TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is de allerbeste LIVE-SET ooit
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Posted by The Groove on Jun-10-2001 20:42:

Ferry Corsten @ Trance Energy 2000
Marco V @ Trance Energy 2000
Yves de Ruyter @ Trance Energy Thialf Heereveen
Marco V @ Innercity
Mauro Picotto @ Trance Energy Jaarbeurs Utrecht

En recent vind ik de volgende erg vet:
Armin van Buuren @ Massive
Scott Bond @ Massive

en nou vond ik Yves de Ruyter @ Trance Nation ook eeeeeerg lekkerrrr

Posted by moogwai on Jun-10-2001 21:06:

quote:
Originally posted by Akira

Maar miss p toch...omdat livesets vaak vette nummer tussen zitten en ik ben vaak benieuwd hoe een dj daar gedriaad heeft welke platen etc..
en ID de beste live sets maak je niet thuis mee ok mischien wel de platenkeuze van de desbetreffende dj. Maar de sfeer enzo proef je niet,je gaat veel minder hard uit je dak etc...

Maar eigenlijk vergeet ik de helft de helft wat een DJ heeft gedraaid op een party dan ben ik denk echt 80% kwijt daarom is wel es leuk om na te luisteren waar je eigenlijk zo hard op bent gegaan...

Precies.. je moet altijd op de hoogte zijn van de nieuwste topnummers Bovendien zijn live-sets meestal veel gaver als een gewone cd. Ben nu de geweldige set van Scott Bond @ Massive aan 't luisten... de Live-set van dit jaar tot nu toe

Posted by Remy D on Jun-11-2001 10:12:

Ik heb geen beste live set ooit.

Maar ik vindt Magik 6 heel vet en Judge Jules @ Qontact.

Verder luister ik nu veel naar Scott Bond @ Baia Beach. Is naar mijn mening beter dan zijn Massive set.

Posted by Partyhardy! on Jun-11-2001 11:23:

Talking

*Scott Bond@Massive, heerlijke set!
*DjStigma live @ Mpetre 18-5-2001! Dj Stigma, top dj!(downloaden op http://djmixes2k.tripod.com/ )
*& natuurlijk Dj Ti�sto live @ energy2000 30-12-1999!

Posted by BooMBooM on Jun-11-2001 13:14:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

1. Akira live @ Tunnel of Terror Mysteryland '97/'98 (? weet niet meer precies wanneer)
  2. Tiesto live @ Sensation
  3. Mauro Picotto live @ Qlimax
  4. dj Uzi & mc Mouth of Madness live @ Kardinge '97/'98 (ik mis de chronologische volgorde van m'n feesten haha) ---> toen de hele posse van Leeuwarden het podium op vloog..w�t een lol!

verder vind ik de meste sets op feesten wel aardig...

die mix van akira live at tunnel of terror van mysteryland heb je die nog op je comp staan??want die ken je vast nergens meer downen???

Posted by Miss Proximus on Jun-11-2001 13:34:

die mix had ik sowieso niet...die staat gewoon in m�n hoofd geBEUKT haha...heb ik nu nog steeds elke dag last van lol...BOOM BOOM BOOM SLIK!!!!! loooool

Posted by moogwai on Jun-11-2001 18:30:

quote:
Originally posted by Remy D

Verder luister ik nu veel naar Scott Bond @ Baia Beach. Is naar mijn mening beter dan zijn Massive set.

Ja, jammer dat Scott Urban Train en Such Is Life niet heeft gedraait op Massive... dan was de set nog beter.
Maar ja.. de geluidskwaliteit van de Baia Beach's sets zijn lang niet zo goed als die van Massive
En Massive zit nog steeds in mij geheugen daarom vind ik de Massive set beter

Posted by Remy D on Jun-11-2001 19:16:

quote:
Originally posted by moogwai

Ja, jammer dat Scott Urban Train en Such Is Life niet heeft gedraait op Massive... dan was de set nog beter.
Maar ja.. de geluidskwaliteit van de Baia Beach's sets zijn lang niet zo goed als die van Massive
En Massive zit nog steeds in mij geheugen daarom vind ik de Massive set beter

Ik kan jou wel begrijpen omdat je er live bij was dan is zo'n set altijd specialer.

