TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Zomerplaten
Pages (2): « 1 [2]


Posted by 19-BaS-79 on Jun-03-2003 13:29:

Laidback Luke feat Max Milo - Celebrate Us (Original Womanizer Mix)

erg chill in het zonnetje


Posted by CygnusX on Jun-03-2003 14:05:

De belgen hebben ook zo'n threadje
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=109112


Posted by Ding Chavez on Jun-03-2003 14:14:

quote:
Originally posted by Donna
John,jij bent ook af en toe een heel vervelende zeikerd,wees blij dat er at least over een normaal onderwerp gelult word.
Heb wel vaker gezien dat je topics liep af te kraken,kom zelf eens met onderwerpen van formaat aanzetten ofzo.
Tis niet leet over anderen hun initiatief te meuken,doe gewoon alsof je ballen hebt en doe t zelf dan zoals jij denkt dat het moet orso.


waar doe je moeilijk over... hij zegt dat iemand 2 keer replied met een smiley erachter... Misschien een beetje flauw, maar er staat ook een smiley achter, laten varen dus dacht ik zo...


Posted by JunKX on Jun-03-2003 14:16:

G Club Presents Bando Sonora - Guitarra G
Solid Sessions - Janeiro


Posted by raoel on Jun-03-2003 14:44:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
waar doe je moeilijk over...


Maandelijkse probleempjes


Maar on topic
De meeste zomerse platen zijn al wel genoemd. Kben er wat van aan het downloaden, wanti k kende ze lang niet allemaal.
Valt me op dat ik nog maar weinig echt kazige shit heb gehoord op de radio.
Ik luister wel niet veel radio, dus misschien mis het toevallig

Andere jaren komen er altijd wel veel van die lasgo, milk inc achtige nummers uit. Nu maken hun nog wel leuke platen ozich, voor in de zomer dan zoals die nieuwe van lasgo, maar van de categorie boozywoozy, jan wayne shit heb ik nog niks gehoord.

Niet erg BTW


Posted by Donna on Jun-04-2003 15:54:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
waar doe je moeilijk over... hij zegt dat iemand 2 keer replied met een smiley erachter... Misschien een beetje flauw, maar er staat ook een smiley achter, laten varen dus dacht ik zo...


Ach dingetje,wat heb jij de laatste tijd toch irritatietjes tegen mij,misschien btje laten varen??

2 Raoel:Ben jij zo'n domme gast die alles toeschrijft aan de maandelijkse probleempjes?
Nou laat me je uit die droom helpen,ik heb never nooit last van maandelijkse probleempjes,mijn maandelijkse toestanden gaan zo rustig voorbij dat ikzelf er niet eens erg in heb laat staan een ander
Als het al een probleem is dan ben ik t zelf,en ach,das algemeen bekend dat ppl mij als pain in the ass zien,so?? LB.com

Dag dag


Posted by Ding Chavez on Jun-04-2003 17:25:

quote:
Originally posted by Donna
Ach dingetje,wat heb jij de laatste tijd toch irritatietjes tegen mij,misschien btje laten varen??


Ik zeg weer eens wat tegen je sinds 2 maanden???


Posted by Siesta on Jun-18-2003 19:15:

SUMMER JAM ALLRIGHTTTTTTTTTTTTTTT


fat fat fat


(breezah!!)


Posted by raoel on Jun-22-2003 15:21:

Deze topic even omhoog schoppen.

Ik ben inmiddels nog een plaat tegen gekomen waarvan ik hoop dat ie nog doorbreekt in de komende weken:

Kingsize Lover - I Cant Stop Loving You (Dj Shah Remix)

Echt een heerlijke zomerplaat.
Bij dancegrooves kun je um luisteren, ik ben um nog nergens anders tegen gekomen.


Top 5 voor deze zomer IMO:
Kingsize Lover - I Cant Stop Loving You (Dj Shah Remix)
Rank 1 - Breathing (Airwave 2003)
Svenson & Gielen - Beachbreeze
The Underdog Project vs. Sunclub - Summer Jam 2003
Orion Too Ft. Caitlin - Travelling (Remixes)

Misschien ook wel:
Clokx - Clocks


DJ Cor Fijneman feat. Jan Johnston - Venus (DJ Tiesto Remix)
Zal veel worden worden gedraait, maar tis niet een echte zomerplaat.


Posted by Opti on Jun-22-2003 15:31:

eerder genoemd, maar:

Saffron feat. Ben Onono - My Love is Always


is een heerlijke zomerplaat


Posted by magrec on Jun-22-2003 15:51:

heiko laux - silent bass

Dit vind ik perfect om heerlijk op het strand te horen


Posted by Djeebie on Jun-23-2003 21:28:

Net ontdekt Erg lekkere (zomerse) rework van het origineel uit '84.

Talk Talk - It's My Life (Liquid People 2003 Mix)


Posted by Donna on Jun-23-2003 22:52:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik zeg weer eens wat tegen je sinds 2 maanden???


Mja imme face maybe

Kun je gelijk bedenken dat er maar weinig woorden van je nodig zijn om me dat te doen voelen,be proud of it


Posted by ahp2002 on Jun-24-2003 01:04:

kan iemand dit zomernummer voor me id'en

t lijkt wel een soort funky versie van members of mayday - 10 in 1 en met zo'n gast die zingt: WHY ooh WHY.... blabla nog allemaal zinnen

hijs heeeeeel bekend en vaak gedraaid. ID please iemand?


Posted by Donna on Jun-24-2003 07:54:

Weet psies welke je bedoeld maar ben megaslecht in tracknames lately,lekker istie wel


Posted by Kakao on Jun-24-2003 07:57:

Planet Funk vs. Layo Bushwacka - Chase The Love Story, of het origineel Layo Bushwacka - The Love Story. Neem aan dat je deze bedoeld


Posted by Donna on Jun-24-2003 08:09:

quote:
Originally posted by Djeebie
Net ontdekt Erg lekkere (zomerse) rework van het origineel uit '84.

Talk Talk - It's My Life (Liquid People 2003 Mix)


Die gaak s ff zoeken!

Ennu kakao,daar kon je nog wel s gelijk in hebben,dunno 4 sure tho


Posted by Chicane on Jun-24-2003 08:36:

quote:
Originally posted by ahp2002
kan iemand dit zomernummer voor me id'en

t lijkt wel een soort funky versie van members of mayday - 10 in 1 en met zo'n gast die zingt: WHY ooh WHY.... blabla nog allemaal zinnen

hijs heeeeeel bekend en vaak gedraaid. ID please iemand?



Laidback Luke - Popmusic ?


Posted by Kakao on Jun-24-2003 08:38:

quote:
Originally posted by Chicane
Laidback Luke - Popmusic ?



Die zal het wel zijn ja, daar komen verder ook nog vocalen in voor; bij Chase the lovestory/lovestory inderdaad niet.


Posted by ahp2002 on Jun-24-2003 10:14:

quote:
Originally posted by Chicane
Laidback Luke - Popmusic ?



JAAAAAAA dat is hem... top man

thankx to donna en kakao voor t meedenken.. top


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.