TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tranceaddict Feestbeest Award
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by TimeportE on May-28-2003 12:18:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
nee hoor

oja, ik ga geen namen noemen hier, geen tijd voor, plus dat ik niet weet wat nou de eisen zijn voordat je iemand feestbeest kunt noemen en wat alstie nou aan 1 ervan niet voldoet, istie dan maar 80% feestbeest ofzo

tja..

moet zeggen dat je eerst ook een enorm feestbeest was, heb ook nog nooit iemand zo hard zien stampen op qlubtempo! maar heb weinig vernomen van je feestje etc nadat je uit barca komt dus...

Posted by kolkiewolkie on May-28-2003 12:25:

quote:
Originally posted by TimeportE
tja..

moet zeggen dat je eerst ook een enorm feestbeest was, heb ook nog nooit iemand zo hard zien stampen op qlubtempo! maar heb weinig vernomen van je feestje etc nadat je uit barca komt dus...

maandag komt er weer een verslag.. tprobleem is dat ik niemand heb om mee te gaan clubben hier, en alleen is ut ook wat aan de saaie kant als je niet helemaal opgaat in het feest (en dat is voor mij lastig in al die technotokos hier).

probleem 2 is dat ik me hier meer lam lig te zuipen, de pleuris lig te werken en teveel dingen in een te korte tijd wil doen

2 snuggle: OW, meningen !! zeg dat dan meteen

nou na mijzelf dus moet ik iedereen noemen die ik meer dan eenmaal ben tegengekomen op een feestje (en dat zijn er nog al wat) plus de boumabros en minus de personen die ik al een jaar niet meer gezien heb op feesten (ruben_dubbink dus es kijken oftie dit ook leest). en nou ik toch bezig ben namen te noemen kan ik netzogoed onderscheid gaan maken tussen de mensen die in een wat meer dan gemiddelde mate feestbeest zijn en de gewone feestbeestjes

*edit als je dan gaat typen wordt je lijst toch weer ongewenst lang en dan lijkt het bijna kontlikkerij weggehaald dus*

Posted by franzelare on May-28-2003 13:05:

quote:
Originally posted by New Wave
[Zeikmode]
En ik zal je vast vertellen, hoogstwaarschijnlijk kan ik ook niet naar Riverdance, mijn werk gaat nu voor.
Duzzz meneer frans, de enige loser die er is dat ben jij

Ik ga dus voor de poedelprijs bij deze Award, en ik ben der trots op
En frans, jij krijgt GEEN fototoestemming voor de volgende Addiction, Bram, bij deze

Had ik maar een baan

Jammer dat je niet op riverdance bent, want dat beloofd weer leuk te worden! je regeld maar gewoon vrij je weet het ver genoeg van te voren
misschien een sars melding op je werk zodat je vrij krijg

En die toestemming voor addiction hoef ik al niet meer hoor
ik ga wel lekker buiQen samen met mijn hardstyle henkie vrienden

Posted by Remy D on May-28-2003 13:07:

Kzeg alleen maar dat degene die meer dan mij gefeest heeft de afgelopen jaren vind ik een feestbeest en ik ga niemand noemen omdat die reflecteert. Niks te nadelen van Onno maar als mensen iemand gaan noemen omdat ze hem wel is op een foto zien kan ik weer spontaan gaan huilen hier in mijn stoel.

Verder zijn jullie allemaal vergezochte onnozele tvrukkers en zie ik de echte partygangers wel volgende week bij Armin en die week daarna bij Tiesto.

RUKKERS!!!!

En pas je ff aan.

Posted by Flipper01 on May-28-2003 13:11:

quote:
maandag komt er weer een verslag.. tprobleem is dat ik niemand heb om mee te gaan clubben hier, en alleen is ut ook wat aan de saaie kant als je niet helemaal opgaat in het feest (en dat is voor mij lastig in al die technotokos hier).

Het is dat mijn reisje naar Barca niet doorgaat anders had ik je wel kunnen helpen

Mijn nummer 1 Feestbeest is toch ook wel PartyHardy! aka Reflectin' Onno!

Posted by Donna on May-28-2003 13:31:

Oooohhhh wat een leuk threadje!

En lekker dan weer Josta! Wel jezelf de 1ste plaats laten behouden en mij niet eens mn 2e,echt een kutwijvenactie!!

Ennuh naja tegen Onno zeggik ook NOOOIT meer wat,en over de rest kijk ik toch altijd al overheen omdat ik er zover bovensta

Bram,bedankt hoor,at least nog iemand die mn ego een btje lief streelt..

Zow,als ik de dag van vandaag eens onder de loep neem,hebbik alweer aardig wat afgemeukt,LEKKER HOOR!

Posted by Fkwebeman on May-28-2003 14:05:

Tja..

ik ga al jaren (nou ja.. sinds 99) feesten af zolang het budget het toelaat..

Heb jullie echt nog never nooit niet gezien.. heb ook mijn 'eigen groepje' om naar feesten te gaan. Daar ben ik volgens hun de feestbeest, maar sinds ik hier kom, ben ik toch echt 3 keer niks

I don't care, er komt nog wel een tijd dat ik jullie eens zie..

mits mijn baas weer voldoende uren voor me heeft, Sensation kon ik net geld voor bij elkaar schrapen/bedelen en smeken..

Posted by Smirnoff on May-28-2003 14:48:

Wil je "ons" wel kennen ??

Posted by Ding Chavez on May-28-2003 14:54:

Niemand heeft nog de gebroeders Bouma genoemt ofwel??? Die horen toch zeker in een top5 zoniet top3 thuis

Posted by Bouma-Bros on May-28-2003 14:59:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Niemand heeft nog de gebroeders Bouma genoemt ofwel??? Die horen toch zeker in een top5 zoniet top3 thuis

Thnx.

