TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- dronken
Pages (2): « 1 [2]

Posted by total woot on May-29-2003 11:57:

Ik wordt gewoon zat van alcohol, nooit agressief.

ergste moment.... 5 minuten geleden: paar honderd dronken psv suporters op de vuist met de ME (voor m'n deur!!) das best ff schrikken....

Posted by Massive on May-29-2003 12:17:

quote:
Originally posted by Smirnoff
, maar over het algemeen ben ik nooit dronken.

ja proost Smirnoff

Posted by JunKX on May-29-2003 12:49:

quote:
ergste moment.... 5 minuten geleden: paar honderd dronken psv suporters op de vuist met de ME (voor m'n deur!!) das best ff schrikken....

Ja, hoeren! Ik liep net op de Grote Markt met een mannentje of 10. We kwamen net de kroeg uit en binnen 30 seconden stond iederen te vechten. Ben 2x met traangas beschoten, tering was is dat een kut spul....

Verder was het wel gezellig!

Bier OnwZ Joe.

Posted by John on May-29-2003 15:45:

net als de meeste...vrolijker en losser..
wordt wel snel moe van drank.
echt helemaal lam dronken is kut.. eventueel kotsen en niet meer weten hoe je thuisgekomen ben enzow.. sja zijn leukere dingen. wordt iig nooit agressief

Posted by K.nattick on May-29-2003 17:36:

Alcohol maakt van mij een druktemaker, kga harder praten, word lolliger (vind ik dan vooral zelf) en zie alleen maar de leuke dingen des levens. Op parties drink ik zelf niet al te veel (in verhouding dan: normaal gesproken sta je in een discotheek tot 3.00 of 4.00 uur te feesten, bij grotere feesten doe je dat tot 7.00 uur zoiets), ik word er op een gegeven moment soms superlam van en da's zonde van het feest vind ik. Perfecte verhouding bij mij is 1:2, waarbij 1 = biertje en 2 = sinas.

Posted by Nabistai on May-29-2003 17:52:

Hihi, als ik zat begin te worden dan praat ik ongelofelijk snel en dans ik ook vrij hevig, eens da ik goe weg ben wordt ik terug slomer en praat ik terug trager.

(totdak e paar red bulls opdrink )

Posted by Duke2003 on May-29-2003 18:10:

wie is dat tennismeissie van je sig?

Posted by robin on May-29-2003 18:16:

goeie vraag duke

Posted by TranceFool on May-29-2003 18:20:

ehhh ja ik word er vooral melig van en ga echt onzin uitkramen....
een van de leukste momenten was denkik wel tequila wedstrijd van de zomer in Lloret met een maat van me....

Posted by M_Peror on May-29-2003 19:58:

Word meestal strontmelig en ga nog onduidelijker praten dan ik normaal al doe. Gelukkig niet agressief of zo, ook niet chagrijnig (tenzij misschien ik dat van te voren al was).

Heb zelden een kater en ben pas 1 keer echt goed ziek geweest, maar toen vroeg ik er ook om. Slecht gegeten, moe, en dan binnen een paar uur tijd geen kleine hoeveelheden van minstens zes verschillende soorten alcohol door elkaar naar binnen gieten. Waaronder het nodige vage oost-europese spul van 't type spiritus . Dat ging dan ook goed fout en dat doe ik dus nooit meer!

Althans, dat heb ik me voorgenomen dan.

Posted by Dj Lex on May-29-2003 20:05:

quote:
Originally posted by Duke2003
wie is dat tennismeissie van je sig?

rechtermuisknop
eigenschappen
http://www.tennisrulz.com/players/s...gallery/024.jpg

Ik denk dus dat het Sharapova is om op je vraag terug te komen

Posted by Rinus on May-29-2003 20:52:

Van bier enzo wat losser en relaxer meer ook niet. Maar van veel Vodka kan ik echt irritant worden. Ligt ook een beetje aanmezelf wat ik wil op dat moment. Ken het altijd een beetje sturen.

Posted by Teknikol on May-30-2003 19:06:

Sja na 4 bier ofzo word ik al btje lacheriger, 8 dan kan ik mn lol niet meer op (gewoon superflauwe grappen maken en er zelf het hardst om lachen), 12 dan benk te moe om nog muziek aan mn kop te horen en dan wil ik weg en slapen (ik ben meestal bezopen in de lokale discotheek). Kotsen gebeurd vaak wanneer ik zon zoet troep dingetje (breezAh, smirnoff) of sterke drank erbij pak...daar is mn lichaam niet bepaald op afgestemd.

