TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- lightworks - eternal darkness
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Dark Apostle on May-30-2003 14:56:

quote:
Originally posted by Tiger777
ik dacht al, straks gaat hij zo nog naar de winkel om 4000 frang neer te leggen...
Ik heb het ook ooit geprobeert, ma ik heb het rap opgegeve, ik slaagde der gewoon ni in om der iets deftig uit de krijge!

Het is gewoon een kwestie van knoeien tot je iets deftigs krijgt en het dan afwerken

Posted by Tiger777 on May-30-2003 15:05:

ik slaag der ni in om de playlist werkende te krijgen.

Posted by Dark Apostle on May-30-2003 15:29:

quote:
ik slaag der ni in om de playlist werkende te krijgen.

Ik hoop dat je niet over winamp bezig bent?

Posted by Tiger777 on May-30-2003 17:56:

neje, ma.. euhm, ik weet nemeer just hoe da noemde, ik denk da het de playlist noemde. Da's de opeenvolging van alle loops.

Posted by TOR on May-30-2003 19:38:

quote:
Ik heb het ook ooit geprobeerd, ma ik heb het rap opgegeve, ik slaagde der gewoon ni in om der iets deftig uit de krijge!

't is geen makkelijk programma om te leren.. 'k heb het ook es uitgeprobeerd, maar na drie dagen opgegeven.. 'k ben dan maar overgestapt naar reason, dat ging iets vlotter.. zalige software dat, op het eerste gezicht zeer indrukwekkend met al die knoppen, maar zodra je er een paar weken mee bezig bent, komt er al wat aardigs uit.. het enige nadeel is misschien dat je enorm veel moet eq-en voor alles goed samen klinkt, maar goed.. al bij al kan ik tot nu toe niet klagen van mijn aankoop (en dat zou wel mogen, want ik heb er 480� voor neergeteld )

Posted by TOR on May-30-2003 19:51:

quote:
@ tor:
Kunt ge zo uuw nieuwe liekes ook ni op mp3.com zette? Ik ben eigelek ook wel curieus naar die van u sinds ik hyperbolic heb gehoord...

mp3.com gebruik ik al lang niet meer, ten eerste omdat ik er al eeuwen niet meer ingelogd geraak (heb al meerdere keren de admins daarvoor gemaild, maar nooit een reactie gehad), en ten tweede omdat je sinds kort maar max. drie nummers mag uploaden (tenzij je een premium artist bent, en dat betekent betalen )

ik zal mijn pagina op iuma.com waarschijnlijk updaten dan..

Posted by Tiger777 on May-30-2003 19:57:

ah bon, goe, ik begrijp het.
quote:
ik zal mijn pagina op iuma.com waarschijnlijk updaten dan..

dat zal het beste zijn

quote:
ik heb er 480� voor neergeteld

oh my god... da's veel geld! ik had het u voor 50� van kazaa gehaald

Posted by Icone on May-30-2003 22:10:

quote:
ik dacht al, straks gaat hij zo nog naar de winkel om 4000 frang neer te leggen...
Ik heb het ook ooit geprobeert, ma ik heb het rap opgegeve, ik slaagde der gewoon ni in om der iets deftig uit de krijge!

maar 100 euros?? ge kunt FL ook online kopen, kost zo'n 199 euros, en als ge dan nog ne keer alle upgrades/updates erbij wilt zijt ge toch bijna zo'n 300 euros kwijt... reden genoeg om eerst eens op KaZaA of dergelijke te kijken of het wel de moeite is

het heeft bij mij ook wel effe geduurd eer ik wat deftigs uit FL kreeg, toch wat langer dan bvd nodig blijkt te zijn voor Reason (de reden waarom de meeste FL minder vinden denk ik). Nu ja, als ge maar doet waar ge het best mee overweg kunt he

Posted by cyberia on May-31-2003 12:44:

wel kevin,da's een goe gedacht,ben benieuwd naar je andere producties.heb in het amateur dj's & production promotions-forum gelezen dat je daar nog een ander lieke hebt da best wel de titel van beste melodie verdient

Posted by Gladius on May-31-2003 18:45:

sounds nice lightworks! very catchy ook en easy2listen.
misschien is aan airbase vrage voor een remixke? =P

-Glad

Posted by Icone on May-31-2003 19:08:

Thx Glad

Ik vrees dat Airbase met zijn beschikbare tijd nogal kieskeurig gaat zijn met welke liekes hij wil remixen

Greez,
Wim

Posted by TOR on May-31-2003 20:07:

quote:
Originally posted by cyberia
wel kevin,da's een goe gedacht,ben benieuwd naar je andere producties.heb in het amateur dj's & production promotions-forum gelezen dat je daar nog een ander lieke hebt da best wel de titel van beste melodie verdient

heh, persoonlijk vind ik hyperbolic beter geslaagd, maar goed..

'k heb het intussen geupload op mijn iuma.com pagina, nu nog ff wachten op approval van de admins..

Posted by Jakhira on Jun-01-2003 18:52:

Thumbs up

Yeah, jeezes maat dit is echt mijn soort trance, amaai...
Plz bezorg een 192 of hoger versie...

Posted by Tiger777 on Jun-01-2003 20:34:

ja, da's waar... Ik wacht op 192 kbps'en voor ik ze op cd zet.

Posted by Icone on Jun-01-2003 23:36:

quote:
ja, da's waar... Ik wacht op 192 kbps'en voor ik ze op cd zet.

kzal hem ook op dance-industries.com zetten, een site van iemand die ik ken... op iuma.com zal geen 192 kbps meer lukken, maar ginder (nog) wel

Posted by Dark Apostle on Jun-02-2003 03:51:

quote:
Originally posted by Lightworks
kzal hem ook op dance-industries.com zetten, een site van iemand die ik ken... op iuma.com zal geen 192 kbps meer lukken, maar ginder (nog) wel

Kijk eens wat die brave mens voor u doet Tiger777

Posted by Icone on Jun-02-2003 09:00:

quote:
Originally posted by Dark Apostle

Posted by Icone on Jun-02-2003 09:16:

Nu ook 192 kbps :

http://www.dance-industries.com/track.asp?track_id=675

Enjoy!
Wim

Ps: Kev, als ik jou was, zou ik ook dance-industries.com eens checken, kan je ook wat tracks online zetten aan 192 kbps

Posted by TOR on Jun-03-2003 17:52:

quote:
Originally posted by Lightworks
Ps: Kev, als ik jou was, zou ik ook dance-industries.com eens checken, kan je ook wat tracks online zetten aan 192 kbps

is gebeurd..

btw, 'moments', leuk nummer.. 'k vind de melodie knap gedaan!

Posted by cyberia on Jun-03-2003 20:44:

quote:

ja zelf is'em lui ma ast is om een ander aant werk te zetten!!!

Posted by Dark Apostle on Jun-03-2003 21:07:

quote:
ja zelf is'em lui ma ast is om een ander aant werk te zetten!!!

Posted by cyberia on Jun-03-2003 21:15:

quote:

hehe bangelijk smiley'ke

btw lightworks,tgaat hier wel over een ander nummer ma ik zen helemaal weg van :
Icone - sintra (original mix)

Posted by Icone on Jun-03-2003 22:14:

quote:
hehe bangelijk smiley'ke

btw lightworks,tgaat hier wel over een ander nummer ma ik zen helemaal weg van :
Icone - sintra (original mix)

hehe mercikes...

zegt maar Wim zenne, voor de Belgen

Pages (2): « 1 [2]