TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Een moderator?
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
Ik ben ook kandidaat
Maar ik ben walloon en moet mijn nederlands verbeteren
| quote: |
| Originally posted by mr_sick Ik ben ook kandidaat Maar ik ben walloon en moet mijn nederlands verbeteren |
| Originally posted by cyberia en we zullen wij jou daarbij helpen, direc ne keer beginnen 't is niet walloon,maar Waal |
Mja, sleur mijn naam ook maar van de lijst. Ik zal de nodige moeite ook wel onderschatten. Moet deze zomer mijn stage doen en nog een hoop projecten afwerken, dus ik zal toch te lam zijn om door de honderden posts te gaan en idioten uit te maken.
Ok, tis dus nu :
Tiger777
mr_sick
Belgian Bonzai
We zullen nog geen verkiezingen moeten doen als het zo verder gaat...
oke we gaan nu toch wel ne moderator nodig hebben(dankzij mijn kloteconnectie
)heb dus drie keer dezelfde thread gemaakt omda het zogezegd ni doorgestuurd was
en der zouden er daar twee van moeten verdwijnen,wie kan da?ne moderator,swampeeeeeeer!
Ik wil ook wel modden hoor 
Hehe... j/k 
Heb effe een pm naar Swamper gestuurd
edit : 1000ste post!
aah, ja, da's goed. Ik ben het vergete... sorry!
wel kheb 'em twee dagen geleden ook eentje gestuurd ivm met dat.alhoewel wij niet echt een moderator nodig hebben om den boel hier wa te kalmeren
wij vredelievend volkje

| Originally posted by cyberia wij vredelievend volkje |
| Originally posted by Dark Apostle Wij zijn gewoon te lui om onrust te stoken....ow dat mocht ik ni hardop zeggen zekers |
En, ik ben de koning van het rijk der luiheid... da kan ik u zwere 
| Originally posted by Tiger777 En, ik ben de koning van het rijk der luiheid... da kan ik u zwere |
| Originally posted by CygnusX Heb effe een pm naar Swamper gestuurd |
heh, tussen de VELE kandidaten zeker 
| Originally posted by Tiger777 laten we 2 moderatoren democratisch verkiezen. |
| Originally posted by CygnusX Ok, tis dus nu : Tiger777 mr_sick Belgian Bonzai |
Hmmpff, ik delegeer Bonzai... Gij moogt van mij mod worden sinds ik toch zo lui ben... is da nu ni vriendelek? 
| Originally posted by Tiger777 Hmmpff, ik delegeer Bonzai |

j/k
| Originally posted by Belgian Bonzai Euhm, en wat stond daarin als ik vragen mag? We moeten nog stemmen, zeker? Of nie? |
Heb daar wel goesting eigenlijk
| Originally posted by Tiger777 Hmmpff, ik delegeer Bonzai... Gij moogt van mij mod worden sinds ik toch zo lui ben... is da nu ni vriendelek? |
wie gaat er zich nu kandidaat stellen?
BelgianBonzai is onze afgevaardigde 
We zullen zien wat Swamper zegt. Als ie er 3 toestaat, dan is't zowat geregeld (Tiger777, Mr_sick & ik); anders zijn het verkiezingen met die 3 + CygnusX.
Dat zijn blijkbaar de enige 4 die het zien zitten om hier regelmatig te passeren en elke topic te volgen (en in te grijpen waar nodig, zal wel meevallen).
Grtz!