TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Xtc Info
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
God damn, vage artikel man. Je wordt er bijna in aangespoord om het een keer te gaan gebruiken. Staat wel veel interessante info in. Lang artikeltje. Ben alles nog een beetje aan het verwerken. Zo word het wel interessant om tijdens m'n eerst volgende feest er weer eentje te slikken.
dat is niet de bedoeling
ahum......... als iets niet de bedoeling is van dit artikel is dat het je aan moet zetten tot het gebruiken van xtc , het was mijn bedoeling een stukje xtra info te geven , zodoende weet je wat er allemaal met je gebeurt en dat kan geen kwaad !!
ik gebruik nml. al een jaar of vier p-tjes maar alleen als ik ga feesten ( dat is soms wel te veel) en dan hou je het leuk en gescheiden van de dagelijkse beslommeringen als werk, studie ed ,
je moet feesten in je leven , maar niet leven om te feesten !!!!
want daar heb ik al te veel mensen aan ten onder zien gaan !
( studie afkappen , ontslagen worden, goeie vrienden verliezen)
Dat is het echt niet waard namelijk !! LOL ;-)
Snap ik ook wel, maar zo kwam het op mij over. Doe het waarschijnlijk toch niet. Ben al 4 jaar clean dus

zo houden
goed bezig dus , dan zou ik het ook niet meer doen
| quote: |
| Originally posted by Robvef God damn, vage artikel man. Je wordt er bijna in aangespoord om het een keer te gaan gebruiken. Staat wel veel interessante info in. Lang artikeltje. Ben alles nog een beetje aan het verwerken. Zo word het wel interessant om tijdens m'n eerst volgende feest er weer eentje te slikken. |
Re: xtc info
| Originally posted by JH@theparty Veel mensen die normaal wel tabak roken, hebben daar als ze onder invloed van ecstasy zijn geen behoefte aan en hebben er zelfs een afkeer van. |
Heb het artikel nu f helemaal gelezen en ik stuitte toch op een paar vraagtekens:
- er zijn genoeg mensen die slikken die ook gewoon alcohol drinken
- dat tabak gedeelte klopt echt niet
- een pil kost 30 gulden? hallo..10 of 12,50 is ook goed hoor!
- ecstacy is het beste als je het thuis gebruikt??? heb het 1 x gedaan maar da's dus �cht geen f**k aan!!
nou jah...i.i.g. bedankt voor de info JH 
haha wat staan daar vage dingen in .....maare das niets voor mij 
inderdaad
beste mevrouw proximus ,
wat een haar fijne analyse , klopt als een bus wat je zegt , wat je echter vergeten bent is dat het hier gaat om PURE xtc en niet om speed en mdma wat tegenwoordig in p-tjes zit gaat, ik vond vooral het verhaal over de muren die afgebroken worden en de after ervaringen wel kloppen.
btw heb dit stukje gevonden op een site over drugs voorlichting !!
moet je nagaan !!
| Originally posted by Henkie_henk haha zo kwam het op mij ook over... Zo van "t is wel goed jongen" .."neem er maar eentje.. yum" ach ja.. |

jezus JH je kunt wel een beetje meer respect tonen voor de enige regelmatig postende Nederlandse vrouw hier op het forum
en don't act as if I haven't been there d00d...en waarom denk je in godsnaam dat jij w�l weet hoe pure mdma werkt en ik niet? zout toch een eind heen man
Re: xtc info
| Originally posted by JH@theparty Gemiddeld kost een pil F 30,- |

ik heb wel een leuk stukje gevonden over xtc in de Slam geschreven door jasper van Aarle;
"weet je zeker dat ze je op die plaats niet controleren?" 'Nee joh, net boven je leuter gaan ze er echt niet naar grabbele, en al zeker niet bij zo'n viespeuk als jij!' 'Ok�, maar next time mag jij ze weer lekker bijhouden." Yesss, binnen zonder problemen, evenals de rest die misschien wel met tien keer zoveel tussen de naat loopt en zonder ook maar een zenuwtrekje de security passeren. Maar ja, je zal er maar 's bij staan zoals die mafkees daar in zijn bert-en-ernie-onderbroekje en de neus van politiehond 3 tussen z'n ballen. "heej zeverklep, meejlopen! �au gg��k, die zwoele warmte van die dampende zweetlucht komt me tegemoet terwijl ik de overvolle zalen met stuiterende mafkezen en zwevende hardhoude junkies binnenloop. En het ergste is... ik ben er ��n van. Who cares? "Eej, pilsje?!" "Uh,ja's goed".
"Ook 'n smartie?""Nee, nu nog n...""Okeej dan!"Hup...glukgluk slik...weg...
Nou daar sta ik dan. Onderdeel van een gigantische mierenhoop transpirerende wacko's die massaal die ene flapdrol daar achter die pick-ups als god bejegenen en hem toejuichen alsof hij de eerste persoon op aarde is die het gelukt is een olifant in zijn neus te proppen en hem er vervolgens weer via z'n kont uit te snuiten, Ja,da's trouwens ook wel moeilijk...
Ookeej, nu komt het moment dat ik mezelf even terugtrek terwijl een tintelend gevoel komt opzetten en een genietende lach verschijnt op mijn face. "Begint tie al te werken heej?" wordt er gevraagd terwijl ik mijn armen gestrekt in de lucht hou en apatisch m'n ogen gesloten heb met nog steeds die smile
op m'n gezicht.
Ik keer in m'n eigen wereld en alles is heftig,vet en lief.
Het gevoel alsof ik een orgasme beleef dat almaar doorgaat. Ik laat me bewegen door de penetrerende bassline en de herhalende tonen. Ik laat me manipuleren door die pompende bas waar m'n hart zijn ritme in zoekt. Die muziek, dat is alles, dat is God. En ok�, ik juich die flapdrol achter die pick-ups nu ook toe.
Mijn god, volgens mij was die gast nog onder invloed toen hij dit stukje schreef. Echt vaag man gewoon. Maar wel leuk.

