TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Foto's van 4 Elements (door SnuggLe)
Pages (3): « 1 [2] 3 »
echt wel leuke fotoows ja...
kei gaaf!!!
deze gast is zoooo stoer!!! 
| quote: |
| Originally posted by Engeltje echt wel leuke fotoows ja... kei gaaf!!! |
Je hebt t aangedurfd!! hihihihihi
Welkom!!! Ik hoop dat je het hier naar je zin gaat hebben en dat de pubers hiero niet te lang met hun "andere hersenen" blijven denken 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Lang leve een nwe vrouw op TA Welkom!!! Ik hoop dat je het hier naar je zin gaat hebben en dat de pubers hiero niet te lang met hun "andere hersenen" blijven denken ![]() |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe He Don niet jezelf afkraken. Jij bent op je eigen manier fotogeniek |
| quote: |
| Originally posted by Jappio welke hersenen? |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus ENGELTJEEEEE Je hebt t aangedurfd!! hihihihihi |
Welkom Engeltje! 
Leuk hier meer vrouwelijke invloed te hebben... al die kleuters hier kunnen wel een beetje opgevoed worden 
Ik hoop dat je het hier naar je zin hebt, en misschien spreek ik je ooit nog op een feest. Tijdens 4 Elements was ik teveel aan het wegspacen op John Digweed waardoor ik niet de kans heb gehad je te spreken, jammergenoeg.
Greetz,
SnuggLe
| quote: |
| Originally posted by Engeltje jaja, ik kom jou helpen met die "mannen" hier |
| quote: |
| Originally posted by Engeltje |
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy (en kan je ons ook beetje leren kennen). |
| quote: |
| Originally posted by Three 'O Three PM me maar ff dan... |

| quote: |
| Originally posted by New Wave Zullen we dat maar niet doen.....hoe beter je elkaar kent hoe debieler je hier wordt. Tis gewoon een gekkehuis hier...gelukkig hebben we nog 1 normaal iemand: Kleuter Snuggle. |

| quote: |
| Originally posted by Three 'O Three PM me maar ff dan... |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Zullen we dat maar niet doen.....hoe beter je elkaar kent hoe debieler je hier wordt. Tis gewoon een gekkehuis hier...gelukkig hebben we nog 1 normaal iemand: Kleuter Snuggle. |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe ...enneh Josta, nooit meer doen alsof je me perongeluk belt. Die smoes kennen we allemaal wel! |
)
wie zal ik vandaag s ff per ongeluk bellen 
| quote: |
| Originally posted by Engeltje jaja, ik kom jou helpen met die "mannen" hier gaat helemaal goed komen toch? volgende feessie weet het nog niet... In ieder geval Impulzzz misschien sunrise in breda... wanneer jij??? |

WIE DOET WAT???
Hahaha, bel maar 
Jah, Ik ga ook naar Awakenings Festival dus.
Ik ben ook aan het proberen een nummer te krijgen om op Dance Valley te gaan werken, maar dat zal wel weer niet lukken. Die gozer die dat moet doen voor me is een kneus en een trage eikel...vorig jaar ging het ook al niet :S
19 juli? 19 juli is Sander Kleinenberg in de Asta .... schijnt 
Ik heb net t telefoonnummer van UDC z�lf achterhaald, omdat die sukkels dus geen email adres hebben.
Als ik meer weet bel ik je (hahaha)..
19 july SK? Dat lijkt me top, want dan is mijn idool (lees: beste maatje) uit Zuid Afrika er ook en die houdt wel van een potje proggen
Kan ik m EINDELIJK laten zien dat t echt waar is wat ik heb verteld...dat t ECHT leuk is om in Nederland te wonen en elk weekend te kunnen feesten
whehe
Jammer dat t weer (en de mannen hahha) daar beter is 
Dus misschien tot dan! Anders tot 5 juli..groetjes aan Anke!
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Jammer dat t weer (en de mannen hahha) daar beter is ![]() |
| quote: |
Originally posted by DjRV |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Mwjha inderdaad. Is maar goed dat geen enkele man in Nederland ook maar iets geinteresseert in jouw is. |
| quote: |
| Originally posted by DjRV daarom vind ze die dudes daar ook beter,die lopen al meteen klaar met hun snikkel |
helemaal als het doosje blond geverft is
| quote: |
| Originally posted by Engeltje echt wel leuke fotoows ja... kei gaaf!!! |
Grappige fotoos he.
| quote: |
| Originally posted by Rulez Onno, had jij nou ook nog niet een paar fotoos gemaakt? Ik kan me herinneren dat ik jullie twee ook nog op de gevoelige plaat heb vastgelegd. ff scannen??? |
ja ik heb ze van de week opgehaald en ze zijn erg goed gelukt!
vooral die met het engeltje
thx nog!
en de andere foto's van jou en Leander zijn ook tof! ik stuur ze je nog!
Hmmm... stuur je ze mij ook? Ben benieuwd (en Engeltje ook)!
Oh en voor degenen die 't interessant vinden, zaterdag bij MTV Dance (22:00u) schijnt een reportage over 4 Elements te komen...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.