TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Rolland Garros
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Belgian Bonzai on Jun-05-2003 21:23:

quote:
Originally posted by Vannieuwkerke
Roland Garros zal weer een aantal 1e zitten kosten, maar who cares

Posted by dj Zevan on Jun-05-2003 21:26:

ik vind t nie erg dat die serena het publiek ns tegen heeft
ze moet maar nie doen alsof ze onoverwinnelijk is

khoop dat t spannend wordt zaterdag
toch mooi zo een belgische finale

Posted by Belgian Bonzai on Jun-05-2003 21:35:

't Kietelt om Hollanders er met hun neus es lekker in te wrijven, maar ze hebben Verkerk die zo goed bezig is.
j/k
Dat em maar ver geraakt, 'k wens het em toe.

Posted by Lytchix on Jun-05-2003 23:08:

Je suis content pour Justine H�nin, les soeurs Williams commencent � me gonfler.

Elles sont moches en plus!

Posted by Tiger777 on Jun-07-2003 15:45:

We mogen al content zijn da Clijsters zo ver geraakt is, ma ik vind da het vandaag benede alle peil was... Ik had zo �cht den indruk da het afgesproke was.

Posted by TOR on Jun-07-2003 15:49:

quote:
Originally posted by Tiger777
We mogen al content zijn da Clijsters zo ver geraakt is, ma ik vind da het vandaag benede alle peil was... Ik had zo �cht den indruk da het afgesproke was.

ik denk van niet, ze was gewoon niet in topvorm.. justine was beter!

Posted by Tiger777 on Jun-07-2003 15:53:

daar valt ni over te twijfele. Maar ik vond het toch raar omdat Clijsters heel veel ballen dik achter de lijn heeft geklopt.

Posted by TOR on Jun-07-2003 15:55:

quote:
daar valt ni over te twijfele. Maar ik vond het toch raar omdat Clijsters heel veel ballen dik achter de lijn heeft geklopt.

als een tennis(t)er een mindere dag heeft, kan er vanalles gebeuren..

Posted by Tiger777 on Jun-07-2003 16:01:

sjah, da's wel waar, maar ik vond het toch alesbehalve goed dat kim gespeeld heeft.

Posted by dj Zevan on Jun-07-2003 16:23:

kim was idd nie echt goed, vond ze de vorige 2 wedstrijden ook niet geweldig spelen
henin was gewoon beter, meer gedreven
spijtig dat het niet spannender was

Posted by cyberia on Jun-08-2003 19:03:

mja ik vond de finale van onze meisjes eigenlijk wel maar flauw,al� ja de eerste set toch,de tweede viel goe mee.Kdenk da Kim het Henin teveel gunde,daarom zeg ik ni daze het expres gedaan heeft.
Ma toch prachtig gespeeld van henin,echt schon en agressief tennis,verdiend gewonnen!

Soit ons kimmeke hefet vandaag dan toch het dubbel gewonne,dus proficiat kim,twas ook nog goe spannend!
En ja verkerk,twas wel t epeizen dat'em ni veel kon tegenover stellen tegen de wervelwind van parijs amai wa ne speler di� ferrero!

en dan...toch wel zielig hoe williams begint t eblijten en te jammeren over het publiek,wanneer ze daags voor hare match verkondigt dat je tijdens een tennismatch je volledig in een 'bulb' moet zetten en doen alsof je helemaal alleen op de court staat....bullshiiiit!

Posted by Tiger777 on Jun-08-2003 19:42:

ja, hehe, we hebben de amerikanen weer gekloot. Hun trots en hun sterkte doen uitbartsten in tranen voor publiek... Bravo Justine

Posted by cyberia on Jun-08-2003 19:53:

vooral na zo'n domme uistpraak voor de halve finale nog over verlede match waar jhenin haar voor de eerste keer geklopt had
"Did justine beat me?I thought I only beated myself."

Posted by Tiger777 on Jun-08-2003 19:55:

jaaah, ons serena is ook ni van de slimste he...

Posted by cyberia on Jun-08-2003 20:03:

quote:
jaaah, ons serena is ook ni van de slimste he...

wel als ze het nu nog ni door heeft

Posted by Trancemaster2k on Jun-10-2003 07:17:

Thumbs up

Congratulations for Justine Henin, i really love her game.

Posted by Mister_Michel on Jun-10-2003 11:52:

quote:
Originally posted by cyberia
wel als ze het nu nog ni door heeft

Neenee, nu was het het publiek dat haar verslaan heeft (zo denkt ze in haar raar wereldje dat ze nog altijd niet verslaan is door Henin)

Posted by cyberia on Jun-10-2003 20:21:

quote:
Originally posted by Mister_Michel
Neenee, nu was het het publiek dat haar verslaan heeft (zo denkt ze in haar raar wereldje dat ze nog altijd niet verslaan is door Henin)

haar hersenen zijn waarschijnlijk al aangetast door de hormoonpreparaten daze toegediend krijgt

Pages (2): « 1 [2]