TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Video from FOKUSED S.T.03
Pages (2): « 1 [2]
man skulle egentligen se det som ett stor komplimang dock �r det inte alls �rligt och r�ttvist att g�ra som de g�r..
jag skulle f�rs�ka f� kontakt med de som k�r sidan iaf.
hmmm.. fan vad st�rande, jag tycker du borde st�mma dem men samtidigt �r det ju coolt att fler folk f�r tag p� din video. kanske borde l�ta den vara kvar end�.
eller?
Vad jag vet �r det olagligt att tj�na pengar p� andras material... Riktigt kass stil hur som helst, men de forna �ststaterna har skumma saker f�r sig... I Ryssland tex �r de lagligt att piratkopiera utl�ndska program/etc, medan det �r olagligt att piratkopiera inhemska, allt f�r att st�rka den ryska marknaden, utan att bry sig om internationell s�dan.
Fult att inte fr�ga om lov och fult att tj�na pengar...
F�r se hur jag g�r... En snubbe jag k�nner erbj�d sig att hacka s�nder sidan om jag ville att han g�r det. Vore on�digt...
Dock kommer dom som nu har betalat f�r att f� hem filmen fort se i introt att det finns en sida som heter Liquidsunset.org och d�r kunde dom ju ha laddat hem den gratis...
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Fult att inte fr�ga om lov och fult att tj�na pengar... F�r se hur jag g�r... En snubbe jag k�nner erbj�d sig att hacka s�nder sidan om jag ville att han g�r det. Vore on�digt... Dock kommer dom som nu har betalat f�r att f� hem filmen fort se i introt att det finns en sida som heter Liquidsunset.org och d�r kunde dom ju ha laddat hem den gratis... |
d�lig stil
jag tycker att du ska g�ra n�tt �t d... vad, vet jag inte :P
jag tycker du ska maila dom som har sidan � s�ga hur de ligger till.. � sen kr�va att du ska ha en del av vinsten!!!! de �r du v�rd!!!
eller ta o kolla upp deras host och s�g till dem va dem sysslar med.. dem kan bli st�ngda pga s�nna grejer beroende p� hosten 
| Originally posted by SteveTranz4ever Fick mail idag ! ********************************************** hey, your fokused video is being ripped at: http://clips.ashole.hu ...and sold for $. ********************************************** WTF ! Fan n�n j�vla site l�ter allts� folk ladda hem min video mot betalning... har toppat dagens nedladdningar ocks� om jag f�rst�t saken r�tt. Halvv�gs ner finns den bland dagens releaser ocks�... http://clips.ashole.hu/index2.php?lang=eng fokused scandinavian tour 03-03-29 (106 MB,MPEG2) live (trance,eurodance) feat. Tiesto !!! Fan j�vligt fult av den h�r sidan egentligen... nog f�r att man s�ger "All publicitet �r bra publicitet" Vad s�ger ni ? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Plockar upp en gammal gammal tr�d... Det �r s� att jag fick mail idag av killen som �ger siten i fr�ga och han hade hittat denna tr�den av en slump... Han ville bara klarg�ra att han inte tj�nade pengar p� siten utan att han ville f� st�d f�r att kunna ha r�d att driva siten... |
funkar inte f�r mig heller... s� jag hoppas liquidsunset inte tar lika l�ng tid p� sig
grymt i af steve
du har upphovsr�tten till filmen eller hur?
St�mm skiten ur honom s�ger jag, it's a hard world and we all have to make our living! 
[edit]
synn att vi inte e i usa 
| Originally posted by CJ InterCity funkar inte f�r mig heller... s� jag hoppas liquidsunset inte tar lika l�ng tid p� sig grymt i af steve |
| Originally posted by SteveTranz4ever Vad menar du nu ? |

| Originally posted by SteveTranz4ever Senare ikv�ll ska ni kunna ta hem det hela p� http://www.liquidsunset.org |
kanske jag missat n�t?
| Originally posted by CJ InterCity jag menar att det inte g�r att ladda ner skiten fr�n l�nken i f�rsta posten, troligtvis p.g.a min skruttiga PC. men grymt �nd� att du la upp den ![]() ser bara stonefields video d�r, inte din kanske jag missat n�t? |

dumma mig! trodde att det handlade om Tiesto i Malm�
aja tack i af. ta k�l p� them bastards som snodde din video!! (hoppas inte jag misstar mig h�r ocks�
)