39:

en ik ben het dan ff HELEMAAL EENS met Partyhardy!!!

btw die slipstream is FATGEIL, wat eennummer. poeh

Posted by moogwai on May-09-2003 18:13:

Ik ben ook zeer benieuwd naar wat Armin van As The Rush Comes heeft gebakken... natuurlijk kan het origineel niet overtroffen worden het kan hoogstens "anders" overtroffen worden. Goed voorbeeld is the ROC project - Never.. de Tiesto remix vind ik echt top en de Filterheadz Remix is ook zwaar goed en ze vullen elkaar ook nog eens goed aan. Een buitenstaander zou het niets eens opmerken dat dit in feite hetzelfde nummer is.

Vorig jaar vond ik Armin de beste van ons magic trio (Tijs, Ferry, Armin) met zijn producties/remixes.. en dit jaar vind ik Tijs en Ferry weer beter dan Armin... terwijl Armin's album dit weer in een klap kan veranderen want die tracks op z'n album sampler zijn ook erg goed, terwijl deze zeer waarschijnlijk niet eens op zijn album komen te staan. In ieder geval is het zeker een topjaar van hun.

quote:
Originally posted by TranceFool

Marco V gaat Scott Bond v Solar Stone - 3rd Earth remixen

Hmmn.. ik vind de laatste tijd Marco V's producties/remixes een stuk minder. Die remix van Coldplay is eigenlijk niet zo bijzonder... de break met het herkenbare Coldplay deuntje is natuurlijk erg lekke, maar voor de rest is het gewoon de BOOM BOOM bass van Marco V. Hetzelfde geld voor echoes (V.ISion remix), Solarize en C:/del *.mp3.. deze vind ik ook niet echt bijzonder. Maar goed, als deze in een tent met goed geluidssysteem wordt gedraaid ga ik ook uit mijn dak.. het zijn wel echte nummers waarbij je niet stil kan blijven staan Maar "luistermuziek" vind ik echt niet...

Pages (2): « 1 [2]