Ik was op dat moment aan het luisteren naar Judge Jules en dat is weer mijn set van het jaar tot nu toe.

Posted by JH@theparty on Jun-12-2001 16:58:

Smiley DJ beste livesets

uhm ik geloof dat iedereen het aardig met elkaar eens is toch zal ik er nog een aantal nieuwe aan toevoegen :
- paul van dyk & pete tong @bbc 1 eesential mix (vooral de remix van flat beat )
- tom harding live@dancevalley 1999 na de halve dag in modder te hebben gestaan, echt geniaal !!
- dave clarke @ impulz 2001 gewoon techno in al zijn puurheid
- tiesto @sensation/magik 6 is namelijk bijna het zelfde
- ferry corsten @dance valley 2000 je vleigt echt zo van de planeet af
- judge jules @qontact 2001 wat een superfeest was dat zeg beste van 2001 tot nu toe
- warmdusher @shockers beuken beuken beuken en nog eens beuken , en a.s. zat. is hij er weer !!!!!

btw dit is niet de volgorde van goed naar slecht of zo .... gewoon allemaal verschillend en geniaal in hun soort !!!!!!

Posted by Miss Proximus on Jun-12-2001 17:11:

hoi jh! op welke party ben je? welkom op deze errug verslavende site lol

Posted by JH@theparty on Jun-12-2001 17:27:

Drunk als het er maar gezellig is !!

waar ik ben ........ a.s. zat. op ML en de 30e op concept , ga zoveel mogelijk zolang mijn portemonee en studie er niet te veel onder lijden , maar soms breekt het me wel op ..... t/m woensdag dan daarna krijg ik altijd weer de kriebels !!!

btw ben jij op Dance-Nation in nieuwegein geweest ? heb daar nml. ook iemand ontmoet uit leeuwarden dus ........

Posted by Miss Proximus on Jun-12-2001 17:44:

nee..was ik niet...hoe heette diegene dan? misschien ken ik haar (hem?) wel!

Posted by JH@theparty on Jun-12-2001 18:08:

Idea leeuwarden !!

het was een zij .......... en nu haar naam ............. oh ja een hele bijzondere ...... anne-rinse , lange blonde vrouw ben haar daarna nooit meer tegengekomen in de ''scene'' maar toen wel veel lol met haar gehad ... zou leuk zijn als jij haar kent , dan wordt het wereldje nog weer kleiner !!!

Posted by raoel on Jun-12-2001 18:29:

Re: beste livesets

quote:
Originally posted by JH@theparty
uhm ik geloof dat iedereen het aardig met elkaar eens is toch zal ik er nog een aantal nieuwe aan toevoegen :
- paul van dyk & pete tong @bbc 1 eesential mix (vooral de remix van flat beat )
- tom harding live@dancevalley 1999 na de halve dag in modder te hebben gestaan, echt geniaal !!
- dave clarke @ impulz 2001 gewoon techno in al zijn puurheid
- tiesto @sensation/magik 6 is namelijk bijna het zelfde
- ferry corsten @dance valley 2000 je vleigt echt zo van de planeet af
- judge jules @qontact 2001 wat een superfeest was dat zeg beste van 2001 tot nu toe
- warmdusher @shockers beuken beuken beuken en nog eens beuken , en a.s. zat. is hij er weer !!!!!

btw dit is niet de volgorde van goed naar slecht of zo .... gewoon allemaal verschillend en geniaal in hun soort !!!!!!

