TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de officiële examensthread
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
Nog 11 Examedagen te gaan... we zijn der benna (ondanks da we nog ma just bezeg zijn) 
binnen exact twee weken ben ik ervan af,nix te laat
en dan... CONGEEEEEE
ik kijk der zo na uit... daarom da'k eiglek wel deftig leer, ik wil een vakantie zonder zever van herexames, vakantietaken en al die kloterij.
mja,ik denk da het bij mij al te laat is,da'k het al zitten heb,maja,eigelijk zijn gewoon de laatste 2 weken van uwe congé vrkloot hé
Sh*t man, en de rest?
Dat wordt 2 maanden blokken voor den dezen 
Maar als ik er dan doorben --> party time 
| quote: |
| Originally posted by Belgian Bonzai Maar als ik er dan doorben --> party time |
nog 8 examedagen te gaan hier!
heh, die mondelinge exames vallen kweenie hoe goe mee. Op een of ander manier vinden ze allemaal da ik goeie examens doe ondanks da ik op 1/3 van de vragen geen antwoord weet, maar da ik het zo aan uitleg dat ze het just keure
. anyway, tis bena congé!!!
pff, ik kom zonet van gent, 4 examens frans moeten afleggen.. zware dag, 't was vrij moeilijk (vooral het vertaalexamen), maar al bij al ben ik er vrij tevreden over.. donderdag weer van dat, 3 examens spaans! 
mensen, als je vertaler wilt worden, begin er nooit aan in gent!! 
indeed, gent = klote...
| Originally posted by Tiger777 indeed, gent = klote... |
Ik heb stress
ik heb morgen een examen frans en ik kan het niet 
wat moet ik toch doen. Ik en frans komen niet goed overeen. Alle degene die zich geroepen voelen mogen altijd duimen voor mij.
Groetjes
TatanaGirl
| Originally posted by TatanaGirl Ik heb stress ik heb morgen een examen frans en ik kan het niet ![]() wat moet ik toch doen. Ik en frans komen niet goed overeen. Alle degene die zich geroepen voelen mogen altijd duimen voor mij. Groetjes TatanaGirl |
ha, ik heb ook frans morge... We gaan da goe doen 
Merci jongens (kiss) , ik voel me al iets beter. Maar ik ben nog altijd een beetje veel stressed hoor!
Groetjes
TatanaGirl
Kheb al frans gehad, en kmoet zeggen dat vrijwel iedereen afgemaakt werd bij het mondeling examen (ik had dikke chance dat ik gemakkelijkere vragen had)
Maar anyway we gaan da goed doen hé jongens 
oh my god... Ik had al schrik van die pee... 
kheb vandaag frans en franse correspondentie gehad. easeh!! goei vooruitzichte voor de BeTA's dus
.
go gettem boys! and girl!
-Glad
TatanaGirl,kzal mijn vingers en tenen voor je kruisen morgen
vandaag bio gehad "twas in orde" zeit'em,whiii
pff vrijdag 4 verschillende examens op eenen dag
,kzal der al maar beter aan beginnen zekers ![]()
Het is nu 5.35, ik ben om 5 uur opgestaan om mijn frans nog eens na te kijken. Ik weet nog altijd niet waar ik me aan moet verwachten. De reden dat ik me zo druk maak is dat het maar een examen is van anderhalf uur. Dus die gaat keiweinig vragen en ik ben bang dat die 1 grote vertaaloefening gaat geven en daar kan ik dus niks van he! Maarja we zullen straks wel zien. Ik heb ook nog 1 uur op de bus dat ik kan leren. En ze kunnen me niet verwijten dat ik er mijn best niet voor heb gedaan. Alle, toch merci allemaal voor de steun.
Groetjes
TatanaGirl
het is nu, 6:40. Opgestaan om mijn frans te bekijke...
Dus die gaat keiweinig vragen en ik ben bang dat die 1 grote vertaaloefening gaat geven en daar kan ik dus niks van he
Maarja we zullen straks wel zien. Ik heb ook nog een half uur op de bus dat ik kan leren. En ze kunnen me niet verwijten dat ik er mijn best niet voor heb gedaan.
, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje 
| Originally posted by Tiger777 het is nu, 6:40. Opgestaan om mijn frans te bekijke... Dus die gaat keiweinig vragen en ik ben bang dat die 1 grote vertaaloefening gaat geven en daar kan ik dus niks van he Maarja we zullen straks wel zien. Ik heb ook nog een half uur op de bus dat ik kan leren. En ze kunnen me niet verwijten dat ik er mijn best niet voor heb gedaan. , we zitten allemaal in hetzelfde schuitje |
Hoe is die van jou trouwens gegaan?
heh, de hel is der niks tegen... Ik heb zojuist een examen gemaakt waarvan ik ni weet of ik derdoor ben of ni... op 3 vd 5 antwoorden kon ik toch al antwoorden... da's al iets, nu hopen da het de juiste antwoorde ware... Ma bon, op naar het volgende exame: chemie.
Chemie wordt een beetje koolstofchemie op een bedje van stoechiometrie voorafgegaan door een stoverij van enthalpiën en entropiën... 
Haha, 't zaligste examen gisteren; zeker 17/20 of zoiets. Mocht wel eens.
Nu nog een presentatietje maken in Powerpoint voor morgen.
En waarom heeft dit cybercafé geen cd-writer??!!
en hoe gaat het nog bij iedereen?
bij mij wel vrij goed, morgen wel frans mondeling *cross fingers plz*

deutch lernen macht KEIN SPASS!!!!!
Godverdomme, 15 bladzijde vocabulair, same ongeveer 600 woorden!!! AAAAAARCH!
btw, veel geluk morge glad. Ik hoop da het bij u beter gaat als bij mij. Hij heeft mij totaal afgemaakt