TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Lovefields 17-8-2003 Landgraaf
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
gaan jullie nog naar Armin Spectacular de dag ervoor in XL..?
Zag het op de site van Armin staan en vroeg me af of de/het Armin groupies/groepie er dan zijn
| quote: |
| Originally posted by Optimus gaan jullie nog naar Armin Spectacular de dag ervoor in XL..? Zag het op de site van Armin staan en vroeg me af of de/het Armin groupies/groepie er dan zijn |
| Originally posted by Three 'O Three Hoezo, ga je dan ook? En het dan af laten weten zoals vorige keer? |
| Originally posted by Three 'O Three Hoezo, ga je dan ook? En het dan af laten weten zoals vorige keer? |
I wish I spoke dutch... 
Would any of you Dutch TA's be kind enough to help me? I plan to attend Lovefields in Landgraaf and I need a bit more info. I will have no problems with tickets, but I do not know how to get to Landgraaf and I cannot find much info on getting there. I will most likely fly into Amsterdam and fro mthere I can get from Centraal Station to any other major city. Is there a group of TA's going? Could we meet up somewhere? What is public transportation to Landgraaf like? Any other info I should know? Why are all the best trance DJs Dutch? 
Thanks in advance
-Nev4
| Originally posted by nev4 Why are all the best trance DJs Dutch? ![]() |
dit feestje lijkt me wel wat
Aangezien mijn partyzomer tot op heden nog niet echt het etiket party mag dragen, denk ik dat ik hier maar heen ga.. lex? 
Zit precies in me hertentamens. 19-8 heb ik er al eentje, dus even kijken hoe snel ik vorder met het leren en dan denk ik wel dat ik ga, dan wordt DV alsnog geschrapt 
| Originally posted by nev4 I wish I spoke dutch... ![]() Would any of you Dutch TA's be kind enough to help me? I plan to attend Lovefields in Landgraaf and I need a bit more info. I will have no problems with tickets, but I do not know how to get to Landgraaf and I cannot find much info on getting there. I will most likely fly into Amsterdam and fro mthere I can get from Centraal Station to any other major city. Is there a group of TA's going? Could we meet up somewhere? What is public transportation to Landgraaf like? Any other info I should know? Why are all the best trance DJs Dutch? ![]() Thanks in advance -Nev4 |
Thanks, I'm looking into it. BTW - I think I
ll end up coming through D�sseldorf
| Originally posted by Dj Lex dan wordt DV alsnog geschrapt |
| Originally posted by basvh LUL, heb je de line up van DV gezien man!~! LF is een leuk feestje hoor daar niet van. Maar DV laten schieten voor LF? WA UNNE GEK ZEG, zouden we hier in mijn dorpje zeggen |
| Originally posted by basvh LUL, heb je de line up van DV gezien man!~! LF is een leuk feestje hoor daar niet van. Maar DV laten schieten voor LF? WA UNNE GEK ZEG, zouden we hier in mijn dorpje zeggen |
Any DTA's want to meet up for Lovefields? I will be coming through D�ssedorf, but I may stay a night in Masstricht. Any ideas?
Timetable bekend
LOVE STAGE
12:00 Sven van Hees & The Svengali Suar Live
13:00 Quinten de Rozario & Jess K
14:00 Buscemi Live
15:00 Eric De Man
16:00 Matthew Dekay Band Live
17:00 Rho
18:00 FC Kahuna Live
19:00 Michel De Hey
20:30 Junkie XL
21:30 Tiesto
MIND STAGE
12:00 Oliver Way
13:00 Gideon
14:30 TC Brain
16:00 Secret Cinema Live
17:00 Estroe
18:30 Speedy J
20:00 Surgeon
21:30 DJ Rush
SOUL STAGE
12:00 Eloy
13:00 Cor Fijneman
14:30 Don Diablo
16:00 Astrid
17:30 Marco V
19:30 Armin van Buuren
21:30 Darren Tate
THE SPIRIT OF HOUSE
12:00 Base
13:00 Barth Hendrix
14:00 Marcella
15:30 Benny Rodrigues
17:00 Roog
18:30 Victor Coral
20:00 Tom de Neef
21:30 Erick E
RETURN TO NEW YORK
12:00 Break 3000
13:00 Sean McLusky
14:30 FC Kahuna
16:00 Alexander Technique & Princess Superstar
17:30 Arthur Baker
19:00 Erol Alkan
20:30 2 Many DJs
Ik zal voornamelijk bij de SOUL stage staan, alleen daarna natuurlijk nog naar Tiesto, alhoewel DJ Rush ook vet is..... hmmmm
Als ik ga wordt dit een btje mijn schema denk ik 
12:00 Terrein verkennen
14:30 Don Diablo
16:00 ? Als het maar geen Astrid is :P
| Originally posted by Dj Lex Als ik ga wordt dit een btje mijn schema denk ik ![]() 12:00 Terrein verkennen 13:00 Cor Fijneman 14:30 Don Diablo 15:30 Benny Rodrigues 16:00 ? Als het maar geen Astrid is :P 17:30 Marco V 19:30 Armin van Buuren 21:30 Tiesto |

Mocht ik gaan, want we zitten een beetje met 2.5 uur rijden in onze maag, dan wordt mijn dj-list:
16:00 Secret Cinema Live
| Originally posted by Jappio ben je nou al begonnen met leren?? ![]() |
Originally posted by Dj Lex Nee? |
Hier zou ik eigenlijk toch nog wel ff heen willen, ff rondbellen maar welke kutnerds er nog meer mee gaan.
Ik wil hier zeker heen. Zal van de week ff een kaartje regelen.
Meet Up
We need to have a TA meet up @ Lovefields in Landgraaf, who's going to be there?
Yesyesyes...! 
Engeltje en ik zijn erbij op Lovefields! Kaartjes zijn binnen...
En die timetable ziet eruit als eentje uit de categorie... "precies goed". Volgens mij gaan we exact al onze favoriete dj's redden 
| Originally posted by M_Peror Yesyesyes...! ![]() Engeltje en ik zijn erbij op Lovefields! Kaartjes zijn binnen... En die timetable ziet eruit als eentje uit de categorie... "precies goed". Volgens mij gaan we exact al onze favoriete dj's redden |