TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat was I LOVE TRANCE een kutfeest!!
Pages (2): « 1 [2]
ok je moet niet vergeten dat I LOVE TRANCE ook een feest was en dus niet een "echte" avond van de lexion.
En ik vind meestal de sfeer op een ochtend altijd ok hoor...iedereen is toch zo strak als een aap dus zijn ze allemaal zo poeslief 
Maar ja de FUN Die is ook echt keigoed en als ik moet kiezen dan kies ook voor de FUN maar dan moet er wel een gaaf feest zijn en lekker druk 
| quote: |
| Originally posted by Bellie Mensen zijn allemaal van die popiehopies die je tig keer omver kegelen omdat je te dicht bij ze danst. |
ach die gasten heb je overal .....
Ik irriteer me altijd aan die gasten die "Oe oe" roepen ofzoiets. Je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel. HEEEEEEEEEEL irri.
| Originally posted by The Groove Ik irriteer me altijd aan die gasten die "Oe oe" roepen ofzoiets. Je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel. HEEEEEEEEEEL irri. |
Ja. En ze riepen op Massive ook telkens "Boeruh boeruh" of zo iets. Ook een beetje vaag moet ik zeggen. 
| Originally posted by The Groove Ja. En ze riepen op Massive ook telkens "Boeruh boerub" of zo iets. Ook een beetje vaag moet ik zeggen. |
Inderdaad. Dat trieste gedrag doen ze daar maar! Verder vond ik trouwens dat het publiek op Massive sowieso een beetje saai was. Maar dat boeide mij geen ruk! Er werd enorm lekker gedraait... Bijvoorbeeld door Scott Bond en Marco V
Hmm beetje off topic dit misschien :P
| Originally posted by The Groove Inderdaad. Dat trieste gedrag doen ze daar maar! Verder vond ik trouwens dat het publiek op Massive sowieso een beetje saai was. Maar dat boeide mij geen ruk! Er werd enorm lekker gedraait... Bijvoorbeeld door Scott Bond en Marco V Hmm beetje off topic dit misschien :P |
oeh oeh oeh
a 110 % total agreement van mijn kant , dat doen ze maar in de time-out e.d.a. kinderdisco's !!!