TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only @ Asta
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »


Posted by MaGiK54 on Jun-15-2003 19:09:

Haagse TA'ers zoals Opti en Snuggle enz mogen dit natuurlijk niet missen, dus jullie komen dus gewoon ook gezellig ff langs. Opti krijgt dan wel een biertje van me, want ik wacht nog steeds op jouw bierje


Posted by Dj Lex on Jun-15-2003 19:49:

Hier ben ik hoogst waarschijnlijk bij heb wel weer zin in een feestje na weken geblokt te hebben


Posted by Robert on Jun-18-2003 09:39:

waar kan je het best parkeren daaro?


Posted by SnuggLe on Jun-18-2003 10:05:

Hmm...ik weet het niet hoor. Ik ben wel in Den Haag, Anke ook, maar we waren van plan om dan naar huis toe te gaan, naar Apeldoorn.
Dus denk niet dat ik kom. Armin vind ik sowieso niet echt veel bijzonders, plus ik heb geen geld.
Ik ga lekker dicht tegen Anke aankruipen, dat ga ik doen


Posted by Opti on Jun-18-2003 10:57:

quote:
Originally posted by Robert
waar kan je het best parkeren daaro?


ZIjn verschillende parkeergarages in centrum. Wat je het beste kan doen is parkeerplaats bij Korte Poten, ligt achter de Tweede Kamer, vanaf daar is het 3 minuten lopen anar de Asta


Posted by M_Peror on Jun-18-2003 11:02:

Thnx voor de info (en Robert voor het stellen van de vraag )

FF voor alle duidelijkheid, als ik nou vrijdag zou gaan, welke TA's zou ik er dan tegen het lijf kunnen lopen?


Posted by Robert on Jun-18-2003 11:28:

je hebt toch ook die ondergrondse onder dat pleintje.. ben ff de naam kwijt.. ook daar bij de 2e kamer achter.. of bedoel je die?


Posted by Opti on Jun-18-2003 11:30:

quote:
Originally posted by Robert
je hebt toch ook die ondergrondse onder dat pleintje.. ben ff de naam kwijt.. ook daar bij de 2e kamer achter.. of bedoel je die?


Uhm, dat is een en dezelfde hoor Achter de Tweede Kamer, onder het Plein


Posted by Robert on Jun-18-2003 11:35:

quote:
Originally posted by Optimus
Uhm, dat is een en dezelfde hoor Achter de Tweede Kamer, onder het Plein


ik hoopte al dat het die zou zijn, die weet ik nog te vinden en is inderdaad niet ver.


Posted by Three 'O Three on Jun-18-2003 15:31:

Aanwezig!


Posted by eieregooie on Jun-18-2003 16:30:

Misschien dat ik ook nog wel kom langswippen...


Posted by Dj Lex on Jun-18-2003 16:33:

Present!


Posted by MaGiK54 on Jun-18-2003 17:28:

Behold, my arse.

Zal zekers aanwezig zijn.


Posted by tijs08 on Jun-18-2003 17:54:

ik ga na lange tijd onze grote vriend Armin ook weer eens live mee maken, en dan gelijk 7 uur lang

kheb er zin in!!

















maar eerst...... S.


Posted by Robert on Jun-18-2003 18:08:

quote:
Originally posted by tijs08
maar eerst...... S.



schijten?


Posted by Opti on Jun-18-2003 18:12:

sucky sucky?


Posted by Partyhardy! on Jun-18-2003 19:14:

King

Yes, ik zal er ook zijn en heb er ongeloofelijk veel zin in! gaat top worden!


maar ook ik eerst S.


Posted by tijs08 on Jun-18-2003 19:20:

quote:
Originally posted by Robert
schijten?


JA! op de Studie ja


Posted by Partyhardy! on Jun-18-2003 19:28:

quote:
Originally posted by tijs08
JA! op de Studie ja


juist! en hard en veel ook!


Posted by Dj Lex on Jun-18-2003 20:32:

Ik doe mee jongens! Wordt er doodziek van, lekker chillen ff vrijdag


Posted by tijs08 on Jun-18-2003 21:58:

quote:
Originally posted by Optimus
sucky sucky?


he boy!

kom jij nou ook? long time no see baby

routebeschrijving hier!


Posted by Partyhardy! on Jun-19-2003 00:07:

Optimus Trance MOET komen!


Posted by ahp2002 on Jun-19-2003 12:25:

morgen eerst een verstandkies eruit om 14.00

maar ja hopelijk ben ik genoeg hersteld om te feesten en zie ik er niet zo uit:


Posted by MaGiK54 on Jun-19-2003 14:43:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Optimus Trance MOET komen!


Ja BAMIBAL kom je nou nog ????


Posted by Teal'k on Jun-19-2003 16:47:

shiiiiiiiiiiiiiiiiit ik kan dus niet.. vind ik echt superjammer, ik had hier dus echt wel zin in al veelste lang niet weggeweest, maar goed.. Ik heb morgen lange presentatie en weetikveel allemaal nog meer, en moet ook nog naar mn ouders toe, dus veelste druk die vrijdag.. jammer maar helaas


Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.