TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only @ Asta
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
Haagse TA'ers zoals Opti en Snuggle enz mogen dit natuurlijk niet missen, dus jullie komen dus gewoon ook gezellig ff langs. Opti krijgt dan wel een biertje van me, want ik wacht nog steeds op jouw bierje 
Hier ben ik hoogst waarschijnlijk bij
heb wel weer zin in een feestje na weken geblokt te hebben 
waar kan je het best parkeren daaro?
Hmm...ik weet het niet hoor. Ik ben wel in Den Haag, Anke ook, maar we waren van plan om dan naar huis toe te gaan, naar Apeldoorn.
Dus denk niet dat ik kom. Armin vind ik sowieso niet echt veel bijzonders, plus ik heb geen geld.
Ik ga lekker dicht tegen Anke aankruipen, dat ga ik doen 
| quote: |
| Originally posted by Robert waar kan je het best parkeren daaro? |
Thnx voor de info (en Robert voor het stellen van de vraag
)
FF voor alle duidelijkheid, als ik nou vrijdag zou gaan, welke TA's zou ik er dan tegen het lijf kunnen lopen?
je hebt toch ook die ondergrondse onder dat pleintje.. ben ff de naam kwijt.. ook daar bij de 2e kamer achter.. of bedoel je die?
| quote: |
| Originally posted by Robert je hebt toch ook die ondergrondse onder dat pleintje.. ben ff de naam kwijt.. ook daar bij de 2e kamer achter.. of bedoel je die? |
Achter de Tweede Kamer, onder het Plein
| quote: |
| Originally posted by Optimus Uhm, dat is een en dezelfde hoor Achter de Tweede Kamer, onder het Plein |
Aanwezig!
Misschien dat ik ook nog wel kom langswippen... 
Present!
Zal zekers aanwezig zijn.
ik ga na lange tijd onze grote vriend Armin ook weer eens live mee maken, en dan gelijk 7 uur lang
kheb er zin in!!
maar eerst...... S. 
| quote: |
| Originally posted by tijs08 maar eerst...... S. |
sucky sucky?
Yes, ik zal er ook zijn en heb er ongeloofelijk veel zin in!
gaat top worden!
maar ook ik eerst S.

| quote: |
| Originally posted by Robert schijten? |
| quote: |
| Originally posted by tijs08 JA! op de Studie ja |
Ik doe mee jongens! Wordt er doodziek van, lekker chillen ff vrijdag

| quote: |
| Originally posted by Optimus sucky sucky? |
Optimus Trance MOET komen!

morgen eerst een verstandkies eruit om 14.00
maar ja hopelijk ben ik genoeg hersteld om te feesten en zie ik er niet zo uit: 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Optimus Trance MOET komen! |
shiiiiiiiiiiiiiiiiit ik kan dus niet.. vind ik echt superjammer, ik had hier dus echt wel zin in
al veelste lang niet weggeweest, maar goed.. Ik heb morgen lange presentatie en weetikveel allemaal nog meer, en moet ook nog naar mn ouders toe, dus veelste druk die vrijdag.. jammer maar helaas 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.