TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- A state of trance 100 party
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by MarkzMan_X on May-25-2003 11:41:

quote:
Originally posted by Remy D
Mij boeit het echt niet of al die rukkers komen. VROUWEN das belangrijk. Kijk Glanis zal wel bij iedere wanker de pik uit zijn broek kijken. Beetje kansloos maarja die gasten moet je ook hebben. Je zal wel een flinke zak veren meenemen.

Glanes? wie??

Posted by dj_spare on Jun-01-2003 13:56:

hmm ik ga dus donderdag in ieder geval, met de trein, maar is dat dichtbij het strand? of moet je dan nog 30 minuten lopen? of heeft iemand een mooi plattegrondje of een routebeschrijving hoe je van 'bloemendaal CS' naar 'bloomingdale' komt?? alvast bedankt heee!!

Posted by Asperge on Jun-01-2003 13:58:

Ik wil op zich ook best wel gaan, ik heb alleen niemand kunnen strikken om mee te gaan en ik heb geen zin om alleen te gaan, is er hier niet iemand die gezellig met mij wil van Rdam Centraal.

Posted by Dj Lex on Jun-01-2003 14:33:

Grote kans dat we even een bezoekje gaan wagen

Posted by Teal'k on Jun-01-2003 14:38:

ik ga misschien (60%) ook wel, gewoon direct vanuit eindhoven (Y).. moet nog ff kijken hoe en wat, maar xie wel

Posted by jp on Jun-01-2003 14:56:

Hum tot 23:00 is goed te doen, want ik ga de dag erop naar Berlijn (Vandit Night) en moet dus vroeg op

Hopelijk zijn er weer veel mooie vrouwen en struikel je niet over de lege buisjes GHB en wikkels coke

Posted by M_Peror on Jun-01-2003 15:06:

Dammit jammer dat 't op donderdagavond is... gaat me dus niet lukken

Posted by Passiva on Jun-01-2003 19:11:

Kreischer.. check je PM

Posted by dj_spare on Jun-03-2003 10:13:

OK doen we nog een meeting houwe daar? mij ken je herkennen aan een geel Coca-Cola Lemon hoedje (gejat bij de C1000 :P)

Posted by Kakao on Jun-03-2003 10:40:

Kan iemand me misschien vertellen hoe je er met het openbaar vervoer kan komen? Of is het wel te lopen vanaf ns-station bloemendaal?

Posted by Pio on Jun-03-2003 13:09:

Can someone please translate the info to this party?? As you know I'm living here but since I don't understand Dutch yet I don't have a clue of what's going on most of the time, and i certainly don't want to miss this.

All i need to know is:

1. Do I need a ticket? If so, how much is it and where can I get it?

2. In what part of Holland is this party at? Bloomingdale? How do I get there from A'dam?

3. When does it start and when does it end?

Thanks a lot my Dutch TA friends

Posted by Robert on Jun-03-2003 13:13:

quote:
Originally posted by YaleTrance
Can someone please translate the info to this party?? As you know I'm living here but since I don't understand Dutch yet I don't have a clue of what's going on most of the time, and i certainly don't want to miss this.

All i need to know is:

1. Do I need a ticket? If so, how much is it and where can I get it?

2. In what part of Holland is this party at? Bloomingdale? How do I get there from A'dam?

3. When does it start and when does it end?

Thanks a lot my Dutch TA friends

1. no!
2. its in bloemendaal, near zandvoort/haarlem. www.bloomingdale.id-t.com . check www.anwb.nl for a routeplanner or www.ns.nl for trains.
3. 18:00-23:00 (officially)

Posted by Pio on Jun-03-2003 13:25:

thank you very much!

Posted by robin on Jun-03-2003 13:49:

quote:
Originally posted by jploveparade
Hum tot 23:00 is goed te doen, want ik ga de dag erop naar Berlijn (Vandit Night) en moet dus vroeg op

Hopelijk zijn er weer veel mooie vrouwen en struikel je niet over de lege buisjes GHB en wikkels coke

LOL

Posted by Passiva on Jun-03-2003 14:03:

Ik ben ook van de partij. Ik ga samen met Joris, Perry en Ferry

Posted by Dj Lex on Jun-05-2003 13:09:

Zo over een half uurtje 3O3 en nog iemand op halen en dan richting Bloemendaal

Yeah baby

Posted by Asperge on Jun-05-2003 14:14:

Ik wil ook!!!!!!!! Kutouders

Posted by Fkwebeman on Jun-05-2003 14:26:

das lekker..

gratis feestjes ben ik altijd voor in.
ff vanuit Meeden (Groningen) overkomen vind ik ook niet zo'n probleem.. (openbaar vervoer wel, maar hotel waarschijnlijk weer niet )
maar ja.. toen was er nog een baas die geen vrij wil geven voor vrijdag. EN ik werk normaal niet eens op vrijdag, moet voor iemand invallen. nu wil niemand voor mij invallen.

zucht..

keuzes.. armin of ontslaan worden en niet meer naar feestjes kunnen..

Posted by magrec on Jun-05-2003 14:38:

Haha kerel...
Het is maar een dj die een feestje geeft daar ga je je baan toch niet voor opgeven. Trouwens ff vanuit groningen naar bloemendaal met ov en een hotel boeken? Zo gratis is het dus ook weer niet.

Posted by DJ Bazz on Jun-05-2003 17:29:

het is eindelijk begonnen

wel weer zwaar klote dat ferry niet komt, maar goed het wordt een lekker avond, ideaal om m'n wiskunde tentamen van morgen voor te bereiden

eindelijk trouwens de 1e lotgenoot die ook in de provincie groningen woont

Posted by Fkwebeman on Jun-05-2003 17:39:

he armin! mijn schoonmoeder is niet vet

daar zit je dan.. luisterend naar een 128kb stream.. ff rippen zo.
wel lekker tot nu toe. Op ID-t is er geen doorkomen aan btw.

Lotgenoot uit groningen.. bedoel je de vele (NOT!) partys in onze provincies?? altijd minstens 2 uur in de trein voor je ergens bent..

Posted by dj_spare on Jun-05-2003 23:45:

w00t het was echt vetjes daro... in het begin was het echt rete-rustig maar na een tijdje liep het echt vol... ik ben nu te moe maar morgen schrijf ik wel ff een klein reportje! :P

Posted by Robert on Jun-06-2003 00:04:

vet feestje... zoveel mensen ontmoet.. wow..
ook eindelijk mijn promo

ga nu pitten

Posted by rudeboy69 on Jun-06-2003 02:18:

hey all the dutch TAs..

i just wanna say ..........
ARMIN should be your

NATIONAL HERO
THERE SHOULD BE A NATIONAL HOLIDAY NAMED AFTER AVB

Posted by Original on Jun-06-2003 09:34:

Relaxed feestje was het... veel goede platen gehoord.(Duhh)
Was een lange tijd geleden dat ik op bloemendaal was geweest dus ben ondertussen ook ff wat andere tenten langs gelopen..(Q-dance ff gestaan... werd gebeuqt of het 3 uur snachts was).

Moest alleen beetje vroeg weg (na 5th Dimension...wat een plaat )..net op het moment dat armin platen in het publiek aant gooien was, iemand nog wat gevangen?

Pages (3): « 1 [2] 3 »