TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat was I LOVE TRANCE een kutfeest!!
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Akira on Jun-13-2001 22:07:

ok je moet niet vergeten dat I LOVE TRANCE ook een feest was en dus niet een "echte" avond van de lexion.
En ik vind meestal de sfeer op een ochtend altijd ok hoor...iedereen is toch zo strak als een aap dus zijn ze allemaal zo poeslief

Maar ja de FUN Die is ook echt keigoed en als ik moet kiezen dan kies ook voor de FUN maar dan moet er wel een gaaf feest zijn en lekker druk

Posted by Remy D on Jun-14-2001 19:14:

quote:
Originally posted by Bellie
Mensen zijn allemaal van die popiehopies die je tig keer omver kegelen omdat je te dicht bij ze danst.

Ja de Josti's, daar zat ik me ook mateloos aan te irriteren

Posted by Akira on Jun-14-2001 22:30:

ach die gasten heb je overal .....

Posted by The Groove on Jun-15-2001 07:25:

Ik irriteer me altijd aan die gasten die "Oe oe" roepen ofzoiets. Je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel. HEEEEEEEEEEL irri.

Posted by Partyhardy! on Jun-15-2001 08:29:

quote:
Originally posted by The Groove
Ik irriteer me altijd aan die gasten die "Oe oe" roepen ofzoiets. Je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel. HEEEEEEEEEEL irri.

jazeker begrijp ik wat je bedoelt dat is idd super irritant, deden ze laatst ook weer op massive,aaaaargh!

Posted by The Groove on Jun-15-2001 08:39:

Ja. En ze riepen op Massive ook telkens "Boeruh boeruh" of zo iets. Ook een beetje vaag moet ik zeggen.

Posted by Partyhardy! on Jun-15-2001 08:52:

quote:
Ja. En ze riepen op Massive ook telkens "Boeruh boerub" of zo iets. Ook een beetje vaag moet ik zeggen.

ja klopt, massive=>eindhoven=>psv.
maar goed dat moeten ze maar in het psv stadion doen, niet op massive,

Posted by The Groove on Jun-15-2001 09:16:

Inderdaad. Dat trieste gedrag doen ze daar maar! Verder vond ik trouwens dat het publiek op Massive sowieso een beetje saai was. Maar dat boeide mij geen ruk! Er werd enorm lekker gedraait... Bijvoorbeeld door Scott Bond en Marco V

Hmm beetje off topic dit misschien :P

Posted by Partyhardy! on Jun-15-2001 09:44:

quote:
Inderdaad. Dat trieste gedrag doen ze daar maar! Verder vond ik trouwens dat het publiek op Massive sowieso een beetje saai was. Maar dat boeide mij geen ruk! Er werd enorm lekker gedraait... Bijvoorbeeld door Scott Bond en Marco V

Hmm beetje off topic dit misschien :P

ja wat draaide scott ontsttend lekker h�? ik heb hem ook nu weer op staan! echt heerlijk, en alles bij elkaar vond ik het toch zeker wel een top feest. En was je toevallig ook bij humanite? ik hoorde dat ze gewoon op het stratum gratis kaarten aan het uitdelen waren omdat er niet genoeg mensen binnen waren! dat lijkt me echt te kut voor woorden,heb je net een kaartje voor 67,50 gehaald had je gratis naar binnen gekunt?!?!

Posted by JH@theparty on Jun-15-2001 10:50:

Shame / Disagreement oeh oeh oeh

a 110 % total agreement van mijn kant , dat doen ze maar in de time-out e.d.a. kinderdisco's !!!

Pages (2): « 1 [2]