TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Digitale Camera's
Pages (2): « 1 [2]
je kan aan de V3 bijna net zoveel instellen als de 400 hoor alleen het het is wat moeilijker te vinden waar het zit.
En datzelfde geld ook voor de Ixus V2
Enige verschil met de V3 is aantal megapixels en de autofocus...
Ixus is een aanrader. Heb sinds kort een Ixus 400 en het is mooi ding. Vergeet niet eerst rond te shoppen, de prijsverschillen zijn enorm. Ik heb 'm overigens in Duitsland besteld via internet: stukken goedkoper dan in NL.
| quote: |
| Originally posted by Wilkman Vergeet niet eerst rond te shoppen, de prijsverschillen zijn enorm. Ik heb 'm overigens in Duitsland besteld via internet: stukken goedkoper dan in NL. |
en ik had em uiteraard 2 weken voordat ik in singapore was in nl gekocht..w00t
| quote: |
| Originally posted by John koop em in singapore ofzow..mijn digi was daar zonder afdingen 40% goedkoper en ik had em uiteraard 2 weken voordat ik in singapore was in nl gekocht..w00t |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.