TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Martin Verkerk!!!
Pages (2): « 1 [2]
2e (Y)
| quote: |
| Originally posted by robin 2e (Y) |
Ja was eigenlijk wel een beetje te verwachten. Ferrero doet het al een paar jaar goed in Parijs en was gewoon gebrand op die titel. Vond trouwens ook dat Ferrero het verdiende, maar toch jammer voor Verkerk. Denk trouwens dat dit een eenmalige uitschieter was van onze landgenoot 
verkerk was slecht vergeleken met zn andere wedstrijden....
maja 2e plaats is wel okay, ik denk niet dat dit een uitschieter is.. hij heeft al eens eerder bewezen dat ie wel goed is, Rome d8 ik.
| Originally posted by DJ_Siesta verkerk was slecht vergeleken met zn andere wedstrijden.... maja 2e plaats is wel okay, ik denk niet dat dit een uitschieter is.. hij heeft al eens eerder bewezen dat ie wel goed is, Rome d8 ik. |
Ik bedoelde meer dat ik niet denk dat hij een blijver in de top 20 of hoger is, zoals bevoorbeeld Sjeng Schalken wel is en Richard Krajicek jaren was
denk ook dat dr hierna ff een dipje komt ja, k vraag me af of t trouwesn wel goed is om als onbekende, underdog zegmaar, uit het niets te komen en een grand slam te winnen.. volgens mij vinden veel mensen dat dan weer een beetje te veel van het goede en gaan ze zich weer aan hem ergeren enzo..
| Originally posted by robin denk ook dat dr hierna ff een dipje komt ja, k vraag me af of t trouwesn wel goed is om als onbekende, underdog zegmaar, uit het niets te komen en een grand slam te winnen.. volgens mij vinden veel mensen dat dan weer een beetje te veel van het goede en gaan ze zich weer aan hem ergeren enzo.. |
| Originally posted by robin denk ook dat dr hierna ff een dipje komt ja, k vraag me af of t trouwesn wel goed is om als onbekende, underdog zegmaar, uit het niets te komen en een grand slam te winnen.. volgens mij vinden veel mensen dat dan weer een beetje te veel van het goede en gaan ze zich weer aan hem ergeren enzo.. |
| Originally posted by Dj Lex ja maar iedereen kan wel eens een toernooi winnen Ik bedoelde meer dat ik niet denk dat hij een blijver in de top 20 of hoger is, zoals bevoorbeeld Sjeng Schalken wel is en Richard Krajicek jaren was |