TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fast Forward Heineken Dance Parade
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by HiGH_NrG on Aug-06-2003 22:12:

Ik ben van de partij! Met een beetje mazzel sta ik ook nog op een wagen. Lekker weertje erbij en feestje maar

Posted by dj_spare on Aug-06-2003 22:35:

ik ben ook van de partij!

Posted by TimeportE on Aug-07-2003 01:01:

dit jaar ben ik er ook gewoon bij, gewoon de hele dag en after party.. word gezellig, zal wel focking heet worden.. 2 liter water meenemen

Posted by TranceFool on Aug-07-2003 07:13:

Ik ben er de vorige 4 jaar bij geweest en vind het altijd super, baal ervan dat ik er zaterdag nie bij kan zijn
maar vakantie is natuurlijk ook leuk

Posted by Rinus on Aug-07-2003 09:15:

Ben ook present

Gaat wel lachen worden weer. Ben waarschijnlijk helemaal achteraan te vinden @ Michel de Heij

Posted by Dj Lex on Aug-07-2003 10:13:

Waar schijnlijk ben ik alleen op het festival te vinden, die Parade is me net ff iets te vermoeiend met 30+ graden

Posted by M_Peror on Aug-07-2003 10:33:

quote:
Originally posted by Dj Lex
die Parade is me net ff iets te vermoeiend met 30+ graden

Watje! Gewoon heel veel water meenemen...

Posted by Blik on Aug-07-2003 11:21:

Is het ook bekend wie er op welke truck draait?

Posted by Ding Chavez on Aug-07-2003 11:26:

Klein beetje nuttige info:
Michel de Heij op de laatste truck & Ferry Corsten op de ID&T truck.
De rest moet volgens mij wel op inet te vinden zijn (nee daar was ik te lui voor )

Posted by eieregooie on Aug-07-2003 13:56:

Ik kan er dit jaar ook helaas nie bij zijn

Posted by M_Peror on Aug-07-2003 15:02:

quote:
Originally posted by Blik
Is het ook bekend wie er op welke truck draait?

HQ TRUCK

steve carta
langue da groove dealer
fausto
rossi
jp
danny d

Posted by basvh on Aug-07-2003 15:30:

Jah ik ga ook, heb eigenlijk niet eens zoveel zin want het wordt toch nooooit zo vet als de love parade. Maar me zussie heeft me uitgenodigt en die wil graag dat ik naar haar toe kom en samen naar de parade gaan. en voor je familie moet je soms wat overhebben. Trouwens wat wel kut is dat je geen alcohol op straat mag, wat een waanzin zeg.

Posted by Blik on Aug-07-2003 16:52:

ik ben hoogstwaarschijnlijk ook bij ffwd, ook op het eindfeest want ik heb vrijkaarten

Posted by MaGiK54 on Aug-07-2003 17:04:

Nou na lang twijfelen heb ik besloten om zaterdag om 9:00 op Kijkduin present te zijn, lekker zo nu en dan plonsen in de zee. Veelste warm voor een parade in een stad, dus lang leve het strand.

Posted by iLLicit on Aug-07-2003 20:06:

quote:
Originally posted by basvh
Jah ik ga ook, heb eigenlijk niet eens zoveel zin want het wordt toch nooooit zo vet als de love parade. Maar me zussie heeft me uitgenodigt en die wil graag dat ik naar haar toe kom en samen naar de parade gaan. en voor je familie moet je soms wat overhebben. Trouwens wat wel kut is dat je geen alcohol op straat mag, wat een waanzin zeg.

Wat hoor ik nou, mag dat niet? Ze zijn wel erg hard hun best aan het doen om de Dance Parade weg te pesten: eerst al die toegangskaarten verkopen en dan nu ook nog eens geen alcohol op straat!?!?!

Posted by TimeportE on Aug-07-2003 20:32:

quote:
Originally posted by iLLicit
Wat hoor ik nou, mag dat niet? Ze zijn wel erg hard hun best aan het doen om de Dance Parade weg te pesten: eerst al die toegangskaarten verkopen en dan nu ook nog eens geen alcohol op straat!?!?!

is misschien zo maar vraag is of je zaterdag wel een biertje wil drinken, met die hitte komt 1 glas bier aan als een adje wodka op nuchtere maag, niet altijd leuk

Posted by Jappio on Aug-07-2003 21:10:

ik ben hier ook wel te vinden denk ik..

Moet nog ff kijken hoe laat mn vriendinnetje terug komt uit turkije, maar desnoods sleur ik haar mee ofzo

Posted by TranceFool on Aug-08-2003 07:28:

quote:
Originally posted by iLLicit

dat was vorig jaar ook al zo hoor, dat alcoholverbod
niet dat ik er toen wat van gemerkt heb want we hadden een rugzak vol met bier en dies zonder problemen opgegaan. als de politie zag dat je alcohol in je handen had werd het afgepakt, gewoon beetje tactisch aanpakken dus

Posted by MennoB on Aug-08-2003 09:14:

Ik en een paar vrienden zijn ook van de partij alleen niet naar de after party...

En remco, bedankt voor de tip!!

Posted by iLLicit on Aug-08-2003 09:37:

quote:
Originally posted by TranceFool
dat was vorig jaar ook al zo hoor, dat alcoholverbod
niet dat ik er toen wat van gemerkt heb want we hadden een rugzak vol met bier en dies zonder problemen opgegaan. als de politie zag dat je alcohol in je handen had werd het afgepakt, gewoon beetje tactisch aanpakken dus

Oh ja, dat was ik alweer helemaal vergeten.
Maare, TimeportE heeft natuurlijk ook wel gelijk. Als je in deze hitte een paar biertjes achterover knalt lig je binnen no time plat. En dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Nou ja, dan nemen we dit jaar maar water mee ipv bier...

Posted by MennoB on Aug-08-2003 16:46:

quote:
Originally posted by MennoB
Ik en een paar vrienden zijn ook van de partij alleen niet naar de after party...

En remco, bedankt voor de tip!!

Neej we gaan toch niet. Aan het zwembad is het koeler.. en met een radio en een paar blikken bier moet het ook wel lukken

Posted by Jappio on Aug-08-2003 19:27:

ik ga morgen overdag dus wel naar de FFWD tis voor de eerste x sinds 4 jaar geloof ik, was de andere jaren altijd op vacance..

MOet alleen vannacht nog wel werken, daarna mn girly ophalen op schiphol en dan door met feesten dussum marcel ik bel je als ik er ben, en steeph, jou bel ik voordat ik er ben

Posted by [SigneT] on Aug-08-2003 19:39:

ik ga morgen in ieder geval wel , trek mooi mijn korte broek aan
ff een bus deo meenemen voor de zekerheid en feesten dan maar

Posted by DjSuez on Aug-08-2003 21:46:

Poeh, na n afwezigheid van sinds 9 mei ben ik er weer. Ik kon het niet verkroppen al die verhalen over TiC te moeten lezen, terijl ik zelf mn kaartje tegen mijnzin had moeten verkopen...maar het is weer gesust zo te zien

quote:
en steeph, jou bel ik voordat ik er ben

lijkt me prima plan! en zie ik dan Lex ook weer voor t eerst sinds de FFWD 2002?

Posted by Ferry 0 on Aug-08-2003 23:43:

Unhappy

Ik zou eerst ook maar ik ben vandaag ziek geworden had al kaartjes en al maarja misschien volgend jaar beter

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »