TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Rookverbod Horeca
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Teknikol in de trein hebbie rokerscoupes |
ja vond k wel grappig.. de een trok uit exact de zelfde documenten de conclusie dat het een ramp zou zijn voor de horeca en ander concludeerde weer dat het nix uit maakt.
goed zo afschaffen die hap, vroeg kreeg k last van me ogen van die rook, nu niet meer maar na tijdje wordt je dr wel misselijk van
laat ze maar buiten gaan staan ofzo
owja ben het volledig met siesta eens!!!
jugg..
| Originally posted by Ding Chavez Opmerking die slaat als een lul op een slagroomgebakje: |
goede zaak, maar ik ben toch sowieso tegen roken, ik zie er geen voordelen in. en dat de klandizie betreft lijkt het me wat overdreven dat het zo sterk terug zal lopen. mensen zeggen wel dat ze minder vaak uit zullen gaan, maar ondertussen gaan de meeste nog wel uit, denk ik.
ja ik vind dit ook een goeie zaak, maar dan alleen op gezondheids redenering.
Al shet om veiligheid gaat dan ben ik bang dat der veel matpartijen komen in de discotheken.
Al die aggresiviteit met afkickverschijnselen/alcohol 
Hier bij ons is het al zo vaak rellen dus het gaat staads leuker worden 
Hahaha! Wat een bekrompen geestjes zitten hier toch tussen zeg... (siesta, blik, robin maar vooral kreisher... pfff...)
En ja, ik rook... en als je dat smerig vindt ga je toch lekker Rookvrij Swingen in Den Haag (de hagenezen kennen vast de posters wel
). Zijn vast hele leuke feestjes...
Weet trouwens niet wat jullie onder rookverbod verstaan, maar in de praktijk zal het erop neer komen dat rookzone's krijgt... En daar heb ik geen problemen mee hoor
In die rookzone's is het vaak toch gezelliger dan daarbuiten
(nee, dat heeft niks met die sigaret te maken maar met het type mensen dat rookt... er schijnt een onderzoek geweest te zijn dat uitwijst dat rokers meer van het leven genieten dan niet-rokers... vraag me niet naar de details, heb ut ook maar gehoord. en nee, ook dit heeft niet specifiek met die sigaret te maken...)
Owja... over dat het stinkt etc... Als je een hele avond staat te feesten stink je toch wel! Ook als er niet gerookt wordt... Naar bier en zweet bijvoorbeeld, dat is lekker fris... Dat ruik je nu alleen niet omdat de rooklucht overheerst... (ja, ik was ook ooit een niet-roker
)
En dat het slecht is, dat moet ieder voor zich toch uitmaken? Ik weet wat de gevolgen zijn en kies ervoor die te accepteren... Volgens mij is over straat fietsen (lopen, autorijden of whatever) net zo gevaarlijk... Maar dat wordt toch ook niet verboden?
(okee, beetje kromme vergelijking hehe... maar wtf, als we toch aan het zeiken zijn
)
Zo, dat moest ik ff kwijt
Hehe... Kommaar, kommaar, kommaar... 
| Originally posted by franzelare ik mag ook op veel plekken niet blowen dus waarom andere wel roken? |
| Originally posted by eieregooie Hahaha! Wat een bekrompen geestjes zitten hier toch tussen zeg... (siesta, blik, robin maar vooral kreisher... pfff...) En ja, ik rook... en als je dat smerig vindt ga je toch lekker Rookvrij Swingen in Den Haag (de hagenezen kennen vast de posters wel ). Zijn vast hele leuke feestjes... |
