TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- I Love Techno 2003 Summer Edition
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Tiger777 on May-24-2003 19:31:

Tis de schuld van mijn vader

Posted by cyberia on May-24-2003 19:33:

wel ik ben 21 ik ga wel waar ik wil,mijn ma doet daar ni wree moeilijk over.ma heb zelf genen auto,ma kvin wel altij vervoer
alleen op i love techno outdoor wordt het moeilijk om vervoer naar belgi� terug te vinden tenzij dak dan ne partyflight naar belgi� doe

Posted by Nabistai on May-24-2003 19:46:

quote:
Originally posted by Tiger777
binnekort 17 hier...

Ma bon, ik ben al een paar keer 's avonds gewoon als men ouders sliepe weggegaan. En dan gingen we door tot 6 uur smorges... Maar, veel weet ik daar nemeer van eigelek... omdat de drank men hersenen aanvrat...

Hou u maar klaar om da quasi elke week te doen in de konj�

Posted by Tiger777 on May-24-2003 20:07:

Ge moogt gerust zijn makker... We gaan ze hier in de omgeving nekeer late zien wie da we zijn

ik kijk der al naar uit!

Posted by Dark Apostle on May-24-2003 20:44:

Pfffft ik ben 21 en ik mag ni weeggaan wanneer ik wil, kzit ier met een matriarch en ze is mijn enigste ouder.....nog een paar jaar en ik ben afgestudeerd

Posted by Tiger777 on May-24-2003 22:16:

dan moete zo'n enorme fuif geve... en aan u moeder zegge da ze u gerust moe late...

Posted by bobbytk on Jul-02-2003 02:30:

nog maar 3 weekskes

the time for TeKnO is nearing!

Posted by Nabistai on Jul-07-2003 15:37:

Ik ben hier juist te weten gekomen dat er nog tickets te koop zijn (en weet zelf waar) dus nu ga ik op zoek naar iemand om mee te gaan want alleen afkomen is ook maar alleen h�

Posted by dRale on Jul-07-2003 16:46:

SOUTH OLE OLEEEEE

how the hell do i get to lommel by car?? or to that park

Posted by Nabistai on Jul-07-2003 17:33:

quote:
Originally posted by dRale
SOUTH OLE OLEEEEE

how the hell do i get to lommel by car?? or to that park

If you come and pick me up the 19th I will show you the way

Posted by Tiger777 on Jul-08-2003 12:18:

You'll NEVER find it, pick me up, I know much better than nabistai here, where is is

Posted by djcresto on Jul-08-2003 18:20:

raar maar waar, als ik naar een discotheek ga ben ik bijna nooit zat. Dan drink ik meestal colakens of redbull. Enkel vroeger bij de legendarische happy fridays liet ik me wel al is gaan.

Als ik uitga op plaatsen waar de muziek me niet bevalt wat tegenwoordig wel meer gebeurt drink ik me meestal wel een stuk in mijn voeten. Nuja heb het over talgemeen goe onder controle ;-) ben nog maar een paar keer stukken van mijn geheugen kwijtgeweest

Posted by Tiger777 on Jul-08-2003 19:18:

quote:
ben nog maar een paar keer stukken van mijn geheugen kwijtgeweest

Bij mij gebeurt dat al vrij snel. Zelfs al ben ik nog ni zat, de morgen daarna weet ik meestal nimeer wa der gebeurd is(en meestal is da nog beter zo ook... )

Posted by TOR on Jul-09-2003 07:47:

quote:
Originally posted by djcresto
raar maar waar, als ik naar een discotheek ga ben ik bijna nooit zat. Dan drink ik meestal colakens of redbull. Enkel vroeger bij de legendarische happy fridays liet ik me wel al is gaan.

Als ik uitga op plaatsen waar de muziek me niet bevalt wat tegenwoordig wel meer gebeurt drink ik me meestal wel een stuk in mijn voeten. Nuja heb het over talgemeen goe onder controle ;-) ben nog maar een paar keer stukken van mijn geheugen kwijtgeweest

ik weet exact waar je het over hebt.. meestal in een discotheek drink ik water, maar op een normale vrijdag (met vrienden naar een cheesefest) durf ik wel es een glaasje te veel drinken..

Posted by Tiger777 on Jul-09-2003 13:26:

Bah, ja, soms blijft het bij mij ook beperkt tot water alleen... maar dan heb ik zo de indruk da iedereen u zo raar bekijkt...

Posted by bobbytk on Jul-22-2003 21:11:

aawwwwsooooooooomeeeeeeeeeeee

best i found terence fixmer live performance and dj rush his bangin set

cant think of anything bad about the party it was just perfect

Posted by CygnusX on Jul-27-2003 00:20:

Vandaag was er een reportage over op TMF, wat mij onmiddelijk opviel was de sjieke decoratie in de tenten. Schijnt een superfeestje geweest te zijn, alleen spijtig van de lage opkomst (20000 terwijl ze 35000 bezoekers verwachtten).

Posted by Tiger777 on Jul-28-2003 09:40:

't was ook een druk weekend he met illusion en zo...

Posted by Tiger777 on Jul-28-2003 09:46:

't was ook een druk weekend he met illusion en zo he. En, dat het allemaal veel geld kost ook. Illusion en i love techno met alles in zal waarschijnlijk toch al dik over de 100� gaan. (en 100� is op deze moment voor mij veeeel geld)

Pages (2): « 1 [2]