TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Derde en laatste editie Invited by Tiësto
Pages (2): « 1 [2]

Posted by ChooChoo on Jun-10-2003 15:52:

Hé gaaf, lucien foort! Die heb ik nog niet live gehoord, zal erg lekker worden.
Ik zal er iig bij zijn

grtz

Posted by M_Peror on Jun-11-2003 17:17:

quote:
Originally posted by ChooChoo
Hé gaaf, lucien foort! Die heb ik nog niet live gehoord, zal erg lekker worden.
Ik zal er iig bij zijn

grtz

Heb 'm vorig jaar op FFWD ff een stukkie meegekregen, viel zekers niet tegen. Moeite waard!

Posted by Kakao on Jun-12-2003 11:10:

Ooh, Lucien foort draait zeker wel lekker! Nou heb ik ernog meer zin in

Btw, Tijs zou toch 4 uur komen draaien maar bij z'n bookings staat ie maar voor 3 uur? Van 00.00 tot 03.00?

Posted by MaGiK54 on Jun-12-2003 12:18:

quote:
Originally posted by Kakao
Btw, Tijs zou toch 4 uur komen draaien maar bij z'n bookings staat ie maar voor 3 uur? Van 00.00 tot 03.00?

Laatste keer liep het ook uit tot bijna 4:00 en toen zou het ook tot 3:00 duren.

Aangezien dit de laatste keer is, loopt het misschien nog wat langer uit

Posted by MaGiK54 on Jun-19-2003 14:09:

Nou het weekend gaat beginnen. Om half tien gaat mijn gele sportbolide richting Amsterdam. Om half elf verwacht ik in Panama te zijn om nog anderhalf te chillen op de beats van Lucient, om vervolgens om twaalf uur helemaal los te gaan op de beats van Tiesto.

Om vier uur zal mijn sportbolide weer richting Den Haag gaan om als ik nog zin heb een reportje te schrijven. Even een paar uur slapen daarna en dan mij geestelijk voorbereiden om naar Armin te gaan. Dit gaan twee mooie dagen worden

Posted by MaGiK54 on Jun-20-2003 03:49:

Ja ja, het was er weer één, je weet wel zo'n avond dat alles goed was. Leuke tent, minder warm, leuke mensen en zeer goede muziek. Ik vind het echt jammer dat de meest TA'ers dit feessie links hebben laten liggen. Tiesto voor een klein publiek is echt werelds.

We kwamen half elf ongeveer binnen, Lucient was proggie aan het draaien, zo nu en dan tegen de techno aan. Zeer relaxe set, niet helemaal mijn ding, maar wel lekker als opwarmer. Tiesto begon helaas pas om half één, maar dat heeftie wel goed gemaakt door zijn set. Wauw, wat stondtie te knallen zeg, ik vond het één van zijn betere sets, die ik gehoord heb. Voor de liefhebbers komt er een klein overzicht van een stel nummers die hij heeft gedraaid:

Hij begon met: The Matrix - Take The Pill (Junkie XL Remix)
Dave Gahan - Dirty sticky floors (Junkie XL vocal remix)
Gabriel & Dresden present Motorcycle - As The Rush Comes On
Conjure one - Tears from the moon (Tiesto ISOS mix)
Dj Ton TB - Electronic Malfunction
GTR - Mistral
Skin - Faithfulness (DJ Tiësto Remix)
DJ Tiësto - Traffic
Hij eindigde in ieder geval met:
William Orbit - Barber's Adagio For Strings (DJ Tiësto’s Magikal Remake)

De rest van het lijssie maakt iemand anders maar af, die geweest is, want track ID'en is niet mijn sterkste kant.

Na lang zeuren van het publiek gaf hij na William Orbit nog één toegift (naam van track onbekend) en het publiek ging nog één keer helemaal los. Het was een mooie afsluiting van een perfecte avond. Helaas was dit de afsluitende avond van Invited, hopelijk krijgt deze reeks in Panama nog een vervolg volgend jaar ofzo, want dan ben ik zekers weer bij.

Posted by Kakao on Jun-20-2003 09:16:

Ja, het was echt weer helemaal te gek! Lucien Foort was errug goed aan het draaien, echt heerlijk. Die mag ik wel vaker horen!

Paar vette plaatjes van Lucien die ik herkende;

-Kate Bush vs Infusion - Running up that hill
-Coldplay - Clocks (over een andere plaat heen?)
-P-diddy - Let's get Ill (Deep Dish)
-Een remix van Red Hot Chilli Peppers - By the way

Ik vond Tijs een stuk beter draaien als de vorige keer, ook een stuk evenwichtiger voor mijn gevoel met niet zo veel pieken en dalen. De hitte viel deze keer reuze mee en het was duidelijk dat na de vorige keer er echt wat aan gedaan was. De sfeer was echt top, iedereen had er zin in ; met name denk ik omdat het voorlopig de laatste keer was. het bleef nou ook een stuk drukker tot op het einde. Als er ooit nog weer zoiets komt, dan ben ik er zeker weten weer bij.

Wat verder nog voorbij kwam ;
-Push - Journey Of Life
-Sirroco - Destination (deze werd goed ontvangen door het publiek, vet!)
-Bjork - Pagan Poetry (Infusion Mix)
-Andain - Summer Calling (G&d Mix?)

Die mij onbekende tiesto-productie zal dan wel " Traffic" geweest zijn, zit die verder nog ergens in een uitgezonden set ofzo, Magik54?

Heb nou geen benen meer over, me voeten doen pijn en me oren piepen weer eens lekker ; het was weer gezellig op Tijs z'n feessie gister!

Posted by MennoB on Jun-20-2003 10:53:

quote:
Die mij onbekende tiesto-productie zal dan wel " Traffic" geweest zijn, zit die verder nog ergens in een uitgezonden set ofzo, Magik54?

Tiesto - Ten = Tiesto - Traffic, misschien zegt je dit wat.

Posted by Kakao on Jun-20-2003 11:08:

En dat is dan weer een andere track als die Faithfulness?

Posted by MaGiK54 on Jun-20-2003 12:43:

quote:

-Bjork - Pagan Poetry (Infusion Mix)

Het was voor het eerst dat ik deze plaat in een set hoorde, heb hem zelf ook al een tijdje, maar dit is echt een wereldplaat, zo'n relxe plaat.

quote:

Ik vond Tijs een stuk beter draaien als de vorige keer, ook een stuk evenwichtiger voor mijn gevoel met niet zo veel pieken en dalen

Hier heb je helemaal gelijk in, verleden keer zat zijn set vol met pieken en dalen. Hij draaide nu echt 3 uur constant, wat ik al zei vondet één van zijn betere sets die ik van hem gehoord, zeker de beste van dit jaar.

quote:

Je kent neem ik aan de TMF opening. Het eerste deel van die opening is Traffic of Ten (zie tracklist van Tiesto in Concert). Na de backspin binnen de TMF-opening begint Faithfulness.

Posted by Kakao on Jun-20-2003 13:13:

Ah bedankt! Ik zal er ff op letten dan!

Posted by Pio on Jun-20-2003 13:20:

OMG what an amazing night! the track he played before the first encore around 3:15 was the new iio - Smooth (Airbase Remix)

It was great to hear Summer Calling (Josh Gabriel mix-the BEST mix), very appropiate for the hot as hell Panama

Journey of Life, Traffic, Destination, Faithfulness, Dirty Sticky Floors, Adagio, As the Rush Comes---simply mindblowing.

Am I crazy or did I really hear Mogwai-Viola after Sirocco-Destination???

Posted by Kakao on Jun-20-2003 13:32:

You're just crazy
The track RIGHT after Destination was Bjork - Pagan Poetry (Infusion Mix) or do you mean a different one?

Posted by Pio on Jun-20-2003 13:52:

quote:
You're just crazy
The track RIGHT after Destination was Bjork - Pagan Poetry (Infusion Mix) or do you mean a different one?

no not Pagan Poetry, i remember that as well. Then it was at some other time...

Posted by Kakao on Jun-20-2003 13:54:

Oh okay sorry, then I don't know

Posted by tijs08 on Jun-20-2003 15:14:

dit klinkt weer erg goed allemaal!

hoop er 'volgende' keer WEL bij te zijn....
Want ik heb volgens mij weer een goed feestje gemist

ach je kan niet alles hebben he...

straks naar Armin

Posted by ChooChoo on Jun-20-2003 15:38:

quote:
-Coldplay - Clocks (over een andere plaat heen?)

