TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Zomerplaten
Pages (2): « 1 [2]
Laidback Luke feat Max Milo - Celebrate Us (Original Womanizer Mix)
erg chill in het zonnetje 
De belgen hebben ook zo'n threadje 
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=109112
| quote: |
| Originally posted by Donna John,jij bent ook af en toe een heel vervelende zeikerd,wees blij dat er at least over een normaal onderwerp gelult word. Heb wel vaker gezien dat je topics liep af te kraken,kom zelf eens met onderwerpen van formaat aanzetten ofzo. Tis niet leet over anderen hun initiatief te meuken,doe gewoon alsof je ballen hebt en doe t zelf dan zoals jij denkt dat het moet orso. |
G Club Presents Bando Sonora - Guitarra G
Solid Sessions - Janeiro
| Originally posted by Ding Chavez waar doe je moeilijk over... |

| Originally posted by Ding Chavez waar doe je moeilijk over... hij zegt dat iemand 2 keer replied met een smiley erachter... Misschien een beetje flauw, maar er staat ook een smiley achter, laten varen dus dacht ik zo... |

| Originally posted by Donna Ach dingetje,wat heb jij de laatste tijd toch irritatietjes tegen mij,misschien btje laten varen?? ![]() |
SUMMER JAM ALLRIGHTTTTTTTTTTTTTTT
fat fat fat
(breezah!!)
Deze topic even omhoog schoppen.
Ik ben inmiddels nog een plaat tegen gekomen waarvan ik hoop dat ie nog doorbreekt in de komende weken:
Kingsize Lover - I Cant Stop Loving You (Dj Shah Remix)
Echt een heerlijke zomerplaat.
Bij dancegrooves kun je um luisteren, ik ben um nog nergens anders tegen gekomen.
Top 5 voor deze zomer IMO:
Kingsize Lover - I Cant Stop Loving You (Dj Shah Remix)
Rank 1 - Breathing (Airwave 2003)
Svenson & Gielen - Beachbreeze
The Underdog Project vs. Sunclub - Summer Jam 2003
Orion Too Ft. Caitlin - Travelling (Remixes)
Misschien ook wel:
Clokx - Clocks
DJ Cor Fijneman feat. Jan Johnston - Venus (DJ Tiesto Remix)
Zal veel worden worden gedraait, maar tis niet een echte zomerplaat.
eerder genoemd, maar:
Saffron feat. Ben Onono - My Love is Always
is een heerlijke zomerplaat
heiko laux - silent bass
Dit vind ik perfect om heerlijk op het strand te horen
Net ontdekt
Erg lekkere (zomerse) rework van het origineel uit '84.
Talk Talk - It's My Life (Liquid People 2003 Mix)
| Originally posted by Ding Chavez Ik zeg weer eens wat tegen je sinds 2 maanden??? |

kan iemand dit zomernummer voor me id'en
t lijkt wel een soort funky versie van members of mayday - 10 in 1 en met zo'n gast die zingt: WHY ooh WHY.... blabla nog allemaal zinnen
hijs heeeeeel bekend en vaak gedraaid. ID please iemand?
Weet psies welke je bedoeld maar ben megaslecht in tracknames lately,lekker istie wel
Planet Funk vs. Layo Bushwacka - Chase The Love Story, of het origineel Layo Bushwacka - The Love Story. Neem aan dat je deze bedoeld 
| Originally posted by Djeebie Net ontdekt Erg lekkere (zomerse) rework van het origineel uit '84.Talk Talk - It's My Life (Liquid People 2003 Mix) |
| Originally posted by ahp2002 kan iemand dit zomernummer voor me id'en t lijkt wel een soort funky versie van members of mayday - 10 in 1 en met zo'n gast die zingt: WHY ooh WHY.... blabla nog allemaal zinnen hijs heeeeeel bekend en vaak gedraaid. ID please iemand? |
| Originally posted by Chicane Laidback Luke - Popmusic ? |
| Originally posted by Chicane Laidback Luke - Popmusic ? |