TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Foto's van 4 Elements (door SnuggLe)
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by Engeltje on Jun-02-2003 19:22:

echt wel leuke fotoows ja... kei gaaf!!!


Posted by Duke2003 on Jun-03-2003 07:58:

deze gast is zoooo stoer!!!


Posted by Miss Proximus on Jun-03-2003 09:25:

quote:
Originally posted by Engeltje
echt wel leuke fotoows ja... kei gaaf!!!





ENGELTJEEEEE Je hebt t aangedurfd!! hihihihihi



Lang leve een nwe vrouw op TA Welkom!!! Ik hoop dat je het hier naar je zin gaat hebben en dat de pubers hiero niet te lang met hun "andere hersenen" blijven denken

Wat is je volgende feessie?


Posted by Jappio on Jun-03-2003 09:31:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Lang leve een nwe vrouw op TA Welkom!!! Ik hoop dat je het hier naar je zin gaat hebben en dat de pubers hiero niet te lang met hun "andere hersenen" blijven denken


welke hersenen?


Posted by Donna on Jun-03-2003 09:35:

quote:
Originally posted by SnuggLe
He Don niet jezelf afkraken. Jij bent op je eigen manier fotogeniek


Awww das lief Bram,zal nooit meer boos op je zijn


Posted by Miss Proximus on Jun-03-2003 09:42:

quote:
Originally posted by Jappio
welke hersenen?


die hersenen die IK niet heb

ze brengen je toch alleen maar in problemen


Posted by Engeltje on Jun-03-2003 13:28:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ENGELTJEEEEE Je hebt t aangedurfd!! hihihihihi


jaja, ik kom jou helpen met die "mannen" hier
gaat helemaal goed komen toch?
volgende feessie weet het nog niet... In ieder geval Impulzzz misschien sunrise in breda...
wanneer jij???


Posted by SnuggLe on Jun-03-2003 13:32:

Welkom Engeltje!
Leuk hier meer vrouwelijke invloed te hebben... al die kleuters hier kunnen wel een beetje opgevoed worden

Ik hoop dat je het hier naar je zin hebt, en misschien spreek ik je ooit nog op een feest. Tijdens 4 Elements was ik teveel aan het wegspacen op John Digweed waardoor ik niet de kans heb gehad je te spreken, jammergenoeg.

Greetz,
SnuggLe


Posted by Three 'O Three on Jun-03-2003 15:08:

quote:
Originally posted by Engeltje
jaja, ik kom jou helpen met die "mannen" hier


PM me maar ff dan...


Posted by Cosmic on Jun-03-2003 15:19:

quote:
Originally posted by Engeltje


Welkom. Heb je deze draad al gezien? Is handig, weten we gelijk wie je bent (en kan je ons ook beetje leren kennen).


Posted by New Wave on Jun-03-2003 23:24:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
(en kan je ons ook beetje leren kennen).


Zullen we dat maar niet doen.....hoe beter je elkaar kent hoe debieler je hier wordt.
Tis gewoon een gekkehuis hier...gelukkig hebben we nog 1 normaal iemand: Kleuter Snuggle.


Posted by Jappio on Jun-04-2003 07:07:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
PM me maar ff dan...


lol


Posted by SnuggLe on Jun-04-2003 08:04:

quote:
Originally posted by New Wave
Zullen we dat maar niet doen.....hoe beter je elkaar kent hoe debieler je hier wordt.
Tis gewoon een gekkehuis hier...gelukkig hebben we nog 1 normaal iemand: Kleuter Snuggle.


Jippie! Kusje Timmie!

quote:
Originally posted by Three 'O Three
PM me maar ff dan...


Whahahahaha!





...enneh Josta, nooit meer doen alsof je me perongeluk belt. Die smoes kennen we allemaal wel!


Posted by Cosmic on Jun-04-2003 09:26:

quote:
Originally posted by New Wave
Zullen we dat maar niet doen.....hoe beter je elkaar kent hoe debieler je hier wordt.
Tis gewoon een gekkehuis hier...gelukkig hebben we nog 1 normaal iemand: Kleuter Snuggle.


Leuk toch, als debielen onder elkaar?


