TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עידן גוטמן בכפר סבא
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Scorchio on Jun-11-2003 11:27:

דווקא כשאני הייתי שומע אותו ב-99 הוא היה שם הכי לא ממוסחר
אבל היו חוזרים שם על הטראקים כל פעם.

ובקשר לזה שהוא מסומם
נו הבנאדם מבלה 5 חודשים בהודו כל שנה למה אתם מצפים.


Posted by Shahar on Jun-11-2003 11:41:

אני שומע אותו כל שבוע בדאבל דיגיי והוא רגיל כזה... אין מצב שהוא גרוע.. אבל הוא באמת חוזר על טראקים ומחדש פעם ב....


Posted by YuVaL on Jun-11-2003 12:17:

quote:
Originally posted by Shahar
אני שומע אותו כל שבוע בדאבל דיגיי והוא רגיל כזה... אין מצב שהוא גרוע.. אבל הוא באמת חוזר על טראקים ומחדש פעם ב....


אי אפשר לשמוע כבר את דאבל דיי גיי
אני כבר מנחש מה הוא ישים אחד אחרי השני.. הבנאדם פשוט לא מגוון
זה נורא...


Posted by luckystrike on Jun-17-2003 16:07:

quote:
Originally posted by YuVaL
אי אפשר לשמוע כבר את דאבל דיי גיי
אני כבר מנחש מה הוא ישים אחד אחרי השני.. הבנאדם פשוט לא מגוון
זה נורא...


אויש שתוק כבר - זאת נראה לי התוכנית שאני הכי תופס ממנה ב99
!


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.