| Originally posted by eieregooie Weet trouwens niet wat jullie onder rookverbod verstaan, maar in de praktijk zal het erop neer komen dat rookzone's krijgt... En daar heb ik geen problemen mee hoor In die rookzone's is het vaak toch gezelliger dan daarbuiten (nee, dat heeft niks met die sigaret te maken maar met het type mensen dat rookt... er schijnt een onderzoek geweest te zijn dat uitwijst dat rokers meer van het leven genieten dan niet-rokers... vraag me niet naar de details, heb ut ook maar gehoord. en nee, ook dit heeft niet specifiek met die sigaret te maken...) |
| Originally posted by eieregooie Owja... over dat het stinkt etc... Als je een hele avond staat te feesten stink je toch wel! Ook als er niet gerookt wordt... Naar bier en zweet bijvoorbeeld, dat is lekker fris... Dat ruik je nu alleen niet omdat de rooklucht overheerst... (ja, ik was ook ooit een niet-roker ) |
| Originally posted by eieregooie En dat het slecht is, dat moet ieder voor zich toch uitmaken? Ik weet wat de gevolgen zijn en kies ervoor die te accepteren... Volgens mij is over straat fietsen (lopen, autorijden of whatever) net zo gevaarlijk... Maar dat wordt toch ook niet verboden? (okee, beetje kromme vergelijking hehe... maar wtf, als we toch aan het zeiken zijn ) |
| Originally posted by eieregooie Zo, dat moest ik ff kwijt Hehe... Kommaar, kommaar, kommaar... |
| Weet trouwens niet wat jullie onder rookverbod verstaan, maar in de praktijk zal het erop neer komen dat rookzone's krijgt... En daar heb ik geen problemen mee hoor In die rookzone's is het vaak toch gezelliger dan daarbuiten (nee, dat heeft niks met die sigaret te maken maar met het type mensen dat rookt... er schijnt een onderzoek geweest te zijn dat uitwijst dat rokers meer van het leven genieten dan niet-rokers... vraag me niet naar de details, heb ut ook maar gehoord. en nee, ook dit heeft niet specifiek met die sigaret te maken...) |
*k snap trouwens ook niet hoe mensen hun eigen (rook) gedrag goed kunnen gaan praten.. net alsof ze zelf niet weten dat je dr gewoon dood aangaat .. ze lijken niet te zien dat wij gewoon t beste met ze voor hebben als we zeggen dat je moet stoppen met roken
| Originally posted by Jappio Zoals ik al aangaf in mijn vorige post in deze thread hebben wij op atletiekfeesten alleen maar dit soort feesten, en ik moet zeggen dat ze altijd heel gezellig zijn. |
Hehe...| quote: |
| Originally posted by Jappio laat de resultaten van dat onderzoek maar zien; volgens mij bull-shit-ik-ben-een-roker-gelul |
Maar nogmaals, ik heb het me laten vertellen... weet er het fijne ook niet van... Weet alleen dat ik degene die het vertelde wel geloof... Ook een niet-roker trouwens, als dat helpt 
| Originally posted by Jappio Mja nou wordt ie helemaal mooi.. Das net zoiets van het maakt niet uit dat de omgeving zwaar vervuild wordt door die ene giftige fabriek omdat anders andere fabrieken de omgeving ook wel vervuilen.. Kom op zeg.. hoezo bekrompen |
Want zo is het wel... Ze kunnen hier in Delft bijv. zoveel aan het milieu doen als ze willen, maar zolang die Gist Brocades blijft meuren wordt het er toch echt niet frisser op... En Over die rooklucht... Ik ruik liever een rooklucht dan een ouwe zweetlucht... "Maar, dat is natuurlijk heel persoonlijk" 
| Originally posted by Jappio Mja leuk dat jij dat voor jezelf kan bepalen, maar er zijn dus meer mensen die last hebben van jouw rook. Maar goed alleen op de wereld is ook fijn huh |
)
| Originally posted by robin gerneraliseeren heet dat geloof ik... |

| Originally posted by robin k vond t wel grappig, gister bij kennisen van mij, (die roken) middag eten, 'ze hadden in de krant gelezen dat je van die, volgens mij blue band margarine, kanker kon krijgen..(die hadden zij dus) en dan zeggen ze: die gooi ik snel wel, dat koop ik dus nooit meer.. |

| Originally posted by robin *rookzone, mooi weet je iniedergeval meteen welke meisjes je niet moet hebben |
)
| Originally posted by robin *k snap trouwens ook niet hoe mensen hun eigen (rook) gedrag goed kunnen gaan praten.. net alsof ze zelf niet weten dat je dr gewoon dood aangaat .. ze lijken niet te zien dat wij gewoon t beste met ze voor hebben als we zeggen dat je moet stoppen met roken |
Tenminste... dat vinden rokers, anders rookten ze niet...
| Originally posted by eieregooie Zo, dat was voorlopig wel weer genoeg... |

| Originally posted by Disney LOL! Niet dus! |
ghehe rtl5 teletext 112 , rookverbod in coffeeshop's

Mooi man, goede discussie.
Dat punt van jou Franzelare is idd bullshit, Blowen is heel wat anders. Maar over blowen gesproken: men wil ook de coffeshops rookvrij krijgen. Echt LOL!
Hoe wil je dat doen.
Toch is het op zich wel begrijpelijk: zou men de coffeeshops ontzien,dat men daar wel mag roken, dan zit ineens iedereen daar en gaat de verkoop van wiet/hasj dik omhoog.
Ik heb ook gerookt en ik rook nu heeeeeeeeel af en toe ook nog wel eens. Het rare is dat als je stopt met roken je vaak pas merkt heo smerig het is en je je echt afzet tegen rokers, vooral als je met ze in 1 ruimte zit. Als je veel bij andere mensen zit die roken is het het makkelijkste/lekkerste om zelf ook te roken.
Dus ik vind dat dat rookverbod wel mag, als in: rookvrije cafe's met rookzones op sommige plaatsen. Stinken is een reden ja... en je gezondheid. Meeroken is klote.
End at het omzet zou schelen: ga toch weg, lariekoek.
| Originally posted by SnuggLe End at het omzet zou schelen: ga toch weg, lariekoek. |
| Originally posted by Disney LOL! Niet dus! ![]() Maar ik ben het wel met je eens. En die analogie met die chemische fabrieken die slaat nergens op van Jappio. Het maakt niet uit of kleren stinken naar bier en zweet of naar rook. Stinken doen ze toch, dus in de was ermee en klaar! Maar en chemische fabriek minder scheelt natuurlijk wel. |
| Originally posted by SnuggLe Mooi man, goede discussie. Dat punt van jou Franzelare is idd bullshit, Blowen is heel wat anders. Maar over blowen gesproken: men wil ook de coffeshops rookvrij krijgen. Echt LOL! Hoe wil je dat doen. |
| Originally posted by eieregooie Hahaha! Wat een bekrompen geestjes zitten hier toch tussen zeg... (siesta, blik, robin maar vooral kreischer... pfff...) |
| Originally posted by Jappio ik val ook niet op rokende meisjes |
| Originally posted by kreischer2000 en als een meisje dat ik leuk vind rookt heeft ze gewoon pech dan zal het nooit wat worden hoe knap ze ook is. |

| Originally posted by eieregooie En dit is echt de grootste lariekoek die je kan bedenken... Maar daar komen jullie nog weleens achter... (Tenminste... ik geloof dat Siesta Blik en Jij niet echt tot de oudere garde behoren hier ) |
,roken is gewoon vies, IMO, stinkt, en jij met zweten,"ooo ik stink naar zweet" ff sigaretje opsteken
. Als je stinkt naar zweet, gaat dat heus niet weg als je een sigaretje rookt.
| Originally posted by DJ_Siesta hey ouwe zak ,roken is gewoon vies, IMO, stinkt, en jij met zweten,"ooo ik stink naar zweet" ff sigaretje opsteken . Als je stinkt naar zweet, gaat dat heus niet weg als je een sigaretje rookt. |