TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Makkelijke programma's voor op je PC
Pages (2): « 1 [2]
- Mirc - Noname Script
- Winamp - CornerAmp
- Style XP
- McAfee Virus Scan
- Photoshop
- GordianKnot.CodecPack.1.1
heb style xp maar wa zijn nog meer vette styling progs voor xp? 
Zomaar een paar:
iemand die toevallig een proggie weet waar ik mijn eigen mixen mee ken opnemen?
| quote: |
| Originally posted by BooMBooM iemand die toevallig een proggie weet waar ik mijn eigen mixen mee ken opnemen? |
Hoe bedoel je dat
Je draaitafels aansluiten op je PC?
Daar zijn al topics over geweest, dus als je moet weten welke plugjes dat je nodig hebt ---> search
Om op te nemen heb je waarschijnlijk al software voor op je PC
Bij een beetje geluidskaart (creative) zit dergelijke software bij.
Dan is het een kwestie van een keer proberen hoe hard je het opnamevolume moet zetten en dan nog encoden naar MP3 zodat het bestand niet zo groot is.
Programma's die dat laatste kunnen zijn al eerder gepost
ik zoek nog een proggie dat kan zien in welke map al mn harde schijf ruimte zit, want t begint een beetje vol te raken. en het is een beetje omslachtig om steeds elk mapje door te zoeken. Ik weet dat er ooit een programmatje was die mooi met grafiekjes en alles liet zien welk mapje hoeveel mb inneemt etc. Maar ik kan nergens meer vinden hoe t heet.
Misschien dat iemand t kent.
Verder nog een handig plugin voor winamp:
wincue, heeft weinig met cue file's te maken, maar hier kun je een playlist invoeren. waarin je dan kunt zoeken. met een helemakkelijke index zegmaar. Wat ik altijd doe; ik maak een lijst van al mn mp3's die ik laad en dan laad ik die. Vervolgens kan je op een soort windows help-index-manier, nummer zoeken, dus je typt live in en al je titels waar live instaat blijven staan.
Er zit ook nog een optie op om je minidisk aan te sluiten en volgens mij ondersteunt het zelfs netmd's, maar dit moet ik zelf nog ff uitproberen
weet iemand een progje zodat je heel snel je tracknames kunt veranderen volgens een bepaald format
(om al die release onzin weg te halen enzo...
)
| Originally posted by Blik weet iemand een progje zodat je heel snel je tracknames kunt veranderen volgens een bepaald format (om al die release onzin weg te halen enzo... ) |
| Originally posted by TimeportE - Winamp - CornerAmp |
Pulse is ook wel een grappig programmaatje om te hebben.
Kan je zien hoeveel toets-aanslagen je maakt. Als je je dan aanmeld op http://www.project-dolphin.nl kan je je statistieken bekijken en meedoen in competitie-vorm.
| Originally posted by stampertje ik zoek nog een proggie dat kan zien in welke map al mn harde schijf ruimte zit, want t begint een beetje vol te raken. en het is een beetje omslachtig om steeds elk mapje door te zoeken. Ik weet dat er ooit een programmatje was die mooi met grafiekjes en alles liet zien welk mapje hoeveel mb inneemt etc. Maar ik kan nergens meer vinden hoe t heet. Misschien dat iemand t kent. |
| Originally posted by Disney TreeSize Pro |