Posted by New Wave on May-30-2003 19:42:

quote:
Originally posted by Teknikol
Kotsen gebeurd vaak wanneer ik zon zoet troep dingetje

Toen ik me vroegah helemaal naar de klote zoop(en dat was vaak ), gooide ik het der ook vaak uit.......en weet je....ik vond het heeeeeeeeeeeeerlijk
Daarna gewoon weer verder feesten he
Tjow!

Posted by Miss Proximus on Jun-02-2003 12:42:

mja hangt van de gradatie van dronkenheid

met teveel drank (lees: elke x stappen in Zuid Afrika haha) wordt ik lichtelijk tot zwaar obsessief, vreselijk drammerig en HEEL erg luidruchtig (deuren intrappen enzo)..jammer dat ik dat zelf dan niet/nauwelijks doorheb

Gelukkig voor de TA-ers drink ik niet op feesten hahahaha

Posted by TimeportE on Jun-02-2003 12:44:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
HEEL erg luidruchtig (deuren intrappen enzo)..

word ook wel luidruchtig maar deuren intrappen doe ik dan weer net niet!

Posted by jp on Jun-02-2003 12:55:

Ga naar de Appie of DirckIII, koop een paar Eristoff Blue's en zet ze anderhalf uur in de vriezer:

alsof engeltjes op je tong pissen!

Posted by robin on Jun-02-2003 13:32:

quote:
Originally posted by jploveparade
Ga naar de Appie of DirckIII, koop een paar Eristoff Blue's en zet ze anderhalf uur in de vriezer:

alsof engeltjes op je tong pissen!

zaterdag A.S.

Posted by arjoderoon on Jun-02-2003 16:55:

euhm vrolijk... beetje duf en loop niet meer recht. fietsen gaat ook niet makkelijk meer. verder denk ik zelf dat ik nog wel nuchter ben maar lul ik een hele hoop onzin.

gelukkig is dat maar 3x geweest en zorg ik er nu voor dat ik het never meer ben. tis leuk als je het bent maar het kotsen en de kater de dag erna zijn ff wat te erg zeg maar.
mijn ergste moment: dat ik een feestje had op een warme dag in mei, we flink bier drinken, er bitterballen ingingen, nog meer bier, nog meer bitterballen. ik na dat feestje in de kroeg nog een perenkorn op heb, maar onder naar de kroeg eerst nog voorover van me fiets gekletterd ben. toen ik thuis kwam me ogen dicht deed had ik het gevoel dat ik kaarsrecht voorover draaide... werd kotsmisselijk.
loop de trap af naar de badkamer... 1 meter van de badkamer kots ik alles in het trapgat.. het zat onder de trap overal op de muren... ouders konden eerst het trapgat opnieuw gaan saucen... (schrijf ik dat zo goed?)

Posted by raoel on Jun-02-2003 18:19:

Mwuhahahaha, 10 punten voor Arjo

Dat heb ik zelfs nog niet eens gedaan.
Ik ben wel verschillende malen ontzettend zat geweest.
Valpartijtje met de fiets gehad, spouwen hier spouwen daar, hoort erbij, zeg ik dan maar.

Dit was het ergst toen ik begon met stappen. Ik dronk toen van alles door elkaar waar ik (nog steeds) niet goed tegen kan. Daarnaast kende ik toen mijn grens niet zo goed. Het ging dus weleens verkeerd

De laatste 2/3 jaar ben ik zelden nog echt dronken. Niemand in mijn vriendengroep zuipt zich regelmatig klem, alleen op speciale avonden zoals met nieuwjaar enzow, dan gebeurt dat wel.
Voor een keer is het wel leuk, maar ik ga veel liever op stap terwijl ik een beetje heb gedronken (aangeschoten) zodat je wat losser bent. dan is alles en iedereen wat gezelliger.

Als ik dronken ben ben ik denk ik een beetje irritant. dan ga ik wat lopen pesten en van die onzinnige grappen uithalen. Agressief wort ik nooit. Echt zo'n hekel aan dergelijke mensen.

[edit]
Voordat mensen me niet begrijpen:
spouwen is brabant voor kotsen.
Kotsen, tuffen, spuwen ----> spouwen
[/edit]

Posted by Opti on Jun-03-2003 04:14:

ik ben 1x in me leven dronken geweest Was vrolijk en waggelde

Pages (2): « 1 [2]