TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Headline, ny trance klubb i Sthlm!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
e nui ig�ng p� nytt datum nu eller?
Yes, sidan och festplaneringen uppdaterad efter strul med f�rra lokalen - nu k�r vi h�rt! L�s vidare...
Headline �r en ny, m�lmedveten klubbsatsning d�r ribban ligger h�gt! Med en unik och nyskapande mix av house, progressive och trance (samt en del annat) st�r vi redo att erbjuda Er en oslagbar upplevelse som Ni sent kommer att gl�mma. Hemligheten ligger just i m�ngfalden. M�ngfald av musikstilar, m�ngfald av m�nniskor och en m�ngfald av upplevelser! St�mningen kommer att byggas upp under festens g�ng f�r att i slutet explodera i ett hav av eufori, energi och gl�dje! Som ni s�kerligen k�nner till och har upplevt s� har klubb- och festlivet i Stockholm (och �ven i Sverige i stort) upplevt ett rej�lt uppsving under de senaste m�naderna - detta �r en trend som vi tycker om och sj�lvklart har vi som m�ls�ttning att bidra till att det forts�tter spikrakt upp�t. Fram�ver kan du se fram emot b�de klubbar och st�rre evenemang under v�rt namn - alltid med atmosf�r och m�ngfald i fokus och alltid med ett brett kunnande i botten. V�ra evenemang ska vara en m�tesplats f�r musikintresserade och ett himmelrike f�r partygalna festisar! Ingen tid att f�rlora, det �r dags att h�lsa sommaren v�lkommen! Den 25:e juni drar vi ig�ng v�r sommarsatsning Headline Summer Edition. I en av stans tuffaste lokaler (K�llaren Dianas �vre plan) erbjuder vi h�rlig sommarst�mning med en sk�n mix av progressive och trance! I loungen levererar Yamazaki med g�ster glad house och en sk�n ibiza-vibe �r garanterad! F�r att ge s� m�nga som m�jligt chansen att uppleva en underbar sommar- och partyst�mning erbjuder vi �ven GRATIS entr� hela kv�llen, men antalet platser �r begr�nsat - s� kom i tid! L�t oss visa hur bra en fest kan bli, hj�lp till att g�ra detta till en succ�! Varmt v�lkommen till en klubb i m�ngfaldens tecken!
PREMI�R AV HEADLINE SUMMER EDITION
25 juni p� K�llaren Diana, Brunnsgr�nd 2, Gamla Stan
21-03, 18 �r ID, Gratis entr�, kom i tid!
ROB ANGEL (Rotor)
PETTER (Deep Records)
JdotP & CAN (Fokused/Headline)
Lounge : YAMAZAKI
Bes�k hemsidan f�r mer information samt m�jligheten att ansluta dig till v�rt nyhetsbrev!
http://www.headline.trance.nu
fan va fett...im there...Orkidea kort efter 
Str�lande nyheter f�r Sverige och s�rskild Stockholms trance och prog hungriga ungdomar.
Ta med er alla v�nner ni kan, f� in ungdomarna i det h�r, s�rskild prog scenen beh�ver alla 18 �ringar den kan f�, vi beh�ver f� in nytt blod i det hela, dansgalna och festtokiga killar och tjejer. fri entr� s� ta chansen, lyssna p� trance och lyssna p� yamazaki's party house. Och n�r ni �r d�r, bjud Can eller Amplifire p� en �l, de f�rtj�nar verkligen det.
/ Omid
| quote: |
| Originally posted by Proximus Str�lande nyheter f�r Sverige och s�rskild Stockholms trance och prog hungriga ungdomar. Ta med er alla v�nner ni kan, f� in ungdomarna i det h�r, s�rskild prog scenen beh�ver alla 18 �ringar den kan f�, vi beh�ver f� in nytt blod i det hela, dansgalna och festtokiga killar och tjejer. fri entr� s� ta chansen, lyssna p� trance och lyssna p� yamazaki's party house. Och n�r ni �r d�r, bjud Can eller Amplifire p� en �l, de f�rtj�nar verkligen det. / Omid |
synd att du missar premi�ren gubben
Nice !!! Roligt att det h�nder lite grejer under sommaren med.
tyv�rr �r det juh inte progg som g�ller f�r mig och m�nga av dom andra 18 �ringar jag k�nner... Ska vara med melodisk uplifting, eller full-on-psy f�r att f� ig�ng mig.... jag v�ntar starkt p� Rob Angel 
mindshooter samma g�llde mig, (f�rutom full on psy) och n�r jag v�l h�rde prog mer och mer s� blev man bara tagen utav det, fast det m�rker ni sj�lva n�r jdotp och can k�r lite s�nt, kommer bli riktigt bra.
jor� jag kan gilla en del progg...gillar Dave Seamans mix-skivor och en del Sasha...men av det jag h�rt ute har jag j�ttesv�rt att ta in...kan t�nka mig att det g�r upp i �ldrarna med progg...
MAn ska inte fastna med alla termer... ge hela elektroniska scenen en chans s� lovar jag att ni kommer hitta n�got nytt att �lska 
Jag hatade house tills jag hittade "r�tt" house f�r min del...NOW I JUST LOVE IT!!!
M�nga djs l�ter skit n�r man lyssnar p� mp3-mix men sen n�r man h�r dom live, k�nner publiken och bara upplever hela paketet ---> WOW!!!
Andra djs som jag bara �lskat deras mp3-mix n�stan spyr man p� live
Ge som sagt den "elektroniska" scenen en chans!
n�n som ska dit ??
Blah, hade de inte haft problem med lokal hade idag vart f�rsta g�ngen juh, hade vart ett schysst s�tt att spendera sin f�delsedag p�... 
I vilket fall som helst kommer jag sj�lvklart vara d�r den 25:e... 
vafan hade ingen koll p� det d�r me lokal s� jag var d�r men ingen fest va d...surt
fick dra vidare till en studentfest.. skulle h�ra rouzbeh spela n�gra l�tar. N�r han skulle lira kom en 'vakt' fram o sa att det var f�r h�gt... (vilket det kanppast var i det lilla rum d�r det spelades sk�n musik). Rouzbeh lacka...st�ngde av cd:n o gick d�rifr�n - s� j�vla bra gjort
jag �r d�r den 25:e!! sen ere orkidea den 27:e
fett jamenvisst...gratis intr�de p� den f�rsta och 20:- innan 22.30 p� den andra...blir en billig partykv�ll...d� kan man k�pa en bira eller tv�....gu va mogen jag k�nner mig nu *javisst*
It's getting closer 
Bakom skivspelarna st�r Rob Angel, Petter, Can & JdotP samt Yamazaki. Rob Angel �r en kille som de flesta nog k�nner till efter ett stort antal succ�framtr�danden p� bl.a. Docklands. Han har spelat med bl.a. Ti�sto, Astral Projection och Lab4. Petter �r en ny talang fr�n Stockholm som nyligen sl�ppte sin debutskiva p� holl�ndska Deep Records. Petters musik spelas just nu av namn som James Holden och John Digweed. Can �r en kille som varit involverad i den svenska klubbscenen under m�nga �r men f�rst p� senare �r etablerat sig som en musikalisk multitalang, b�de som DJ och producent. Succ�mannen JdotP har spelat tillsammans med bl.a. Deep Dish, Geoff Gains och Guy Ornadel p� fester anordnade av Monday Bar, Fokused och Milk! P� Headline g�r han ett exklusivt "back to back"-set med tidigare n�mnda Can. Slutligen har vi ocks� Yamazaki som spelar i v�r lounge, f�rv�nta er sk�n house som f�r tankarna till klubbarna och str�nderna p� Ibiza! Sommark�nslor i �verfl�d! Don't miss this guy!
S� vad s�ger ni, definitivt v�rt ett bes�k va!? Speciellt med tanke p� att det �r gratis intr�de hela kv�llen! Se dock till att vara d�r i tid, kapaciteten �r begr�nsad! Up, up and away!
www.headline.trance.nu
jag ska g�
ska bli najs o kolla in...k�llaren diana �r en "okej" lokal...kanske inte v�rldens b�sta.
synd att jag e p� sunny beach d�...n�n som varit d�r? e de lika tacky som de l�ter?!
Synd att man bor 52 mil bort! 
Vi blir nog ett g�ng....mitt mobbenummer �r som vanligtr 0702600994 om n�n f�r lust att ringa p� kv�llen och m�tas upp...tror att jag och steve glider dit iaf 
Trevlit! fan prog house! underbart! 
imorrn �r det dags !
cya there folks ! 
Eventuelt s� kanske jagn tittar f�rbi en snabbis.
Hoppas p� tr�ffa n�gra av er d�r d� ocks�. 
Sista Minuten-reminder 
PREMI�R AV HEADLINE SUMMER EDITION
trance, house och progressive + en hel del annat
Onsdagen den 25:e juni, 21-03, 18 �r ID
K�llaren Diana, Brunnsgr�nd 2, Gamla Stan
Fri entr�! Kom i god tid!
ROB ANGEL (Rotor)
PETTER (Deep Records)
JDOTP & CAN (Fokused/Headline)
Lounge : YAMAZAKI
HAPPY HOUR i baren 21.00-22.00! Flask�l 25 kr! Stor Stark 29kr!
Mer info p� www.headline.trance.nu
n� pojkar o flickor -vilken skall man infinna sig p� k�llaren diana?? jag t�nkte mig typ mellan 22.30-23
jag �r nmog d�r fr�n 21.30 eller n�t..vill se roba angel och han lirar f�rst juhe...
sen m�ste man vara s�ker p� att komma in