TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- I Love Techno 2003 Summer Edition
Pages (2): « 1 [2]
Tis de schuld van mijn vader 
wel ik ben 21 ik ga wel waar ik wil,mijn ma doet daar ni wree moeilijk over.ma heb zelf genen auto,ma kvin wel altij vervoer
alleen op i love techno outdoor wordt het moeilijk om vervoer naar belgi� terug te vinden tenzij dak dan ne partyflight naar belgi� doe
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 binnekort 17 hier... Ma bon, ik ben al een paar keer 's avonds gewoon als men ouders sliepe weggegaan. En dan gingen we door tot 6 uur smorges... Maar, veel weet ik daar nemeer van eigelek... omdat de drank men hersenen aanvrat... |
Ge moogt gerust zijn makker... We gaan ze hier in de omgeving nekeer late zien wie da we zijn 
ik kijk der al naar uit!
Pfffft ik ben 21 en ik mag ni weeggaan wanneer ik wil, kzit ier met een matriarch en ze is mijn enigste ouder.....nog een paar jaar en ik ben afgestudeerd 
dan moete zo'n enorme fuif geve... en aan u moeder zegge da ze u gerust moe late...
nog maar 3 weekskes
the time for TeKnO is nearing!
Ik ben hier juist te weten gekomen dat er nog tickets te koop zijn (en weet zelf waar) dus nu ga ik op zoek naar iemand om mee te gaan want alleen afkomen is ook maar alleen h�
SOUTH OLE OLEEEEE
how the hell do i get to lommel by car?? or to that park
| Originally posted by dRale SOUTH OLE OLEEEEE how the hell do i get to lommel by car?? or to that park |
You'll NEVER find it, pick me up, I know much better than nabistai here, where is is 
raar maar waar, als ik naar een discotheek ga ben ik bijna nooit zat. Dan drink ik meestal colakens of redbull. Enkel vroeger bij de legendarische happy fridays liet ik me wel al is gaan.
Als ik uitga op plaatsen waar de muziek me niet bevalt wat tegenwoordig wel meer gebeurt drink ik me meestal wel een stuk in mijn voeten. Nuja heb het over talgemeen goe onder controle ;-) ben nog maar een paar keer stukken van mijn geheugen kwijtgeweest

| ben nog maar een paar keer stukken van mijn geheugen kwijtgeweest |
)
| Originally posted by djcresto raar maar waar, als ik naar een discotheek ga ben ik bijna nooit zat. Dan drink ik meestal colakens of redbull. Enkel vroeger bij de legendarische happy fridays liet ik me wel al is gaan. Als ik uitga op plaatsen waar de muziek me niet bevalt wat tegenwoordig wel meer gebeurt drink ik me meestal wel een stuk in mijn voeten. Nuja heb het over talgemeen goe onder controle ;-) ben nog maar een paar keer stukken van mijn geheugen kwijtgeweest |
Bah, ja, soms blijft het bij mij ook beperkt tot water alleen... maar dan heb ik zo de indruk da iedereen u zo raar bekijkt...
aawwwwsooooooooomeeeeeeeeeeee 
best i found terence fixmer live performance and dj rush his bangin set
cant think of anything bad about the party it was just perfect 
Vandaag was er een reportage over op TMF, wat mij onmiddelijk opviel was de sjieke decoratie in de tenten. Schijnt een superfeestje geweest te zijn, alleen spijtig van de lage opkomst (20000 terwijl ze 35000 bezoekers verwachtten).
't was ook een druk weekend he met illusion en zo...
't was ook een druk weekend he met illusion en zo he. En, dat het allemaal veel geld kost ook. Illusion en i love techno met alles in zal waarschijnlijk toch al dik over de 100� gaan. (en 100� is op deze moment voor mij veeeel geld)