TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עידן גוטמן בכפר סבא
Pages (2): « 1 [2]
דווקא כשאני הייתי שומע אותו ב-99 הוא היה שם הכי לא ממוסחר
אבל היו חוזרים שם על הטראקים כל פעם.
ובקשר לזה שהוא מסומם
נו הבנאדם מבלה 5 חודשים בהודו כל שנה למה אתם מצפים.
אני שומע אותו כל שבוע בדאבל דיגיי והוא רגיל כזה... אין מצב שהוא גרוע.. אבל הוא באמת חוזר על טראקים ומחדש פעם ב....
| quote: |
| Originally posted by Shahar אני שומע אותו כל שבוע בדאבל דיגיי והוא רגיל כזה... אין מצב שהוא גרוע.. אבל הוא באמת חוזר על טראקים ומחדש פעם ב.... |
| quote: |
| Originally posted by YuVaL אי אפשר לשמוע כבר את דאבל דיי גיי אני כבר מנחש מה הוא ישים אחד אחרי השני.. הבנאדם פשוט לא מגוון זה נורא... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.