TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Genaaid, of fout tracklist Magik 6?
Pages (2): « 1 [2]
Nou, tis niet te geloven maar waar:
| quote: |
Beste Remco, Wij zijn op de hoogte van dit probleem. Het geval is dat er op de laatste bijpers een fout is gemaakt door de perserij. Ze zijn vergeten de matrijzen te verwisselen waardoor er nu een track op de plaat is geperst die niet eens van Vincent de Moor is. Helaas hebben wij dit nooit opgemerkt daar er van de bijpersingen meestal geen exemplaren onze kant op komen maar deze direct naar de groothandel werden gebracht. Je bent inmiddels de zoveelste die dit probleem aankaart en daarom hebben wij besloten om deze track als bonus nummer te plaatsen op de eerst volgende release van Vincent zijnde VDM - Additional Works III. Deze 12" zal over ongeveer een maand of twee uitkomen. Onze excuses voor het feit dat de track niet op de plaat stond. Ik hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Rodger Kipp A&R and Licensing Combined Forces Records BV |
Waarom geven ze zoiets niet door aan de levaranciers dan.
Dan kunnen die vermelden at er een verkeerd nummer op de plaat staat.
Maar ja, dan wordt de plaat misschien niet meer verkocht 
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Nou, tis niet te geloven maar waar: Hoeveel pech kan je hebben maar aan de andere kant wel goed nieuws, laatste zin |
| quote: |
| Originally posted by Acidophilus Nep dat je er niet eens 1tje krijgt van hun... Is toch wel het minste wat ze kunnen doen als service naar hun klanten, toch? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.