Dat was de cosmos remix

Het was echt super gister! Lucien draaide echt enorm lekkere platen. En ook Tiesto had een goede set neergezet, ging uit mn dak toen ie pagan poetry draaide.
Super avond gehad!

grtz

Posted by M_Peror on Jun-20-2003 19:04:

quote:
Originally posted by FunkySimon
alleen die versie van directconnect is een liverip van Armin van Buuren set (weet niet welke, iemand?)

Heb de DC-versie niet, maar wel Armin - Live at MegaAplec Dance Palace 31-05-2003, waarin hij opent met dit nummer... misschien is-ie dat? (Hij gaat over in Motorcycle - As the rush comes (sweeping strings remix), mocht dat op een of andere wijze nog hoorbaar zijn).

En zo te horen heb ik idd een hoop gemist... helaas! Baal er wel van maar heb ook een errug goeie avond gehad dus ook weer niet.
Soms zou je jezelf wel in 2-en willen hakken om maar niks te missen...

Posted by MennoB on Jun-20-2003 19:15:

quote:
Wooooww

deze plaat is echt vett!!!

alleen die versie van directconnect is een liverip van Armin van Buuren set (weet niet welke, iemand?)

En bij de break slaat ie over

Heeft iemand een goeie versie..??

Ik weet niet of je dit bedoeld, maar ik heb een full rip op mp3.

Posted by MennoB on Jun-20-2003 21:40:

quote:
deze heb ik

Matrix - Take the Pill ( Junkie XL mix).mp3

maar bij de break slaat ie over,,heeel irritant (1:51)

en er lult zon arabische gast doorheen is ook niet echt geweldig..

zou graag die full version van je krijgen !
Thanks.

Bij mij hoor je hem niet overslaan, hoor je geen arabische gast lullen en hij is ook niet live....

Posted by Remy D on Jun-20-2003 21:45:

Wohooooooo wat een superavond was het!!! Echt gigantisch!! Wat een wereldset van Tiesto. Lucien Foort draaide ook top. Sfeer was 1000 x maal beter dan de 1ste invited. En idd alles klopte aan deze avond, gratis partyfoto's en mix van bacardi. Allemaal prima geregeld.

En 3 nummers voor de Tiesto remix van Barber blabla draaide Tiesto ook zo'n SUPERTERING phat nummer. Had hem nog nooit gehoord en het enige wat ik weet is dat het een cdr was maar wat een klapper. En hoe het publiek los ging op Barber was echt VERSCHRIKKELIJK phat. Zeker weer 1 van de betere feesten dit jaar.

En Monique zag er ook GODDELIJK lekker uit!!

Posted by Akira on Jun-21-2003 00:26:

hij heeft dus nog steeds met die chick...

Posted by M_Peror on Jun-21-2003 13:54:

quote:
deze heb ik

Matrix - Take the Pill ( Junkie XL mix).mp3

maar bij de break slaat ie over,,heeel irritant (1:51)

en er lult zon arabische gast doorheen is ook niet echt geweldig..

Dan is die rip dus idd uit Armin - Live at MegaAplec Dance Palace 31-05-2003 want die slaat op exact hetzelfde moment over. Het is alleen geen arabisch maar spaans als ik het goed heb

Maar sorry heb (nog) geen full version voor je.

Posted by Kakao on Jun-21-2003 14:37:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Na lang zeuren van het publiek gaf hij na William Orbit nog één toegift (naam van track onbekend)

Dat was Ricky Fobis - No Regular. Net zoals op TiC

Posted by Remy D on Jul-05-2003 11:15:

quote:
Originally posted by Remy D
En 3 nummers voor de Tiesto remix van Barber blabla draaide Tiesto ook zo'n SUPERTERING phat nummer. Had hem nog nooit gehoord en het enige wat ik weet is dat het een cdr was maar wat een klapper.

Dit was dus Iio - Smooth (Airbase remix) Echt een TOPPER!!!!!!!!!!

Pages (2): « 1 [2]