TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat een gezeur weer...
Pages (3): « 1 [2] 3 »
weet je wat t is, ik heb t gevoel dat alle controversi�le onderwerpen zo langzamerhand wel behandeld zijn...en dat de mensen die daar in het begin over relden nu of weg zijn of ongeveer dezelfde mening delen..
RaaR..maar WaaR 
bedenk jij dan iets FLAPDROL 
Ik stel voor dat we Robin gaan pesten!
Hij is al vaker het pispaaltje geweest dus laten we hem nu maar eens flink onder gaan zeiken 
Of we pakken gewoon de thread starter, want dat is eigenlijk de grootste zeiekrd van allemaal 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus bedenk jij dan iets FLAPDROL |
| Originally posted by Flipper01 Ik stel voor dat we Robin gaan pesten! Hij is al vaker het pispaaltje geweest dus laten we hem nu maar eens flink onder gaan zeiken ![]() Of we pakken gewoon de thread starter, want dat is eigenlijk de grootste zeiekrd van allemaal |

Pak me maar lekker hoor, bewijst alleen maar meer dat jullie niet begrijpen wat ik bedoel... (en waarom zou je, stel je voor zeg dat er weer es wat leuks gebeurt hiero...)
de mazzel ik ben weg.
| Originally posted by raoel Of jou wegpesten naar het hyperlinkz forum ![]() Respect voor webdesign noobs |
| Originally posted by total woot Pak me maar lekker hoor, bewijst alleen maar meer dat jullie niet begrijpen wat ik bedoel... (en waarom zou je, stel je voor zeg dat er weer es wat leuks gebeurt hiero...) de mazzel ik ben weg. |
(ben benieuwd bij wie t lampje gaat branden)
Simon Says...
| Originally posted by DjRV Simon Says... |

ook wel van zijn mindere kanten hoor pr0x0
hoi ik ben er ook weer

| Originally posted by Miss Proximus jammer dat de meesten hier nog niet lang genoeg voor op TA zitten, maarre....SIMCUT!!! hahahaha (ben benieuwd bij wie t lampje gaat branden) |
| Originally posted by DjRV ook wel van zijn mindere kanten hoor pr0x0 |
had jij dat bedacht of was t van iemand anders?
ik vind t nog steeds grappig haha, of Porkymus hahaha
beetje zelfspot altijd leuk
| Originally posted by Miss Proximus jammer dat de meesten hier nog niet lang genoeg voor op TA zitten, maarre....SIMCUT!!! hahahaha (ben benieuwd bij wie t lampje gaat branden) |
Blijkbaar ben ik ook nog een n00bje
Originally posted by Flipper01 Blijkbaar ben ik ook nog een n00bje |
Proximuts kwam van mij geloof ik
SimCut 0wnz My B4llz0rs...!!

| Originally posted by DjRV Proximuts kwam van mij geloof ik |
| Originally posted by raoel Ik dwarrel hier al langer rond dan jou, maar kweet zo niet wat je bedoelt. |
| Originally posted by raoel Maar ik snap eigenlijk niet zo goed waarom dat woot deze topic is begonnen. Ik heb eigenlijk niks gemerkt van enig gezeik. Alleen die topic die Miss P begon von ik raar, maar heb je er verder niet mee bezig gehouden. Ligt het daaraan dan? |
Jij wint geen auto-wiel-ventiel-dop....jij wint de conservatieven award
Miss Porkymus.. Je bent er blijkbaar zelf mee gekomen:
http://www.tranceaddict.com/forums/...hlight=porkymus
teehee
nee, iemand anders heeft t een keer genoemd
volgens mij was t Donna
kan natuurlijk ook Henkie_Henk geweest zijn 
hehe gotcha:
| Originally posted by Kartikeya sorry van deze uitval hoor maareh porkymus ik heb HET ZO MET JE GEHAD!!!!!!!!! waarom val je altijd uit tegenover Rudy? accepteer je nou nog steeds niet dat hij gwoon de waarheid over jou spreekt? naja het zal me allemaal vrijweinig jeuken TOEDELOE, veel succes in VIP room met de Very Important People....NOT greetz, KART |
| Originally posted by Miss Proximus Goh Roel..ergens problemen mee? tweede minachtende post of wijd je het aan mijn PMS die pas over 1,5 week de oppervlakte van mijn geestelijke gesteldheid zal bereiken... |
| Originally posted by raoel Was niet minachtend bedoelt hoor. Maar ik ben eenmaal langer lid als jou, maar simcut? Search functie geprobeerd, maar het is blijkbaar een veel gebruikt woord, dus LAAT MAAR ZITTEN (was een mooi programma trouwens, dat terzijde) |
vertel vertel 
waar gaat dit in hemelsnaam over?
Simcut dacht dat die de koning was en alles kon maken
blijkbaar niet dus