LoL Partyhardy!'s artikeltje was ook wel aardig aanmoedigend lol..
Enneh Miss P.. mischien zei die gozer van dat andere artikeltje wel dat je pille voor 30 piek kon kopen.. zodat je niet pille van 4 piek gaat kope wat slechte kwalie is en stiekum uit waspoeier bestaat... maybe was het uit voorzorg...
ik vind het een beetje te relativerend...had echt zo'n gevoel van..jah...we maken zoiets groots van zoiets stoms...
anyhow..Henkie..JH...het is toch echt wel zo dat als je suiker tot je neemt als je drugs hebt gebruikt...dat dat het effect dus zwaar verneukt..je wordt er alleen maar eerder nuchter van!
en Henkie...who cares about de 30 piek..waar het mij nu om gaat is dat JH zich wel erg als de meest wijze man van Nederland voordoet...hoewel ik dit niet op moet schrijven..want het wordt t�ch weer verkeerd ge�nterpreteerd
haha ja miss p van mij mag je zegge wat je wilt hoor..
en over suiker heb je idd gelijk.. er werd me ook aangerade om veel cola te drinken (daar zit immers ook veel suiker in) Dus als je denkt dat het verkeerd gaat sla je gewoon wat cokejes naar achtere (neej niet doordenke)
| Originally posted by Miss Proximus Heb het artikel nu f helemaal gelezen en ik stuitte toch op een paar vraagtekens: - er zijn genoeg mensen die slikken die ook gewoon alcohol drinken - dat tabak gedeelte klopt echt niet - een pil kost 30 gulden? hallo..10 of 12,50 is ook goed hoor! - ecstacy is het beste als je het thuis gebruikt??? heb het 1 x gedaan maar da's dus �cht geen f**k aan!! nou jah...i.i.g. bedankt voor de info JH |
hallo
2 miss p : dit zijn de leuke reacties , het maakt wat los bij iedereen ook al is het een 600 en 9 keer doorgezaagd onderwerp !!
en het is inderdaad niet mijn bedoeling wijs over te komen , want dat ben ik niet , have fun LOL :-)
raaaaaaaa.....all cool? 
ff een oude thread opgedoken want ik zit net te surfen naar informatie voor school (welke studie te gaan volgen etc.) kom ik (notabene via www.studiekeuze.nl
) op een zeer goede, informatieve site over drugs. adres; http://www.jellinek.nl/
hier staat voor alle drugs beschreven, wat het is, wat het doet, kans op verslaving, en de risico's (ja helaas zijn die er ook altijd
)
Maar goed ik vind dat altijd wel tof om te lezen, er staan ook adressen op waar je je pillen kunt laten testen.
Weet niet of ik iets meld wat jullie al weten, maar op de volgende site kan je per land posts lezen van mensen die hun ervaring met verschillende soorten snoepjes hebben gepost, hoe ze eruit zien, wat ze denken dat erin zat en eventueel de resultaten van een EZ- of Labtest: http://www.pillreports.com
Iedereen kan natuurlijk elk logo op een snoepje zetten, maar meestal is de regio od stad waar ze ze hebben verkregen aangegeven, zodat je eventueel kan zien of je het zelfde snoepie hebt!
| Originally posted by Miss Proximus nou dat hoef je met xtc echt niet te verwachten! dan ben je zo sterk met je eigen genot bezig dat je net zo goed een oplaaspop kunt n**ken! |
| Originally posted by !_PeTrUs_! MMMMMM, nog nooit geprobeerd!! |

) kreeg met een paar nifnafjes op hahahaaaaaaaaaaaa .... daar kan ik alleen maar om lachen