TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Poll of belgian Beers
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »

Posted by cyberia on May-24-2003 19:28:

quote:
Originally posted by Tiger777
hehehe, maar het is �cht zo dat als ik teveel op heb, ik niet eens 's morges nemeer weet hoe ik in mijn bed geraakt ben. Dan vertellen ze me wat voor een zalige fuif het was, en ik ben al die zalige momenten vergeten. PALM

hehe

h�la whipping PALM is whipping me

hehe lol heb da ook al e paar keer voorgehad.Op skistage hadden we onzen eigen vorraad palm mee,tijdens ��n van onze parties ginder vloeide ze weer eens rijkelijk bon temidden de nacht word ik wakker ik ga naar het toilet,ik kom terug,opeens merk ik da mijn bed nog opgemaakt was,was dus op mijn bed gaan liggen en naar tschijnt was ik tot mijn bedde gekropen,weet ik dus nix meer van

Posted by Tiger777 on May-24-2003 19:30:

Wij gaan der is ene(ENE maar?) gaan drinken daar in jette

Posted by cyberia on May-24-2003 19:43:

quote:
Wij gaan der is ene(ENE maar?) gaan drinken daar in jette

da begint bij ene en voorda g'et weet staat heel die tafel vol lege fleskes en vertegenwoordigt de sportieve jeugd

Posted by Tiger777 on May-24-2003 20:10:

jaaa, sportief, da's goed voor de armspieren, al dat heisen

Posted by Gladius on May-24-2003 22:29:

amai als ge smorgens al drinkt zijde ni goe bezig.. byebye lever =).
en euh als ge de meeste jongere (ja vooral jongens) zow hoort, altij stoer doen over hoe ze zat ze den avond dervoor wel zijn geweest, kwordt der pissed van. precies of ge kunt u ni amuseren zonder drank, das echt wel laag vinnek...
k een pintje kan wel lekker zijn, mor vanaf da ge gaat drinken om zat te worden ("kom zuipeuuuh, tis toch gratis!!!") is de fun der af...
uitgaan wordt geassocieerd met drank en zat zijn, en das dom imo.

-Glad

Posted by Dark Apostle on May-25-2003 09:52:

Als ik PALM (of Geuze) ofzo drink dan drink ik dat voor de smaak. Als ik strontzat wil zijn om een of andere reden dat koop ik wel wat wodka of drink ik whiskey-cola, gin-tonic-gini-cola totdat ik meurig ben en dat is meestal niet op een fuif maar wel thuis of bij nen maat.
Op een fuif doe ik dat niet. Je betaalt daar inkom dus wil ik er dan ook wel heel de avond geniet van hebben.

Van gin moet ik trouwens heel vreemd dromen 's nachts ik vraag mij af of daar geen hallucinogene stoffen in zitten?

Posted by cyberia on May-25-2003 12:44:

Ik kan mij evengoe amuseren zonder zat te zijn,ma ik maak wel altij grappige verhalen mee als ik het ben Ik MOET ook nie zat zijn, da gebeurd gewoon,da begint bij ��n en naarmate de avond vordert groeit ook het aantal

hehe apostel,volgens mij zitten die hallucinogene stoffen in di�n gini-tonic-cola

Posted by John on May-25-2003 15:11:

duidelijk palm

Posted by Dark Apostle on May-25-2003 16:20:

quote:
Originally posted by cyberia

hehe apostel,volgens mij zitten die hallucinogene stoffen in di�n gini-tonic-cola

*smijt de gin weg* goed om weten

Posted by Tiger777 on May-25-2003 18:53:

quote:
Originally posted by cyberia
Ik kan mij evengoe amuseren zonder zat te zijn,ma ik maak wel altij grappige verhalen mee als ik het ben Ik MOET ook nie zat zijn, da gebeurd gewoon,da begint bij ��n en naarmate de avond vordert groeit ook het aantal

ja, tis da... Ge begint der me ene, en hoe meer ge dervan drinkt, hoemeer dorst ge krijgt... en nu ja, het heeft bijwerkingen... dat van die grappige verhalen... daar weet ik alles van

van die gin

Ik denk gewoon dat het komt doordat ge 2 tegenwerkende dingen gaat drinken
Gin = alcohol => wordt ge moe, loom van.
Tonic of cola => bevatten caffeine => stimuleren

De combinatie van de 2 gaat een extra sterk effect hebben (en niet mekaar tegewerke zoals ge op het 1e zicht zou denke)... Ik denk da het daardoor komt da ge raar droomt

btw, gin-tonic met een beke citroensap en suiker in: ZALEG GEWOON

Posted by Djeebie on May-25-2003 19:18:

Zullen we het er maar op houden dat Nederland betere producers heeft en Belgi� beter bier

Hoe bekend is Belgisch bier eigenlijk in het buitenland? Bijvoorbeeld in Amerika of Australi�? Heineken is natuurlijk wereldberoemd, maar hoe zit dat met Belgisch bier?

Posted by Tiger777 on May-25-2003 19:19:

Heineken wordt het meeste gedronken in het buitenland.

Posted by Djeebie on May-25-2003 19:33:

quote:
Heineken wordt het meeste gedronken in het buitenland.

Ja, dat weet ik Ik vroeg me dus ook af hoe dat zit met Belgisch bier in het buitenland...

Posted by Dark Apostle on May-25-2003 19:56:

quote:
Originally posted by Djeebie
Ja, dat weet ik Ik vroeg me dus ook af hoe dat zit met Belgisch bier in het buitenland...

Awel in New York is Jupiler en Stella Artois een luxe bier dat veel kost maar sjik is om mee gezien te worden wanneer je het drinkt. Hier drinken wij het uit plastieke bekertjes en klagen we als het meer dan een 1.50 kost

Posted by Tiger777 on May-25-2003 20:54:

serieus? tiens, da wist ik ni... Stella voor 1�50? da's wel vree duur zenne... normaal is da toch maar 1...

Posted by TOR on May-25-2003 21:28:

quote:
serieus? tiens, da wist ik ni... Stella voor 1�50? da's wel vree duur zenne... normaal is da toch maar 1...

1�? leg me dan maar snel uit waar da caf� ligt!

Posted by THC�brain�THC on May-25-2003 21:57:

ik drink m'n Hoegaarden tegen 75 cent/stuk.
voordeel van een restaurant te werken.

Posted by cyberia on May-25-2003 22:02:

bij ons in't caf is't nog 0,75�
in ��n of ander frans skistation heb ik daar ook een caf�ke gevonden waar ze belgisch bier verkochten 1�75 voor e stella'ke

Posted by TatanaGirl on May-26-2003 07:34:

Geef mij maar ne lekkere kriek bellevue

Groetjes

TatanaGirl

Posted by Dark Apostle on May-26-2003 10:06:

quote:
Originally posted by THC�brain�THC
ik drink m'n Hoegaarden tegen 75 cent/stuk.
voordeel van een restaurant te werken.

Dat is dan toch ook omdat ze het niet aan de straatstenen verkocht krijgen, don't blame 'em het is Hoegaarde

Posted by Tiger777 on May-26-2003 16:46:

quote:
Originally posted by TatanaGirl

Groetjes

TatanaGirl

groot gelijk

Posted by cyberia on May-26-2003 21:38:

quote:
Originally posted by TatanaGirl

Groetjes

TatanaGirl

wel ik kan van tijd ook wel van zo'n kriekske genieten ma ni zozeer van ne kriek bellevue(alhoewel ze toch wel bangelijke reklame hebben atlij(Jos kekt ne keer nor den luchtdruk *jos doet flesje open* ,a es goed ) eerder de kriek van lindemans mmmmmmm....duzend keer beter as di� van bellvue

Posted by eieregooie on May-27-2003 00:25:

Delirium Tremens (of is dat nie belgisch?)

Anywayz... heb maar op Hoegaarden gestemd want dat is toch ook wel errug lekker

Posted by Dark Apostle on May-27-2003 02:47:

quote:
Originally posted by eieregooie
Delirium Tremens (of is dat nie belgisch?)

Oooh jawel, naar het schijnt zelfs het beste bier van Belgi� maar ja dat is volgens mij een kwestie van persoonlijke smaak

Posted by Tiger777 on May-27-2003 08:56:

Da's waar. voor bier meer dan voor andere dingen geldt dat de smaak van persoon tot persoon verschilt.

Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »