TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Mocht iemand de nood voelen om...
Pages (16): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Wie is die vriendelijke figuur met de baard die op de achtergrond zo vriendelijk naar mij lacht? |
Koffie met melk en suiker... brr, Dat smaakt vreselijk slecht. Ik heb hem graag origineel, zwart, zonder melk of suiker. En, hebt gij der maar EENTJE nodig? Wow, ik ga meestal tot 3 grote tassen / morgen 
Dark, dat is inderdaad dat onguur type dat naar u zit te kijken en die aan het denken is "hoe kan ik die zijn portefeuille pikken?"
Deze staan al een tijdje op m'n pc...
zowat de enige foto's waar ik alleen op sta.
Denis Gsm
Denis
Greetz
| Originally posted by Tiger777 Dark, dat is inderdaad dat onguur type dat naar u zit te kijken en die aan het denken is "hoe kan ik die zijn portefeuille pikken?" |
| Originally posted by Dark Apostle aaah maar ik ken die kerel, das nu is het ideaal voorbeeld van hoe een metalhead eruit ziet als hij uit een stortbui komt |
| Originally posted by cyberia ik vind het wat van een mengeling van jesus en osama bin laden heb,lol |
Mijn photo staat op mijn sig 
Bah, bij mijn foto zeverden ze over mijn hond dus... jah... zolang ze maar ni met mijne kop lache ben ik al content 
Hoe, zeveren? Ik zei gewoon dat het verschil tussen hond en vent kon zien, dat het dus een goeie foto was 
lol, gij kunt der u ook goe uitprate 
Side shot pic of me

Wat is dat object dat ge daar vast hebt, dat orange ding?
Een wortel.
�cht?
| Originally posted by Tiger777 �cht? |
kdenk gewoon dat da die zennen duim is, zow tusse zenne wijs- en middelvinger gekneld, dermee dattem wa rood ziet =p.
dno 
maken we anders gene poll om te raden wat het is? =)
-Glad
DA'S EEN GEDACHT
misschien kan de betrokken persoon ons gewoon vertellen wat het is...
Ik heb nog een fotooke van me gevonden op de website van de Versuz. Genomen ergens in februari toen Marco V en Armin daar kwamen draaien. Ik ben de jongen achter Marco, uiteraard.
foto
hehe lol tis precies alsof da ge ne keer in marco zijn gat geknepen hebt en content zijt van uwe slag
lol, ja, tis nog waar ook... zo met da glimlachske da zegt: "hihi, ik heb ze schoon liggen gehad"
| Originally posted by Tiger777 lol, ja, tis nog waar ook... zo met da glimlachske da zegt: "hihi, ik heb ze schoon liggen gehad" |
) . Marco en Armin waren echt goddelijk toen, maar dat kan ook moeilijk anders

eieregooi : High? 
Nee, gewoon lelijk
Hehe... high? Neuh... misschien van de Coca Cola 
Originally posted by eieregooie |