Het gaat mij om die
Dave Clarke LIVE @ IMPULZ
Ik ben er toen geweest en ja die was heel gaaf.
Het schijnt dat je die set kunt downen maar waar.
Ik ben al lang op zoek maar krijg die nooit gevonden
Weet iemand die ergens op het net te staan

Posted by Jukx on Jun-12-2001 20:40:

Re: Re: beste livesets

quote:
Originally posted by raoel

Het gaat mij om die
Dave Clarke LIVE @ IMPULZ
Ik ben er toen geweest en ja die was heel gaaf.
Het schijnt dat je die set kunt downen maar waar.
Ik ben al lang op zoek maar krijg die nooit gevonden
Weet iemand die ergens op het net te staan

Ja die set RULED echt zwaar!!!!!! "Sounds of the Dave Clarke..... IMPULZZZZ"

hij was bij MTP te downloaden, maarja die bestaat niet meer.. echt zonde!!

Posted by New Wave on Jun-12-2001 20:52:

Ik heb hem!!!!!!!!!

Dave Clarke - Live at Impulz (17-02-2001).mp3 --- 95.468 MB

Posted by Akira on Jun-12-2001 22:11:

dave clrak beukte toen inderdaaf op IMPULZ>..keihard lopen stampen toen

Posted by JH@theparty on Jun-13-2001 09:00:

Smiley DJ dave clarke

ik weet niet of de geinteresseerden aangemeld staan bij audiogalaxy.com maar daar heb ik hem beschikbaar gesteld en is hij dus te downen!!

btw geloof het of niet maar ik hem gewoon van nap. toen het nog niet verbannen en verlaten was

Posted by New Wave on Jun-13-2001 13:37:

Hij stampt inderdaad heerlijk.......maar ik weet niet of je wel eens sets van cari Lekebusch heb gehoord?
Die gast kan echt heerlijk keiharde beuk techno draaien

Cari Lekebusch Live at Fuse is zeker een aanrader

Posted by JH@theparty on Jun-13-2001 13:40:

Hello! thx

beter dit soort tips , inmiddels stroomt hij gestaag mijn pc-tje binnen !!!!!!!! party on
als echt techno fan ben je natuurlijk ook op concept te vinden !?

Posted by New Wave on Jun-13-2001 15:32:

Als echt etechno-fan ga ik niet naar Concept , ik moet de 30ste werken in discotheek waar ik werk....trouwens, die Billy nasty.....Ik hoop dat ie daar zo hard gaat draaien daar, ik heb een paar sets van hem,

deze is dik stampen is deze..

Billy Nasty - United States of Consciousness, Seattle 6.4.99 - Partt 2 of 2.mp3

Posted by New Wave on Jun-13-2001 15:40:

Trouwens, heb je de line-up van Awakenings al gezien :-)??? nee....................nu wel :-)

Adam Beyer,
Ben Sims,
Cari Lekebusch,
Chris Liebing & Steve Rachmad,
Estroe,
Gayle San,
Jay Denham,
Jerome,
Kenny Larkin,
Laidback Luke,
Leftfield (dj-set),
Marco Bailey,
Miss Djax,
Misstress Barbara,
Mr. C.,
Monika Kruse,
Remy,
Rolando,
dj Rush,
Samuel l.Session,
Seutek

Als dit niet de ultieme line-up vind,dan ben je een heeeeeeeleeee fake techno fan.......

Ik ga hier dus zeker naartoe

Posted by JH@theparty on Jun-13-2001 16:53:

Wink hahaaaaaaa

dat is 26 aug in spaarnwoude zeker , dan ben ik nog net op vakantie ....... de dag daarna kom ik terug ..... maar ja het weekend daarna is impulz outdoor en daar geef ik weer act de presence !! en billy nasty is inderdaad inderdaad vet stampuh !!! techno on !!!

Posted by Dj Lex on Jun-13-2001 17:23:

Hehe deze namen zeggen mij echt weinig. Jezus ik weet echt nix van techno

Posted by New Wave on Jun-13-2001 17:51:

Hoeft ook niet jong, tis niet erg

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »