TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Bussresa till Sensation White!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
ok jag ska nog med p� detta....men man �r hemma den 6:e va? f�r jag ska vara p� kollo den 7:e...hehe kan bli tight men det �r jag van vid... var bokar man sensationbiljett?
p� ticketbox.nl
jag vet inte precis vad har h�nt hos ticketbox, men biljettf�rs�ljningen �r blockerad just nu. 
imorgon ska jag till en musikaff�r och kolla om de f�rs�jlnar biljetterna d�r.
tydligen har ticketbox blockerat online-bokningen... till sensation white..
mitt r�d e att kontakta ticketbox � fr�ga vad de h�ller p� med.
(http://www.ticketbox.nl/zoeken/details.tpl?EVENT=783001)
de kan h�nda att den kommer upp igen om n�ra dagar.. men de e ox� m�jligt att resterande biljetter bara s�ljs i holl�ndska skivaff�rer.. � d� vet ni det.. � m�ste fixa biljetter den v�gen ist�llet... Goda r�d e dyra.. .
r�d e att skaffa biljetter asap 
tack Goldiluxe

sv�rt att f� tag p� biljett n�r ticketbos har blockat det :\ men jag m�ste vara hundra p� att jag �r hemma i lagom tid den 6:e d� jag ska upp tidigt den 7:e och �ka vidare...annars bokar jag inte...
scul: om de inte s�ljer biljetter via n�tet l�ngre, kan du k�pa d�?
jag kan k�pa de om ni skickar pengar..
har liten d�ligt med pengar sj�lv just nu 
men jag ska g� till aff�ren imorgon och h�ra vad har h�nt och v�rf�r f�rs�ljningen p� internet �r st�ngt just nu..
och jenny> datumet var riktigt. det �r den 5. juli
| quote: |
| Originally posted by ScuL jag kan k�pa de om ni skickar pengar.. |
det e ingen problem 
aja n� d� �r det bara att l�gga ner :\ fan ALLT krockar med ALLT f�r mig i sommar...missar Global gathering ox� :\ f�r se vad det blir
det �r ju p� l�rdagen den 5e, och bussen g�r hem p� morgonen den 6e, d� �r du v�l hemma i tid till den 7e mind?
jag kommer vara i link�ping p� natten mellan den 6:e och den 7:e,
och sedan ska jag till sthlm och hem d�rifr�n (bara det blir jobbigt). P� morgonen den 7:e ska jag �ka till norrt�ljeomr�det och jobba p� kollo med barn, det kommer jag aldrig palla utan s�mn...
gl�m inte att du kan sova i bussen 
| Originally posted by ScuL gl�m inte att du kan sova i bussen |
Sist tog busschaf�rerna det r�tt lugnt hem och d� var vi i Link�ping typ vid midnatt, efter det �kte jag med n�gra som bodde i Uppsala hem och om det inte hade vart f�r han som k�rde hade hittat sitt k�rkort i ett cornflakes paket s� hade vi vart hemma vid senast 2.
F�r se hur det blir med buss f�r min del, kanske kanske kanske blir en trance-mobil... fast jag tror det skiter sig med semester 
Hello all (esp. Steve)!
Today I found out that Sensation White is sold out! This means I cannot get any tickets anymore, and the ones that haven't booked a ticket yet will not be able to enter 
I hope you will try to make it to the Loveparade or some other festival then! Maybe Mysteryland?
xoxo Josta
jaha, st�mmer detta s� �r det ju rej�lt k�rt
Satan vad fort biljetterna m�ste ha g�tt denna g�ngen
Jaja, man f�r v�l sikta in sig p� n�t annat event i sommar d�, synd med detta bara, eftersom TC fixat buss och grejjer, var ju skitsmidigt!
hoppas detta �r ett j�vligt d�ligt och f�r sent aprilsk�mt

http://www.id-t.com
Amsterdam, 12. Maj 2003
Sensation White sluts�ld!!!
Du l�ser det riktigt: alla 38.000 biljetter f�r Sensation White p� den 5. juli �r sluts�ld!
F�rs�ljningen f�r Sensation White (den 5. juli) och Black (den 12. juli) b�rjade l�rdag den 3. maj. Alla Special Treatment Tickets f�r b�da evenemanger blev sluts�ld innan en minut.
�ven de VIP-biljetterna som fanns f�r Sensation White blev sluts�ld snabbt.
Just nu �r ocks� de vanliga biljetterna sluts�ld. Biljetter till Sensation Black finns kvar.
gissning: det blir ingen TC-buss 
fan, de borde k�ra tv� sensation white ist�llet, ingen vill ju till black edition 
| Originally posted by reveal gissning: det blir ingen TC-buss ![]() fan, de borde k�ra tv� sensation white ist�llet, ingen vill ju till black edition |
n�n h�r som signade upp p� tc-bussen som faktiskt HAR biljett till sensation?
Eh!? ja det tog fan inte l�nge.. helt otroligt.. N�ja, iaf. jag skulle g�rna �ka till Mysteryland, vilket datum �r det ? p� DVD'n fr�n 02 ser det ju iaf. toksk�nt ut!
-Treo-
| Originally posted by Treo Eh!? ja det tog fan inte l�nge.. helt otroligt.. N�ja, iaf. jag skulle g�rna �ka till Mysteryland, vilket datum �r det ? p� DVD'n fr�n 02 ser det ju iaf. toksk�nt ut! -Treo- |
Letar fibrilt �verbliven biljett!
Min bussresa bidde inst�llt med Trancetrips.dk pga ID-T inte h�ll avtalet ang�ende biljetter till Trancetrips.
Jag TOK-LETAR biljett �nd�...
Har V�nner jag skulle m�ta i Amsterdam och vill bara komma �ver en biljett s� jag �r s�ker p� att komma in...
S� Du som sitter med biljett men inte kan ta dig till Amsterdam... Vill du s�lja din biljett s� sn�lla h�r av dig till mig personligen.
MvH Tears
Kontakta Glorie!!