TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Poll of belgian Beers
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 hehehe, maar het is �cht zo dat als ik teveel op heb, ik niet eens 's morges nemeer weet hoe ik in mijn bed geraakt ben. Dan vertellen ze me wat voor een zalige fuif het was, en ik ben al die zalige momenten vergeten. PALM hehe |
bon temidden de nacht word ik wakker ik ga naar het toilet,ik kom terug,opeens merk ik da mijn bed nog opgemaakt was,was dus op mijn bed gaan liggen en naar tschijnt was ik tot mijn bedde gekropen,weet ik dus nix meer van
Wij gaan der is ene(ENE maar?) gaan drinken daar in jette 
| Originally posted by Tiger777 Wij gaan der is ene(ENE maar?) gaan drinken daar in jette |
en voorda g'et weet staat heel die tafel vol lege fleskes en vertegenwoordigt de sportieve jeugd
jaaa, sportief, da's goed voor de armspieren, al dat heisen 
amai als ge smorgens al drinkt zijde ni goe bezig.. byebye lever =).
en euh als ge de meeste jongere (ja vooral jongens) zow hoort, altij stoer doen over hoe ze zat ze den avond dervoor wel zijn geweest, kwordt der pissed van. precies of ge kunt u ni amuseren zonder drank, das echt wel laag vinnek...
k een pintje kan wel lekker zijn, mor vanaf da ge gaat drinken om zat te worden ("kom zuipeuuuh, tis toch gratis!!!") is de fun der af...
uitgaan wordt geassocieerd met drank en zat zijn, en das dom imo.
-Glad
Als ik PALM (of Geuze) ofzo drink dan drink ik dat voor de smaak. Als ik strontzat wil zijn om een of andere reden dat koop ik wel wat wodka of drink ik whiskey-cola, gin-tonic-gini-cola totdat ik meurig ben en dat is meestal niet op een fuif maar wel thuis of bij nen maat.
Op een fuif doe ik dat niet. Je betaalt daar inkom dus wil ik er dan ook wel heel de avond geniet van hebben.
Van gin moet ik trouwens heel vreemd dromen 's nachts ik vraag mij af of daar geen hallucinogene stoffen in zitten?
Ik kan mij evengoe amuseren zonder zat te zijn,ma ik maak wel altij grappige verhalen mee als ik het ben
Ik MOET ook nie zat zijn, da gebeurd gewoon,da begint bij ��n en naarmate de avond vordert groeit ook het aantal
hehe apostel,volgens mij zitten die hallucinogene stoffen in di�n gini-tonic-cola
duidelijk palm
| Originally posted by cyberia hehe apostel,volgens mij zitten die hallucinogene stoffen in di�n gini-tonic-cola |
| Originally posted by cyberia Ik kan mij evengoe amuseren zonder zat te zijn,ma ik maak wel altij grappige verhalen mee als ik het ben Ik MOET ook nie zat zijn, da gebeurd gewoon,da begint bij ��n en naarmate de avond vordert groeit ook het aantalhehe apostel,volgens mij zitten die hallucinogene stoffen in di�n gini-tonic-cola |

Zullen we het er maar op houden dat Nederland betere producers heeft en Belgi� beter bier
Hoe bekend is Belgisch bier eigenlijk in het buitenland? Bijvoorbeeld in Amerika of Australi�? Heineken is natuurlijk wereldberoemd, maar hoe zit dat met Belgisch bier?
Heineken wordt het meeste gedronken in het buitenland.
| Originally posted by Tiger777 Heineken wordt het meeste gedronken in het buitenland. |
Ik vroeg me dus ook af hoe dat zit met Belgisch bier in het buitenland...
| Originally posted by Djeebie Ja, dat weet ik Ik vroeg me dus ook af hoe dat zit met Belgisch bier in het buitenland... |
serieus? tiens, da wist ik ni... Stella voor 1�50? da's wel vree duur zenne... normaal is da toch maar 1...
| Originally posted by Tiger777 serieus? tiens, da wist ik ni... Stella voor 1�50? da's wel vree duur zenne... normaal is da toch maar 1... |
ik drink m'n Hoegaarden tegen 75 cent/stuk.
voordeel van een restaurant te werken.
bij ons in't caf is't nog 0,75�
in ��n of ander frans skistation heb ik daar ook een caf�ke gevonden waar ze belgisch bier verkochten 1�75 voor e stella'ke
Geef mij maar ne lekkere kriek bellevue 
Groetjes
TatanaGirl
| Originally posted by THC�brain�THC ik drink m'n Hoegaarden tegen 75 cent/stuk. voordeel van een restaurant te werken. |
| Originally posted by TatanaGirl Geef mij maar ne lekkere kriek bellevue ![]() Groetjes TatanaGirl |
| Originally posted by TatanaGirl Geef mij maar ne lekkere kriek bellevue ![]() Groetjes TatanaGirl |
) eerder de kriek van lindemans mmmmmmm....duzend keer beter as di� van bellvue
Delirium Tremens
(of is dat nie belgisch?)
Anywayz... heb maar op Hoegaarden gestemd want dat is toch ook wel errug lekker 
| Originally posted by eieregooie Delirium Tremens (of is dat nie belgisch?) |
Da's waar. voor bier meer dan voor andere dingen geldt dat de smaak van persoon tot persoon verschilt.