TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מכות
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
אני יפעיל עליו את כישורי הקפוארה שלי
מורן את כישורי האינפוזיה
רועי את כישורי החדר כושר
צח את כישורי התיקלוט למרות שגם צח סוס
ותומר ישלח את כלבו ששמו בישראל KILLER
| quote: |
| Originally posted by arik ואם אתה כל כל מעוניין לקבל מכות אתה מוזמן לבקר אצלינו ברעננה אני צח ורועי ומורן ביריונים ותומר לא שחכתי אותך פשוט שאתה לא ביריון ![]() |
.
| quote: |
Originally posted by guetag kobi kobi kobi |
אחי
למה אתה דפוק?
בשביל מה אתה מחפש צרות?
יש לך מושג איזה ביריונים יש כאן?
תראה לדוגמא את רועי....... תסתכל שניה ב
meet the crew
בתגובה האחרונה
הסוס עם הגופיה - זה רועי!!!
ועוד אתה צריך לראות אותו פנים מול פנים... הוא יותר מנופח במציאות מאשר בתמונה.....
ויש לו שדיים חבל על הזמן! 
בכל מקרה, אתה באמת רוצה מכות מדבר כזה???
לא, אני רציני איתך...... יום אחד אתה באמת תחטוף מכות בגלל שטויות כאלה.........

ואגב
רותם חתיך! אתה..... פחות...... 
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC הסוס עם הגופיה - זה רועי!!! ועוד אתה צריך לראות אותו פנים מול פנים... הוא יותר מנופח במציאות מאשר בתמונה..... ויש לו שדיים חבל על הזמן! ![]() |
חולה עליכם אחים שלי

*edit*
ואחיות שלי

| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC רותם חתיך! אתה..... פחות...... |
מה ?
הומו אתה אלוהים
| quote: |
| Originally posted by Ragnarok כן.. זה למה הוא עוד מעט בן 19 ועדיין בתול והפעם היחידה, והאחרונה שהוא נגע בבחורה הייתה בכיתה ח *EDIT* אה כן, והיא הייתה שמנה *EDIT* אולי הוא שומר את עצמו לאחת והיחידה... ואולי הוא באמת מכוער רצחחחח |
אני ממש לא בא להתעסק בענייני הבנות שלו
אני רק מציין עובדות
| quote: |
| Originally posted by Ragnarok אני ממש לא בא להתעסק בענייני הבנות שלו אני רק מציין עובדות |
גועל נפש של אנשים יש בכל העולם לא רק בישראל. תהיה לפחות קצת פטריוטי
בכל מקרה, היה נחמד לשוחח איתכם אפסים... אם הייתם בני אדם נורמלים לא הייתם מתייחסים אליי בכלל אבל עצם העובדה שהתעצבנתם מראה הכל
היה נעים לשוחח איתכם... עשיתם את החצי השני של הלילה שלי מבדר
נתראה בוויכוח הבא שלי עם נשר
נ.ב - הוא עדיין מכוער רצחחחחחחח למרות הכל
| quote: |
| Originally posted by Ragnarok גועל נפש של אנשים יש בכל העולם לא רק בישראל. תהיה לפחות קצת פטריוטי |
אז יאללה קופטר.. יש לך את הכתובת
?מה אתה צריך יותר מזה
| quote: |
| Originally posted by Ragnarok אז יאללה קופטר.. יש לך את הכתובת ?מה אתה צריך יותר מזה |
רטעי תקרא לי בדרך
יש לי מלא תסכול על 3 שנים בצבא שאני מת להוצי על מישהו
מה קרה לך? אני ורותם הכי קלאברים שיש.. כל שישי במסיבה
בכל מקרה אני עפתי לישון... תמשיך להתעצבן מאנשים שאתה לא מכיר באינטרנט ב5 לפנות בוקר... ייעשה לך טוב בחיים
לילה טוב
פאק מה אתם מתיחסים לשמוק הזה???
ניראה לי הוא אחד מעלה שאפשר להגדיר אותם:
ערס מחשב
או
ערס מיקלדת
פשוט אל תגיבו לזין הזה:P
זה מה שאני עושה פשוט עכשיו ראיתי שאתם מגיבים אז...
| quote: |
| Originally posted by Sniper פאק מה אתם מתיחסים לשמוק הזה??? ניראה לי הוא אחד מעלה שאפשר להגדיר אותם: ערס מחשב או ערס מיקלדת פשוט אל תגיבו לזין הזה:P זה מה שאני עושה פשוט עכשיו ראיתי שאתם מגיבים אז... |
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC ואני אומר את זה להגנתך, שיום אחד אתה באמת תחטוף מכות אם תמשיך עם השטויות האלה..... ועוד אתה נותן לנו את הכתובת שלך ומזמין אותנו להחטיף לך..... אתה ממש אידיוט! אבל תעשה מה שבא לך מי אני שיחליט בשבילך...... |
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC כן אה... אשכרה..... זה אחד מאלה שמאחורי מסך מחשב יש להם את כל האומץ שבעולם..... אבל פנים מול פנים כמעט כולם חננות חבל על הזמן!!! הם פשוט מניחים שבגלל שזה האינטרנט אז לא יעשו להם כלום...... ולך ragnarok או איך שאתה לא קורא לעצמך רק רציתי להגיד לך שאתה ממש זבל של בן אדם אם אתה מלכלך ככה על חבר שלך... רק יצאת עוד יותר הומו ממה שאתה כבר נראה בעינינו עם ההערה הזאת על הבחורות...... אחי אני אשכרה לא מבין אותך.... אתה נרשם לפורום כדי ללכלך על חבר שלך, לעצבן את האנשים, ולבקל מכות??? סליחה, אבל דוגרי אני לא מבין אותך רועי!!!!! דפוק לו איזה באן ככה משהו טוב!!!! ואני אומר את זה להגנתך, שיום אחד אתה באמת תחטוף מכות אם תמשיך עם השטויות האלה..... ועוד אתה נותן לנו את הכתובת שלך ומזמין אותנו להחטיף לך..... אתה ממש אידיוט! אבל תעשה מה שבא לך מי אני שיחליט בשבילך...... |
טוב כמה דברים
קודם כל בהתחלה היה משעשע לקרוא, אבל אחכ פגעת באחד האנשים היותר חמודים פה !!!
כוס אמא שלך !
אהה ועוד משהו, זה לא משנה כמה חזק אתה חושב שאתה,
ברגע שאריאל שם פה פוסט, אני הייתי נעלם
אחי... תאמין לי, לטובתך

בקיצר, ראסמי עכשיו שאני חושב על זה , המאפיה שלכם מרעננה / אריאל,
זה משהו מטורף
מורן הזה 2 מטר גובה
רועי 2 מטר רוחב
אריאל פשוט ... ענק
צח זורק תקליטים כמו זינה
ו..אפשר להביא את מוש, שגם חמוד 
בקיצרררררררררררררררררר
רותם. אני מת עליך,
יש לך חברים דפוקים, בוא בוא לרמת גן 
| quote: |
| Originally posted by DjChook טוב כמה דברים קודם כל בהתחלה היה משעשע לקרוא, אבל אחכ פגעת באחד האנשים היותר חמודים פה !!! כוס אמא שלך ! אהה ועוד משהו, זה לא משנה כמה חזק אתה חושב שאתה, ברגע שאריאל שם פה פוסט, אני הייתי נעלם אחי... תאמין לי, לטובתך ![]() בקיצר, ראסמי עכשיו שאני חושב על זה , המאפיה שלכם מרעננה / אריאל, זה משהו מטורף מורן הזה 2 מטר גובה רועי 2 מטר רוחב אריאל פשוט ... ענק צח זורק תקליטים כמו זינה ו..אפשר להביא את מוש, שגם חמוד ![]() בקיצרררררררררררררררררר רותם. אני מת עליך, יש לך חברים דפוקים, בוא בוא לרמת גן |


Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.