TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מכות
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by arik on May-08-2003 22:20:

אני יפעיל עליו את כישורי הקפוארה שלי
מורן את כישורי האינפוזיה
רועי את כישורי החדר כושר
צח את כישורי התיקלוט למרות שגם צח סוס
ותומר ישלח את כלבו ששמו בישראל KILLER


Posted by Hell_Copter on May-08-2003 22:20:

quote:
Originally posted by arik
ואם אתה כל כל מעוניין לקבל מכות אתה מוזמן לבקר אצלינו ברעננה
אני צח ורועי ומורן ביריונים

ותומר לא שחכתי אותך
פשוט שאתה לא ביריון


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גמרת לי על החיים עכשיו!!!!!!!!!!!!!!
אני פשוט נקרע עכשיו מצחוק!!!!!!


Posted by guetag on May-08-2003 22:29:

.


Posted by Hell_Copter on May-08-2003 22:35:

quote:
Originally posted by guetag

kobi kobi kobi


לא לא לא לא לא !!!@#$%^@%^
היא מצורן!!!! לא מחדרה!!!!1
מחדרה זאת אחת אחרת!!!


Posted by HyPeRSoNiC on May-08-2003 22:50:

אחי
למה אתה דפוק?
בשביל מה אתה מחפש צרות?
יש לך מושג איזה ביריונים יש כאן?
תראה לדוגמא את רועי....... תסתכל שניה ב
meet the crew
בתגובה האחרונה
הסוס עם הגופיה - זה רועי!!!
ועוד אתה צריך לראות אותו פנים מול פנים... הוא יותר מנופח במציאות מאשר בתמונה.....
ויש לו שדיים חבל על הזמן!
בכל מקרה, אתה באמת רוצה מכות מדבר כזה???
לא, אני רציני איתך...... יום אחד אתה באמת תחטוף מכות בגלל שטויות כאלה.........



ואגב
רותם חתיך! אתה..... פחות......


Posted by Hell_Copter on May-08-2003 23:02:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
הסוס עם הגופיה - זה רועי!!!
ועוד אתה צריך לראות אותו פנים מול פנים... הוא יותר מנופח במציאות מאשר בתמונה.....
ויש לו שדיים חבל על הזמן!


ממממממממממ תודה... נראה לי


Posted by nesher on May-08-2003 23:42:

חולה עליכם אחים שלי


*edit*

ואחיות שלי


Posted by Ragnarok on May-09-2003 00:01:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC

רותם חתיך! אתה..... פחות......


כן.. זה למה הוא עוד מעט בן 19 ועדיין בתול
והפעם היחידה, והאחרונה שהוא נגע בבחורה הייתה בכיתה ח
*EDIT* אה כן, והיא הייתה שמנה *EDIT*

אולי הוא שומר את עצמו לאחת והיחידה... ואולי הוא באמת מכוער רצחחחח


Posted by nesher on May-09-2003 00:05:

מה ?
הומו אתה אלוהים


Posted by Hell_Copter on May-09-2003 00:06:

quote:
Originally posted by Ragnarok
כן.. זה למה הוא עוד מעט בן 19 ועדיין בתול
והפעם היחידה, והאחרונה שהוא נגע בבחורה הייתה בכיתה ח
*EDIT* אה כן, והיא הייתה שמנה *EDIT*

אולי הוא שומר את עצמו לאחת והיחידה... ואולי הוא באמת מכוער רצחחחח


בוא נגיד את זה ככה...
גם אם הוא מצליח עם בנות וגם אם הוא לא זה ממש לא עניינך
אם אתה לא חבר שלו סבבה אחי שיהיה לך לבריאות
אבל אל תלכלך עליו ככה
זה פשוט להיות מסריח...


Posted by Ragnarok on May-09-2003 00:34:

אני ממש לא בא להתעסק בענייני הבנות שלו
אני רק מציין עובדות


Posted by Hell_Copter on May-09-2003 00:38:

quote:
Originally posted by Ragnarok
אני ממש לא בא להתעסק בענייני הבנות שלו
אני רק מציין עובדות


ומה העובדות האלה נותנות לך?
נותנות לך לצאת יותר הומו בגלל שאתה מלכלך ככה על אנשים?

מי אתה בכלל שתגיד שהוא מכוער
אני לא ראיתי את התמונה שלך אבל אתה לא דוגמן הרי
ואין לך שום זכות להגיד שהוא מכוער...

תאמינו לי גועל נפש האנשים שיש בארץ הזאת...


Posted by Ragnarok on May-09-2003 01:42:

גועל נפש של אנשים יש בכל העולם לא רק בישראל. תהיה לפחות קצת פטריוטי


Posted by Ragnarok on May-09-2003 01:50:

בכל מקרה, היה נחמד לשוחח איתכם אפסים... אם הייתם בני אדם נורמלים לא הייתם מתייחסים אליי בכלל אבל עצם העובדה שהתעצבנתם מראה הכל

היה נעים לשוחח איתכם... עשיתם את החצי השני של הלילה שלי מבדר

נתראה בוויכוח הבא שלי עם נשר




נ.ב - הוא עדיין מכוער רצחחחחחחח למרות הכל


Posted by Hell_Copter on May-09-2003 01:50:

quote:
Originally posted by Ragnarok
גועל נפש של אנשים יש בכל העולם לא רק בישראל. תהיה לפחות קצת פטריוטי


אתה חושב יענו שאתה מצחיק?!
אתה באמת מתחיל להעלות לי את הסעיף#!@%#$#$%


Posted by Ragnarok on May-09-2003 01:53:

אז יאללה קופטר.. יש לך את הכתובת
?מה אתה צריך יותר מזה


Posted by Hell_Copter on May-09-2003 01:57:

quote:
Originally posted by Ragnarok
אז יאללה קופטר.. יש לך את הכתובת
?מה אתה צריך יותר מזה


חכה זה יבוא לך מתי שאתה לא תצפה לזה...

הייתי תופס אותך באיזה מסיבה ומראה לך כמה דברים
אבל שמעתי שאתה חנן הומו שלא יוצא למסיבות...


Posted by Ariels on May-09-2003 02:06:

רטעי תקרא לי בדרך
יש לי מלא תסכול על 3 שנים בצבא שאני מת להוצי על מישהו


Posted by Ragnarok on May-09-2003 02:06:

מה קרה לך? אני ורותם הכי קלאברים שיש.. כל שישי במסיבה

בכל מקרה אני עפתי לישון... תמשיך להתעצבן מאנשים שאתה לא מכיר באינטרנט ב5 לפנות בוקר... ייעשה לך טוב בחיים

לילה טוב


Posted by Sniper on May-09-2003 04:27:

פאק מה אתם מתיחסים לשמוק הזה???

ניראה לי הוא אחד מעלה שאפשר להגדיר אותם:

ערס מחשב
או
ערס מיקלדת


פשוט אל תגיבו לזין הזה:P
זה מה שאני עושה פשוט עכשיו ראיתי שאתם מגיבים אז...


Posted by HyPeRSoNiC on May-09-2003 05:54:

quote:
Originally posted by Sniper
פאק מה אתם מתיחסים לשמוק הזה???

ניראה לי הוא אחד מעלה שאפשר להגדיר אותם:

ערס מחשב
או
ערס מיקלדת


פשוט אל תגיבו לזין הזה:P
זה מה שאני עושה פשוט עכשיו ראיתי שאתם מגיבים אז...


כן אה... אשכרה..... זה אחד מאלה שמאחורי מסך מחשב יש להם את כל האומץ שבעולם..... אבל פנים מול פנים כמעט כולם חננות חבל על הזמן!!!
הם פשוט מניחים שבגלל שזה האינטרנט אז לא יעשו להם כלום......

ולך
ragnarok
או איך שאתה לא קורא לעצמך
רק רציתי להגיד לך שאתה ממש זבל של בן אדם אם אתה מלכלך ככה על חבר שלך... רק יצאת עוד יותר הומו ממה שאתה כבר נראה בעינינו עם ההערה הזאת על הבחורות......

אחי אני אשכרה לא מבין אותך.... אתה נרשם לפורום כדי ללכלך על חבר שלך, לעצבן את האנשים, ולבקל מכות???
סליחה, אבל דוגרי אני לא מבין אותך

רועי!!!!! דפוק לו איזה באן ככה משהו טוב!!!!


