TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Scheer jij je vaders ballen wel eens????
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Supreme Theory Deze komt echt in mijn top tien van meest trieste posts binnen met stip op 1!!! LAME!!!!!! |
| Originally posted by mantisnl kvin dit werkelijk nergens op slaan, sorry dat ik t zeg en dat van robin vind ik ook zeker niet gepast, dat die jongen (na jou doen) niet alles perfect doet kan hij ook nix aan doen, dat zal heus nog wel bijtrekken als iedereen n beetje normaal tegen m doet ipv m te flamen etc. |
| Heb je het over de post boven de jouwe, of over de thread? |
| Originally posted by arj1o1 dacht eigenlijk dat dat tegenover robin een grapje was |

| Originally posted by arj1o1 dacht eigenlijk dat dat tegenover robin een grapje was |
| Originally posted by Optimus ik mocht wel een keer de haartjes schoonplukken, telt dat half mee? |
| niet mijn bedoeling om het zo te kwetsen. |
)
komen jullie nog wel achter
)ik gaat ff id-t radio zoeken op mijn radiow .. 105.4 op de kabel..
)veel plezier op TiC iedereen (jullie zijn waarschijnlijk al terug als je dit leest maar daar gaat het niet om

| Originally posted by robin nouja normaal ken k dit soort humor nog wel waarderen maar dat van me vader vond k ff niet leuk, kon jij ook niet weten.. |
als ik de kans krijg om iemand flink af te zeiken zal ik dat zeker niet laten, mits wel duidelijk is dat het een grap is
als dat wel duidelijk geweest was had jij het waarschijnlijk ook nog wel grappig gevonden
mzzl
robin
en eeuwig dank u zich zo voor mij hebt willen uitsloven 
Ik wist het al langer, maar Robin iz de man!
Trouwens als ik n keer n draad maak om iets serieus te vragen wordt ie gelijk geclosed maar DIT???? EH MOD?????????
| Originally posted by TranceZoner Trouwens als ik n keer n draad maak om iets serieus te vragen wordt ie gelijk geclosed maar DIT???? EH MOD????????? |
| Originally posted by Optimus alleen strontlikken tot nu toe |
Als ik ballen had zou ik ze scheren en daar zou ik zo zorgvuldig in zijn dat ik niet eens tijd heb om die van m'n vader erbij te doen.
Moet ie ook maar zelf doen trouwens, hij heeft toch ook handen (de mijne dan, misschien de jouwe niet Remy
)

blaaaaaaaaaaaaaat, leuke thread. sommige mensen moeten eens een keer een bassie en adriaan aflevering gaan analyseren ofzo