TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID-T Gaat De Ether In....
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Robert on May-27-2003 09:38:

quote:
Originally posted by Blik
kan iemand me eigenlijk uitleggen waarom ze niet over het hele land dezelfde frequentie kunnen krijgen?

als je precies tussen 2 zendmasten staat kan je rare overlappingen krijgen als ze op dezelfde frequentie uitzenden.

ben wel blij voor ID&T, kunnen ze eindelijk een keer winst maken op hun radio. tot nu toe waren het alleen maar verliezen.
vraag me toch af of asot non-stop in the mix nogwel zonder reclames kan blijven..

Posted by Joost008 on May-27-2003 10:00:

quote:
Originally posted by robin
maar ze zaten toch al overal op de kabel ofniet?

Ik ben er ook heel erg blij mee kon het hier eerst alleen nog maar via internet ontvangen, zelfs nie via de kabel..

Posted by robin on May-27-2003 10:12:

quote:
Originally posted by basvh
Wel vet hoor dat ze de ether in gaan. Ik las op teletekst dat ze 2,5 miljoen pleuros hebben betaal. Noordzee FM ruim 80 miljoen euro. Dat kan toch nooit rendabel worden? Zker met Gordon als presentator.

Over presentatoren gesproken die Koen van Tijn en Dennis Hoebee moeten eens leren hun mond te houden tijdens het uitzenden van evenementen van ID-T. Altijd maar dat gewauwel de doorheen.

precies, zag het vannacht bij de nacht herhaling van rtl-z ofzo en dan hebben ze ook nog zo'n 2e zender dr bij gekocht. de goude ouden zender ofzo ( ) totaal bijna 100 miljoen ofzo.. 100 miljoen voor 8jaar .. ken me nou niet voorstellen dat ze 100 miljoen winst gaan maken in 8 jaar waar de fuck halen ze dat vandaan

Posted by Ding Chavez on May-27-2003 10:15:

Uit de heeeeeele dikke portemonnee van john de mol

Posted by Rinus on May-27-2003 14:53:

He he eindelijk de ether in. Vind opzich dat ze het zeker wel verdiend hebben. Hoop alleen niet dat ze het gaan uitmelken zoals ID-T dat altijd zo goed kan en doet. Maar eindelijk eens ASOT door de lucht. Bespaarde ook weer wat download pm.

quote:
Originally posted by eieregooie
Fresh FM, ook een dance georienteerde zender, hadden we hier in de regio al een tijdje, maar die breidt nu ook uit per 1 juni...

Ook beter dit, luister al een hele tijd Fresh FM en vind ik ook wel een top zendertje.

Posted by Switch on May-27-2003 15:18:

quote:
Originally posted by Blik
kan iemand me eigenlijk uitleggen waarom ze niet over het hele land dezelfde frequentie kunnen krijgen?

heeft volgens mij ook wel te maken met hoe verder het signaal, hoe meer verliezen. de frequentie neemt af bij toenemende afstand, aka Doppler effect, dat heeft er ook wel een beetje mee te maken geloof ik

Posted by robin on May-27-2003 19:02:

zou best kunnen ja.. en als je dan overlap heb klikt het helemaal kut

Posted by PCP2017 on May-28-2003 01:53:

Mooi! erg goed nieuws!!
Tenminste iets van normale muziek op de radio!
(en weer minstens 1 kut zender minder...)
Hoop wel dat ze nu voortaan wat professioneler te werk gaan bij de uitzending van feesten!
Die liet nog wel eens te wensen over...zie bijvoorbeeld TIC.
Valt een FM uitzending ook beter te rippen??!
Qua kwaliteit bedoel ik dan...?
Ben zelf niet zo thuis in het rip wereldje.

Posted by robin on May-28-2003 11:00:

rips van de kabel zijn inprincipe het beste

Posted by Chicane on May-28-2003 11:22:

quote:
rips van de kabel zijn inprincipe het beste

Ehm, Sateliet... doet dat een belletje ringen?

Posted by Fkwebeman on May-28-2003 14:23:

quote:
Originally posted by Flipper01
Eindelijk is het dan zover

Ik hoop alleen niet dat ID&T ineens zo achteruit gaat als radio 538 waar je meer gelul en reclame hoort dan muziek...

Ik vond radio538 helemaal geweldig toen het voor het eerst te horen was, eindelijk wat anders dan de publieken..

nu luister ik er eigenlijk alleen nog maar naar als Wessel weer wat leuks heeft uitgenodigd.

en ID&T tja, ik hou hoop dat het blijft zoals het nu is. Maar als je nou eenmaal meer inkomsten van reclame kunt krijgen moet je het doen, anders ben je gek, maar jammer is het wel.

trouwens, door die nieuwe verdeling kunnen we hier bijna niks meer ontvangen in het oosten van Groningen.

maak nie uit, in de auto gaat er toch meestal een cdtje op

Posted by robin on May-28-2003 15:55:

quote:
Originally posted by Chicane
Ehm, Sateliet... doet dat een belletje ringen?

wat jij wil

Posted by Ding Chavez on May-28-2003 17:34:

@robin: hahahahahahahhaahha

ok back on topic, voor de dislectici (ja ik ben het ook ) onder ons:

Posted by moogwai on May-28-2003 17:35:

Wat een geweldig nieuws dacht ik toen ik het gisteren hoorde op radio 3.. maar ID&T Radio heeft dus NIET in heel Nederland bereik.

In mijn regio dus net niet volgens een kaartje die ik gisteren heb gezien... Ik ben benieuwd over 4 dagen, het zal wel tegenvallen denk ik

Posted by Chicane on May-28-2003 17:45:

Er veranderd nauwelijks iets aan de programmering eigenlijk, komt iets nieuws bij en verder dezelfde dudes en dudettes blijven. Het enige wat veranderd is dat je nu ID&T ook in de auto kan horen, iets waar ze al 2 jaar lang voor vechten en nu gelukt is. Inderdaad ID&T Radio heeft nooit winst gemaakt, reclame blokken zijn ideaal, ieder heel uur alleen even 3 spotjes, vaak van ID&T zelf en na middernacht non-stop tot 6 uur s'ochtends. Er zal waarschijnlijk geen extra reclame zendtijd komen, feesten en andere ID&T activiteiten houden de zaak staande.

Posted by Robert on May-28-2003 18:00:

ID&T wil er echt wel een keer winst op maken. ze hadden vorig jaar rond de �1m verlies gemaakt op ID&T radio. ik sprak een paar gasten daar een paar maanden terug, ze zeiden dat als ze een fm frequentie hadden, er duidelijk wel dingen moesten veranderen.

maar goed, we zullen wel zien..

Posted by Cosmic on May-29-2003 09:43:

Bijna landelijk bereik dus, alleen in Limburg en stukje Gelderland en Tilburg niet zo te zien...

Posted by robin on May-31-2003 22:26:

ach, vooroordelen he

misschien doet ie t dr juist om

Posted by Asperge on May-31-2003 22:37:

ik hoor nu such is life! begint goed zullen we maar zeggen!

Posted by MD-LongPlay on Jun-01-2003 00:02:

quote:
das mooi voor id-t

maar ze zaten toch al overal op de kabel ofniet?

Mooi niet dus. In grote delen van (ondermeer) de Achterhoek zitten ze niet op de kabel, en zijn straks ook nog steeds niet via de ether te ontvangen.

Omdat je ook niet hoeft te rekenen op de hufters van UPC hoop ik maar dat ze snel op de Astra-satelliet zullen gaan uitzenden. Wordt wel eens tijd, heren!

Posted by MD-LongPlay on Jun-01-2003 00:08:

quote:
Originally posted by raoel
IDD, blik, dat vraag ik me ook al heel lang af.

In de ene regio zit een bepaalde zender op dat kanaal, in de andere regio weer op een andere.

Als je radio een zender op 1 frequentie vanuit 2 richtingen ontvangt (en dat is door overlap niet altijd te voorkomen), leidt dat tot storingen. Daarom hebben zenders niet landelijk dezelfde frequentie.

Posted by New Wave on Jun-01-2003 01:49:

Ik heb vannacht dus gewerkt en ik heb op mijn terugweg gezocht naar ID$T maar kon hem niet vinden.....
Was wel beetje Paul Oakenfold op 538 maar dat was dan ook wel alles
Misschien hebben ze me op een bepaalde manier geblokkeerd omdat ik op partyflock een flame had met Tjeerd van ID$T

Posted by Spinnin Jack on Jun-01-2003 02:19:

De 88.4 fm kan ik hier in delft goed op m'n telefoon ontvangen

Posted by Kakao on Jun-01-2003 06:10:

Zul je zien dat ik ze alsnog in tilburg niet kan ontvangen

Posted by arj1o1 on Jun-01-2003 08:28:

net ff geprobeerd op het enige apparaat dat hier nog via de ether werkt een oude walkman maar hij is toch goed te ontvangen op 99.4 hier!

Pages (3): « 1 [2] 3 »