TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Welke bekende nederlanders ken je?
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Chicane on Jun-10-2003 11:56:

Klopt het dat een heleboel links niet werken? Als ik op Top10 of Bio of Pics drukt gebeurd er geen drol

Wel leuk dat je die icoontjes kan slapen

Posted by japeman on Jun-10-2003 12:07:

quote:
Originally posted by Chicane
Klopt het dat een heleboel links niet werken? Als ik op Top10 of Bio of Pics drukt gebeurd er geen drol

hmm, vreemd. Bij mij doen ze 't wel. Hij heeft 'r wel zelf aan lopen k*tten zie ik nu. Tis veel te druk geworden nu, veel kleine foutjes zie ik her en der... Beetje jammer.

J.

Posted by Blik on Jun-10-2003 12:08:

quote:
Originally posted by Chicane

bij mij doen de links het gewoon hoor

Posted by franzelare on Jun-10-2003 12:18:

ik ken supersjinees
en t0mm1e

verder via flok wat dj's

Posted by SnuggLe on Jun-10-2003 12:51:

quote:
Originally posted by japeman
Ik ken DJ Emjay, niet heel bekend nog, maar op zich wel grappig (heb z'n website gemaakt www.djemjay.com).

J.

NIET bekend???? LOL! Die vent die draait al superlang mee, hij is echt wel bekend! Je moet je juist schamen als je hem niet kent.

Cross & Emjay, need i say more?

quote:
Originally posted by jploveparade
Nelly Freida , Rick Engelkess, Katja Schuurman, Tanja Jess, Nelly Freida, Carlo Bosnicht en Dov Elkabas (The Prophet) zie ik regelmatig

Adressen worden alleen tegen betaling verstrekt

Eh...en wie ben jij dat jij die zo kent JP?
Daar ben ik dan benieuwd naar.

Bekende Nederlanders die ik ken? Pfff...das wel moeilijk. Voor mijn werk vaak genoeg met 'bekende Nederlanders' gepraat, maar kennen??
Ik ken redelijk wat mensen in de organisatie bij Q-dance / ID&T in verband met mijn werk, maar die zijn weer niet bekend. Tsja, bekende Nederlanders boeien me wat dat betreft geen ruk. Het is maar waar je mee geassocieerd wil worden. Gekend worden, dat is veel belangrijker!

Posted by japeman on Jun-10-2003 12:58:

quote:
Originally posted by SnuggLe
NIET bekend???? LOL! Die vent die draait al superlang mee, hij is echt wel bekend! Je moet je juist schamen als je hem niet kent.

Cross & Emjay, need i say more?

Maar tis toch geen hele bekende nederlander?
Ik weet ook wel dat 'ie superlang draait, maar bij 't grote publiek is 't toch nog geen bekende hoor. Hij is hard bezig, dat wel...

J.

Posted by Opti on Jun-10-2003 13:33:

quote:
Originally posted by franzelare
ik ken supersjinees
en t0mm1e

verder via flok wat dj's

mwhehe, ben ik een BN'er dan?

Posted by MaGiK54 on Jun-10-2003 13:39:

quote:
Originally posted by Optimus
mwhehe, ben ik een BN'er dan?