We wilden er zelf niet over beginnen (te laag ego-gehalte )

Kennelijk hebben we teveel in Engeland vertoefd en zijn we daardoor onopgemerkt gebleven....

Posted by Fkwebeman on May-28-2003 15:03:

quote:
Originally posted by Smirnoff
Wil je "ons" wel kennen ??

euh.. jawel, zolang er maar geen 'neuk een schaap' ontgroenings ritueel is, no problem lijkt mij.

Posted by Flipper01 on May-28-2003 15:54:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
euh.. jawel, zolang er maar geen 'neuk een schaap' ontgroenings ritueel is, no problem lijkt mij.

Dat ligt eraan wie je op de meeting treft.. Als remy D er is ben jij het schaap..

Posted by John on May-28-2003 15:55:

Re: Tranceaddict Feestbeest Award

quote:
Originally posted by SnuggLe

En ik kan ook wel een top nogwat maken met 'Anti feestbeesten'; mensen die al eeuwen op het forum zitten, maar die niemand hier ooit op een feest heeft gezien. Maar die namen hou ik voor me, you know who you are.

heb je t over mij ofzow?

ik kan geen top dinges maken, want ik heb nog nooit mense van hier zien feesten (of dat aan mij ligt..).. heb alleen jappio(+nog een paar), magrec en dr kuipers welles gezien ergens (TE?) en volgens mij josta op een truck op de LP

Posted by Fkwebeman on May-28-2003 16:05:

quote:
Originally posted by Flipper01
Dat ligt eraan wie je op de meeting treft.. Als remy D er is ben jij het schaap..

Nou ja.. voor Remy D wil ik dan wel een uitzondering maken..

wat moet, dat moet dan maar..

maar of mijn vriendin er zo blij mee is, misschien is Remy D wel veeeeeeel leuker dan zij

Posted by Cosmic on May-28-2003 16:24:

quote:
maar of mijn vriendin er zo blij mee is, misschien is Remy D wel veeeeeeel leuker dan zij

Ik hoop t niet voor je vriendin......

Posted by Ruben_Dubbink on May-28-2003 16:42:

quote:

nou na mijzelf dus moet ik iedereen noemen die ik meer dan eenmaal ben tegengekomen op een feestje (en dat zijn er nog al wat) plus de boumabros en minus de personen die ik al een jaar niet meer gezien heb op feesten (ruben_dubbink dus es kijken oftie dit ook leest). en

owowowow, wat hebben we het weer druk in Spain Kolkman, zolang jij tijd hebt om mij nog even te naaien.... heb jij het nog lang niet druk genoeg....WERKEN zul je!

Goed, als ik dan toch iemand mag aanmerken als behoorlijk feestbeest, is dit ons aller Kolkie wel Ja kolkman,
het is echt niet normaal meer met die jongen....

Yodels,

RubDub

Posted by eieregooie on May-28-2003 17:09:

quote:
Originally posted by Flipper01

Whahahaha!

Posted by basvh on May-28-2003 18:09:

Iedereen heeft een eigen manier van feesten, omdat de 1 wat hoger springt dan de andere maakt hem nog geen groter feestbeest. Denk dat de meeste Ta'ers wel feestbeesten zijn. Mijn top 4 is gebasseerd op dingen die sommige TA'ers hebben gedaan en waar ik erg veel respect voor heb.

Dit is mijn top 4:

-Snitz; Omdat ie ondanks dat zijn Opa op de intensive care lag gewoon naar Tiesto ging.
-Magrec, TimeportE: Toen een vriend van mij niet meer naar innercity ging ik het laatste moment met hun meekon . Ben jullie nog steeds erg dankbaar dat jullie een boerke uit ammerooie op sleeptouw hebben genomen. + dat magrec toen heeft laten zien dat progressive muziek
ook erg chill is.
-Bouma Bros: Omdat jullie heel de wereld over reizen voor Ome Ties en dat jullie ondanks het vele werk een bustrip regelen.
-JPLoveparade: Kijk maar naar zijn post.

Posted by Donna on May-28-2003 21:22:

Hier moet je 2 schapen neuken,tis namelijk de TA-Trio competitie,jij doet 2 schapen OF andere optie,2 schapen doen jou,zegget maar

Posted by jp on May-28-2003 21:25:

Eigenlijk is een poll beter op z'n plaats en dan stem ik voor TranceZoner

Posted by basd on May-28-2003 21:37:

quote:
Originally posted by Ding Chavez

Posted by SnuggLe

Fuck, idd vergeten.
Bouma bros jullie zijn ook vette partybeesten

Posted by Fkwebeman on May-28-2003 22:08:

quote:
Originally posted by Donna
Hier moet je 2 schapen neuken,tis namelijk de TA-Trio competitie,jij doet 2 schapen OF andere optie,2 schapen doen jou,zegget maar

1 ding is me nu helemaal duidelijk.. jullie zijn gestoord!

And i like it!

Posted by Cosmic on May-28-2003 22:16:

quote:
Originally posted by jploveparade
Eigenlijk is een poll beter op z'n plaats en dan stem ik voor TranceZoner

Maak een poll!

Posted by eieregooie on May-28-2003 22:47:

quote:
1 ding is me nu helemaal duidelijk.. jullie zijn gestoord!

And i like it!

Ach, jij komt er nog makkelijk vanaf Ik heb me helemaal suf moeten neuken op die beesten... www.sven-kommt.de

Posted by TimeportE on May-29-2003 01:41:

Re: Re: Tranceaddict Feestbeest Award

2john, heb zelfs nog tijdens capital naar je gezocht, moet je voorstellen!
2bas, ik pik een traantje weg!

Pages (3): « 1 [2] 3 »