TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID-T Gaat De Ether In....
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Blik kan iemand me eigenlijk uitleggen waarom ze niet over het hele land dezelfde frequentie kunnen krijgen? |
| Originally posted by robin maar ze zaten toch al overal op de kabel ofniet? |
| Originally posted by basvh Wel vet hoor dat ze de ether in gaan. Ik las op teletekst dat ze 2,5 miljoen pleuros hebben betaal. Noordzee FM ruim 80 miljoen euro. Dat kan toch nooit rendabel worden? Zker met Gordon als presentator. Over presentatoren gesproken die Koen van Tijn en Dennis Hoebee moeten eens leren hun mond te houden tijdens het uitzenden van evenementen van ID-T. Altijd maar dat gewauwel de doorheen. |
en dan hebben ze ook nog zo'n 2e zender dr bij gekocht. de goude ouden zender ofzo (
) totaal bijna 100 miljoen ofzo.. 100 miljoen voor 8jaar .. ken me nou niet voorstellen dat ze 100 miljoen winst gaan maken in 8 jaar
waar de fuck halen ze dat vandaan
Uit de heeeeeele dikke portemonnee van john de mol
He he eindelijk de ether in. Vind opzich dat ze het zeker wel verdiend hebben. Hoop alleen niet dat ze het gaan uitmelken zoals ID-T dat altijd zo goed kan en doet. Maar eindelijk eens ASOT door de lucht.
Bespaarde ook weer wat download pm.
| Originally posted by eieregooie Fresh FM, ook een dance georienteerde zender, hadden we hier in de regio al een tijdje, maar die breidt nu ook uit per 1 juni... |
| Originally posted by Blik kan iemand me eigenlijk uitleggen waarom ze niet over het hele land dezelfde frequentie kunnen krijgen? |
zou best kunnen ja.. en als je dan overlap heb klikt het helemaal kut
Mooi! erg goed nieuws!!
Tenminste iets van normale muziek op de radio!
(en weer minstens 1 kut zender minder...)
Hoop wel dat ze nu voortaan wat professioneler te werk gaan bij de uitzending van feesten!
Die liet nog wel eens te wensen over...zie bijvoorbeeld TIC.
Valt een FM uitzending ook beter te rippen??!
Qua kwaliteit bedoel ik dan...?
Ben zelf niet zo thuis in het rip wereldje.
rips van de kabel zijn inprincipe het beste
| Originally posted by robin rips van de kabel zijn inprincipe het beste |
| Originally posted by Flipper01 Eindelijk is het dan zover ![]() Ik hoop alleen niet dat ID&T ineens zo achteruit gaat als radio 538 waar je meer gelul en reclame hoort dan muziek... |
| Originally posted by Chicane Ehm, Sateliet... doet dat een belletje ringen? |
@robin: hahahahahahahhaahha
ok back on topic, voor de dislectici (ja ik ben het ook
) onder ons:

Wat een geweldig nieuws dacht ik toen ik het gisteren hoorde op radio 3.. maar ID&T Radio heeft dus NIET in heel Nederland bereik.
In mijn regio dus net niet volgens een kaartje die ik gisteren heb gezien... Ik ben benieuwd over 4 dagen, het zal wel tegenvallen denk ik 
Er veranderd nauwelijks iets aan de programmering eigenlijk, komt iets nieuws bij en verder dezelfde dudes en dudettes blijven. Het enige wat veranderd is dat je nu ID&T ook in de auto kan horen, iets waar ze al 2 jaar lang voor vechten en nu gelukt is. Inderdaad ID&T Radio heeft nooit winst gemaakt, reclame blokken zijn ideaal, ieder heel uur alleen even 3 spotjes, vaak van ID&T zelf en na middernacht non-stop tot 6 uur s'ochtends. Er zal waarschijnlijk geen extra reclame zendtijd komen, feesten en andere ID&T activiteiten houden de zaak staande.
ID&T wil er echt wel een keer winst op maken. ze hadden vorig jaar rond de �1m verlies gemaakt op ID&T radio. ik sprak een paar gasten daar een paar maanden terug, ze zeiden dat als ze een fm frequentie hadden, er duidelijk wel dingen moesten veranderen.
maar goed, we zullen wel zien..
Bijna landelijk bereik dus, alleen in Limburg en stukje Gelderland en Tilburg niet zo te zien...
ach, vooroordelen he 
misschien doet ie t dr juist om
ik hoor nu such is life! begint goed zullen we maar zeggen!
| Originally posted by robin das mooi voor id-t maar ze zaten toch al overal op de kabel ofniet? |
| Originally posted by raoel IDD, blik, dat vraag ik me ook al heel lang af. In de ene regio zit een bepaalde zender op dat kanaal, in de andere regio weer op een andere. |
Ik heb vannacht dus gewerkt en ik heb op mijn terugweg gezocht naar ID$T maar kon hem niet vinden.....
Was wel beetje Paul Oakenfold op 538 maar dat was dan ook wel alles 
Misschien hebben ze me op een bepaalde manier geblokkeerd omdat ik op partyflock een flame had met Tjeerd van ID$T 
De 88.4 fm kan ik hier in delft goed op m'n telefoon ontvangen 
Zul je zien dat ik ze alsnog in tilburg niet kan ontvangen 
net ff geprobeerd op het enige apparaat dat hier nog via de ether werkt een oude walkman
maar hij is toch goed te ontvangen op 99.4 hier!