TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- The Matrix: Reloaded
Pages (3): « 1 [2] 3 »
het zal morgen natuurlijk veel te druk zijn bij de bios.. ik ga volgende week wel
ik ga er toevallig vrijdag heen, ben benieuwd 
Jaja een korte trailer voor Revolutions is er ook al 
http://www.mikedingleyjones.btinter...revolutions.mpg

kolere, dat is een koel filmpje 
nog maar 1 nachtje slapen! denk dat ik een slaaptablet moet innemen 
Matrix.Reloaded.TS
Wel een bios opname maar voor de mensen die niet kunnen wachten toch de moeite waard!
uuuh kazaa zul je nu nix vinden.. !
www.download.com (kijk daar maar eens
)
Het is een TeleSync, oftewel zoals petrus als zei, een bios opname. De moeite die je tot nu toe gedaan hebt om die crappy kwaliteit te krijgen had je kunnen werken en had je je bios kaartje al bij elkaar verdiend om de film te kijken waar ie het best tot z'n recht komt, het bioscoop scherm. Zo 
GreetZ, DC
Nou ik heb hem dus gisteravond gezien
Wat een GEWELDIGE film
Geen woorden voor gewoon
Supergoed verhaal.... en het vechten is weer uberfat gefilmd en nog vadsiger dan de vorige
Ik raad iedereen aan deze snel te gaan zien
PS Vooral het stuk op de snelweg is enorm bruut (dus let daar extra goed op
)
Greetz,
Glaniskanis
en dan zijn er ook nog een aantal bioscopen die gewoon hun eigen ding doen
dat doen ze hier geloof ik .. vandaar dat k dacht van.. nouja laat ook maar..
ik zit m nu te kijken.. heb net cd1 gekeken.. nu cd 2
gelukkig heb k niet de 'met mensen ervoor' *vraag me af hoe dat kan.. hij toch nog nergens in de bios geweest
*
mazhol
IK ga jullie eens effe jaloers maken........... ik heb hem al gezien. Ik werk voor warner bros en we hebben een bios in ons pand en heb hem gisteren mogen zien !!! Hij is echt vet ! soms zijn sommige vecht scenes te lang maar hij is wel gruwelijk !! vooral de vecht scenes zijn gaaf maar aan het eind krijg je een lulverhaal voordat neo een beslissing neemt, een beetje minder maarja !!verder zeker een aanrader ! zeker gaan kijken !! ben wel bevoorrecht zelfs in amerika issie nog niet uit en ik heb hem al gezien !!!!!!!
Greetz !!!
Kom ook net terug uit de bios. GAAF . Echt alles is mooi gemaakt, en dan vooral die scene op de snelweg idd en het gevecht met de special agents (stuk of 100
) Smith's, erg koele moves zitten daarin.
Aanrader voor iedereen idd, je moet hem zien, erover schrijven doet de film eigenlijk te kort....
Whoa...,MR was erg cool!
Wel veel psychologische verhaaltjes die ik niet helemaal begreep 1 2 3.
Dus dit weekend maar weer naar de bios om het allemaal nog eens goed te bekijken/begrijpen.
Actie scenes zijn super vet!!
DesertEagle's,zwaarden,SMG's,bommen,scheermessen en een paaltje!
Maar 1 keer kijken is zeker niet genoeg.
En niet gelijk opstaan en weglopen, trailer van Revolutions na de credits....
Zonder veel te verklappen, TOP film. Echt geweldig om te zien dat ze zich niet hebben laten meeslepen door al die special effects maar aan verhaal en nadenkmomenten veel aandacht besteed hebben. Ik vond dat psychologisch gelul ook dus echt geweldig, al was dat laatste stuk een beetje moeilijk te begrijpen, misschien bij een tweede keer 
Wat me wel enorm stoorde, zonder weer teveel te verklappen, was dat trinity moment. Echt slecht, dat hadden ze vast ook wel andes kunnen doen...
En die trailer, is dat toevallig dezelfde als http://www.mikedingleyjones.btinter...revolutions.mpg ?? Dan heb ik gelukkig niks gemist, anders... GVD! 
GreetZ, DC
nou dat was inderdaad supersweet! echt gewoon wat ik ervan verwachtte! de moves waren superstoer, je ziet dat ze er 8 maanden op getraint hebben! WARNING STUKJE OVER FILM ZELF het trinity iets is idd redelijk irritant, duurde me veel te lang en had echt wel wat simpeler opgelost kunnen worden... WARNING OVER conclusie: zeker zien!!!
Ja idd een vette film, maar vond 1 toch beter.
Actiescenes zijn erg goed, vooral de achtervolgscene en op een gegeven moment die stokscene met die agents. Erg mooi gemaakt
En dan na 1 uur en 3 kwartier het abrupte einde. Erg jammer, omdat je toch emer wil 
En welke scene bedoelen sommige lieden die te lang duurde met Trinity?
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex En welke scene bedoelen sommige lieden die te lang duurde met Trinity? |

Naar deze film heb ik zo lang uitgekeken en heb niet eerder in deze thread gepost omdat er altijd n00bs zijn die dingen gaan zeggen over de film en ik wil nooooit wat weten. En gister was eindelijk de dag en hij heeft me geen seconde teleurgesteld. Wat een film echt SUPER!!! Ik had zo'n einde wel verwacht omdat dat allang bekend was gemaakt. Vandaar dat Revolutions al in november komt. Met dit deel hebben ze ook expres gewacht. Maar het wachten was het echt meer dan waard!! 


Zal hem ook heel snel weer gaan kijken. 
The Matrix trilogy ruleert gewoon UBERRR!!! 

Lees dit: http://www.landoverbaptist.org/news...ixreloaded.html
Als je wilt weten hoe de christenen over de film denken. Die lui hebben echt tijd teveel 
GreetZ, DC
anders maak je een nieuwe thread waarin je kunt speculeren over het einde...
Afgelopen week volop de bios bezocht bij de kuip daaro, de beste van nederland. Eerst xmen2 en the recruit en vrijdag dan Matrix.
Het verhaal zelf vind ik minder maar de actiescenes zijn een traantje waard. Ook het superman gehalte vind ik iets wat te hoog maargoed.
Het einde denk ik ook al te weten
maargoed zal niks zeggen.
2 keer thuis gekeken, en daarna nog keertje in de bios..
.. dat gevecht tegen al die smith's duurt inderdaad vrij lang.. hadden ze meer van kunnen maken vind ik.. k bedoel hij beweegt snel tijdens het vechten, voor een mens zelfs heel erg snel .. maar hij kan veeel sneller .. .. naja dit is muggenziften .. top film
kan niet wachten tot 7 november
owja .. die man, die bij neo ligt op het eind, zouden we die verder moeten kennen.. tis mij niet echt helemaal duidelijk wie hij is..
mzl
robin
| quote: |
| Originally posted by stevesimon en dan vooral deze link die op bovenstaande site staat: http://users.erols.com/oddities-inc/tinyphone.jpg hehe niet te "geloven" |
De scene van 50 smith's tegen neo vond ik op een gegeven moment iets overdreven worden maar 't was zeker een strakke film 
| quote: |
| Originally posted by robin owja .. die man, die bij neo ligt op het eind, zouden we die verder moeten kennen.. tis mij niet echt helemaal duidelijk wie hij is.. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.