Posted by Miss Proximus on Jun-04-2003 11:59:

quote:
Originally posted by SnuggLe
...enneh Josta, nooit meer doen alsof je me perongeluk belt. Die smoes kennen we allemaal wel!


haha wat een mop was dat he? Ik had graag ook nog ff wat langer gebabbelt maar mijn collega zat telkens dingen te vragen enzo (hallo!! ik ben aan t bellen!! )

wie zal ik vandaag s ff per ongeluk bellen

quote:
Originally posted by Engeltje
jaja, ik kom jou helpen met die "mannen" hier
gaat helemaal goed komen toch?
volgende feessie weet het nog niet... In ieder geval Impulzzz misschien sunrise in breda...
wanneer jij???


Gezellig

Ik ben aan t proberen uit te vinden wie ik moet bellen om op Impulz te werken...volgend feestje is Emotionz (zie thread), daarna Awa Festival, Loveparade en een feessie in Engeland.

Heb t weekend van 19 july nog vrij WIE DOET WAT???


Posted by SnuggLe on Jun-04-2003 12:47:

Hahaha, bel maar


Jah, Ik ga ook naar Awakenings Festival dus.
Ik ben ook aan het proberen een nummer te krijgen om op Dance Valley te gaan werken, maar dat zal wel weer niet lukken. Die gozer die dat moet doen voor me is een kneus en een trage eikel...vorig jaar ging het ook al niet :S


19 juli? 19 juli is Sander Kleinenberg in de Asta .... schijnt


Posted by Miss Proximus on Jun-04-2003 13:15:

Ik heb net t telefoonnummer van UDC z�lf achterhaald, omdat die sukkels dus geen email adres hebben.

Als ik meer weet bel ik je (hahaha)..

19 july SK? Dat lijkt me top, want dan is mijn idool (lees: beste maatje) uit Zuid Afrika er ook en die houdt wel van een potje proggen Kan ik m EINDELIJK laten zien dat t echt waar is wat ik heb verteld...dat t ECHT leuk is om in Nederland te wonen en elk weekend te kunnen feesten whehe
Jammer dat t weer (en de mannen hahha) daar beter is


Dus misschien tot dan! Anders tot 5 juli..groetjes aan Anke!


Posted by DjRV on Jun-04-2003 15:16:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Jammer dat t weer (en de mannen hahha) daar beter is





Posted by New Wave on Jun-04-2003 17:07:

quote:
Originally posted by DjRV


Mwjha inderdaad.

Is maar goed dat geen enkele man in Nederland ook maar iets geinteresseert in jouw is.


Posted by DjRV on Jun-04-2003 17:15:

quote:
Originally posted by New Wave
Mwjha inderdaad.

Is maar goed dat geen enkele man in Nederland ook maar iets geinteresseert in jouw is.


daarom vind ze die dudes daar ook beter,die lopen al meteen klaar met hun snikkel


Posted by Three 'O Three on Jun-04-2003 17:17:

quote:
Originally posted by DjRV
daarom vind ze die dudes daar ook beter,die lopen al meteen klaar met hun snikkel


whaha idd! Plus dat ze geen cent te makken hebben die gasten, dus die doos met veel geld daar raggen ze 'm wel in!!


Posted by DjRV on Jun-04-2003 17:18:

helemaal als het doosje blond geverft is


Posted by Rulez on Jun-06-2003 14:20:

quote:
Originally posted by Engeltje
echt wel leuke fotoows ja... kei gaaf!!!


Hey engeltje, leuk dat je er ook bij bent. Hebben we ons allebij aan de afspraak gehouden Grappige fotoos he.

Onno, had jij nou ook nog niet een paar fotoos gemaakt? Ik kan me herinneren dat ik jullie twee ook nog op de gevoelige plaat heb vastgelegd. ff scannen???


Posted by Partyhardy! on Jun-11-2003 20:51:

quote:
Originally posted by Rulez
Onno, had jij nou ook nog niet een paar fotoos gemaakt? Ik kan me herinneren dat ik jullie twee ook nog op de gevoelige plaat heb vastgelegd. ff scannen???


whehe ja ik heb ze van de week opgehaald en ze zijn erg goed gelukt! vooral die met het engeltje thx nog! en de andere foto's van jou en Leander zijn ook tof! ik stuur ze je nog!


Posted by M_Peror on Jun-12-2003 05:57:

Hmmm... stuur je ze mij ook? Ben benieuwd (en Engeltje ook)!

Oh en voor degenen die 't interessant vinden, zaterdag bij MTV Dance (22:00u) schijnt een reportage over 4 Elements te komen...


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.