TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance disco in Belgie
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by cyberia ooh maar daar moeten we de lotto zelf ni voor winnen lol...yeah I wish |

da klinkt eigelek wel vree goe...
da klinkt eigelek wel vree goe... een feestje voor alle TA's... Anderen moeten inkomgeld betalen... Ik denk, as ge daar affischkes voor verpreid, da ge nog iet zult kunne overhoude
| Originally posted by Tiger777 da klinkt eigelek wel vree goe... een feestje voor alle TA's... Anderen moeten inkomgeld betalen... Ik denk, as ge daar affischkes voor verpreid, da ge nog iet zult kunne overhoude |
We late ze wel betale voor den drank he... TA's moete maar hunnen eigen drank meepakke. �n we late sterke drank toe. LAAT DE JENEVER VLOEIEN 
| Originally posted by CygnusX Samenleggen? ![]() En dan nog ne barbeque daarbij als we geld over hebben? Leuk feestje bouwen in de zomer |
(heb het vandaag al veel geschreven) mogen ook ni ontbreken
| Originally posted by cyberia klinkt inderdaad goed,en ik peis wel da als ik dan nog geld over heb ik wel nog achter ��n of twee merguezekes ga kunnen gaan een paar bakskes P... (heb het vandaag al veel geschreven) mogen ook ni ontbreken |

"we're in need of pRRETZELS,I repeat pRETZELS'"
mja geen slecht idee maar dan zit je met de vragen waar?wanneer?en welke rekening?
Ik denk da rekeningen bij de post gratis zijn...
| Originally posted by Tiger777 Ik denk da rekeningen bij de post gratis zijn... |
Probleem is: Wie gaat het organisere?
we kunnen een poll derover maken h�,wieda zo'n party wilt of ni
100% yes
0% no
ik denk ni dat we daarvoor ne poll moete doen... 
Ik denk da we best gewoon ne tred starte me de vraag wie da zou KUNNEN organiseren
La Bush (Trance & Progressive) 
Wat? Feestje? Ik kom ook wel draaien hoor
zal ik jullie eens trakteren op een portie lekkere nederlandse trance 
| Originally posted by eieregooie Wat? Feestje? Ik kom ook wel draaien hoor zal ik jullie eens trakteren op een portie lekkere nederlandse trance |
| lekkere nederlandse trance |
neenee, grapje, der is vreed veel goeie nederlande trance.
| Originally posted by Tiger777 Wa gaat ge dan draaien? neenee, grapje, der is vreed veel goeie nederlande trance. |
| Originally posted by Tiger777 Wa gaat ge dan draaien? |
Oh my god... Hoeveel geld steekt daarin?
Haha... ja, heel wat iig... 
| Originally posted by eieregooie Nou, ik dacht aan Jean en Boessiewoessie ensow... |
gaje dan ook lekker scratchen op ppk?pwaaahahahaha
| Originally posted by cyberia ah zo de beter darkere qualiteits trance gaje dan ook lekker scratchen op ppk?pwaaahahahaha |
| Originally posted by Tiger777 oh ja, da klinkt zoooo zalig da scratche... doen jonge, doen! |
om even terug on topic te komen.
De clubs waar ik kom wordt er nie al teveel trance gedraait.
Meestal is het zo wat het hardere genre dat meer aan bod komt.
In sotto's ist voor 12 uur en na 4 uur nog te pruimen, dertussen moet ge maar nr de vrouwen kijken want dan hoorde veel jump, dance toestanden met nen belachelijken dj.
BBC is al een tijke geleden, is over talgemeen nog deftig.
Ook cherry moon is al tijke geleden, vroeger kon ge daar nog goeie hard trance horen maar die tijd is ook al gepasseerd. De beste trance hoorde ik vroeger in ckomilfoo (in dendermonde) maar die discotheek is ondertussen al een aantal jaar afgebroken.
Eigenlijk wel spijtig, toen ze bij ons in de clubs trance draaiden waren we zo wat het enige land in de wereld waar je dat kon horen. En nu liggen we op gebied van trance serieus achter. Te weten dat wij dan de pioneers van trance waren.