ואני אומר את זה להגנתך, שיום אחד אתה באמת תחטוף מכות אם תמשיך עם השטויות האלה.....
ועוד אתה נותן לנו את הכתובת שלך ומזמין אותנו להחטיף לך.....
אתה ממש אידיוט!
אבל תעשה מה שבא לך
מי אני שיחליט בשבילך......


Posted by Sniper on May-09-2003 06:32:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


ואני אומר את זה להגנתך, שיום אחד אתה באמת תחטוף מכות אם תמשיך עם השטויות האלה.....
ועוד אתה נותן לנו את הכתובת שלך ומזמין אותנו להחטיף לך.....
אתה ממש אידיוט!
אבל תעשה מה שבא לך
מי אני שיחליט בשבילך......


אשכרה צודק אח שלי


Posted by itamarsan on May-09-2003 07:30:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
כן אה... אשכרה..... זה אחד מאלה שמאחורי מסך מחשב יש להם את כל האומץ שבעולם..... אבל פנים מול פנים כמעט כולם חננות חבל על הזמן!!!
הם פשוט מניחים שבגלל שזה האינטרנט אז לא יעשו להם כלום......

ולך
ragnarok
או איך שאתה לא קורא לעצמך
רק רציתי להגיד לך שאתה ממש זבל של בן אדם אם אתה מלכלך ככה על חבר שלך... רק יצאת עוד יותר הומו ממה שאתה כבר נראה בעינינו עם ההערה הזאת על הבחורות......

אחי אני אשכרה לא מבין אותך.... אתה נרשם לפורום כדי ללכלך על חבר שלך, לעצבן את האנשים, ולבקל מכות???
סליחה, אבל דוגרי אני לא מבין אותך

רועי!!!!! דפוק לו איזה באן ככה משהו טוב!!!!


ואני אומר את זה להגנתך, שיום אחד אתה באמת תחטוף מכות אם תמשיך עם השטויות האלה.....
ועוד אתה נותן לנו את הכתובת שלך ומזמין אותנו להחטיף לך.....
אתה ממש אידיוט!
אבל תעשה מה שבא לך
מי אני שיחליט בשבילך......

אורןןןןןןןן כול מילהה סוכר!!!!!!!!!!!!!!!!
אני איתו באותה דעההה


Posted by DjChook on May-09-2003 08:31:

טוב כמה דברים

קודם כל בהתחלה היה משעשע לקרוא, אבל אחכ פגעת באחד האנשים היותר חמודים פה !!!

כוס אמא שלך !

אהה ועוד משהו, זה לא משנה כמה חזק אתה חושב שאתה,

ברגע שאריאל שם פה פוסט, אני הייתי נעלם

אחי... תאמין לי, לטובתך


בקיצר, ראסמי עכשיו שאני חושב על זה , המאפיה שלכם מרעננה / אריאל,
זה משהו מטורף

מורן הזה 2 מטר גובה
רועי 2 מטר רוחב
אריאל פשוט ... ענק
צח זורק תקליטים כמו זינה
ו..אפשר להביא את מוש, שגם חמוד

בקיצרררררררררררררררררר
רותם. אני מת עליך,

יש לך חברים דפוקים, בוא בוא לרמת גן


Posted by nesher on May-09-2003 08:44:

quote:
Originally posted by DjChook
טוב כמה דברים

קודם כל בהתחלה היה משעשע לקרוא, אבל אחכ פגעת באחד האנשים היותר חמודים פה !!!

כוס אמא שלך !

אהה ועוד משהו, זה לא משנה כמה חזק אתה חושב שאתה,

ברגע שאריאל שם פה פוסט, אני הייתי נעלם

אחי... תאמין לי, לטובתך


בקיצר, ראסמי עכשיו שאני חושב על זה , המאפיה שלכם מרעננה / אריאל,
זה משהו מטורף

מורן הזה 2 מטר גובה
רועי 2 מטר רוחב
אריאל פשוט ... ענק
צח זורק תקליטים כמו זינה
ו..אפשר להביא את מוש, שגם חמוד

בקיצרררררררררררררררררר
רותם. אני מת עליך,

יש לך חברים דפוקים, בוא בוא לרמת גן


חחחחחח, אחשלי
חולה עליך

עכשיו אתה מבין על מה דיברתי

בקרוב , רמת-גן, ואם יש לך הזדמנות קפוץ גם אתה לחדרה


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.