TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de officiële moppenthread
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Push2005 on Aug-17-2006 11:10:

Geef mij maar wa Zwarte humor


Posted by Antony on Aug-17-2006 11:17:

quote:
Originally posted by Xilver
Ik vind Raf Coppens echt nen achterlijke zak, en zijn stand-up comedy is laag en slecht.


plus 1, dien heeft de uitstraling ni om da te brengen. soms zit er wel iets in, ma tkomt gewoon erg slecht over. dien zou beter teksten schrijven voor andere spontane jongens


Posted by Sh!fty on Aug-17-2006 11:26:

Een man in een café: 7 tequila's, aub
de barman zegt; amai, iet te vieren?
Waarop die gast antwoordt: Ja, 'k heb vandaag mijn eerste pijpbeurt gehad.
De barman: proficiat, hier sé, 7 tequila's + 1 op mijn kosten!
De man: merci, ma daarmee krijg ik die smaak nog nie uit mijne mond


Posted by Config on Aug-17-2006 11:27:

vind ik niet echt. heb em live gezien en et rockte, veel beter dan op tv imo
Geert Hoste vind ik ook wel goed, wel stom dat ie overal die grap van die teensletsen uithaalt , en dan doet alsof ie em terplekke uitvind.. bleh


Posted by Kaidreas on Aug-17-2006 11:49:

een woord met 1000 klinkers????







oprit


Posted by christina on Aug-17-2006 12:56:

wa zegt een kip als ze tegen een bus vliegt?









*TOK*


Posted by mellow_head on Aug-17-2006 13:19:

Het is eerst geel en as get KEIHARD tege ne muur gooit wordt het rood...






Een kuikentje


Posted by MikeVee on Aug-17-2006 13:21:

quote:
Originally posted by mellow_head
Het is eerst geel en as get KEIHARD tege ne muur gooit wordt het rood...






Een kuikentje


Eerst zien en dan geloven


Posted by Antony on Aug-17-2006 13:37:

om int zelfste genre te blijven...

hoe gooide een ei tegen de muur zonder da het breekt?

me kieken enal


Posted by mellow_head on Aug-17-2006 13:53:

^Das een West-Fluuterse mop zeker


Posted by diddi on Aug-17-2006 14:40:

quote:
Originally posted by Kaidreas
een woord met 1000 klinkers????
oprit


WB Kaidreas!!

BELEVENISSEN BIJ DE HELPDESK

Helpdesk:"Wat voor computer heeft u?"
Vrouwelijke klant: "Een witte."
-----------------------------------------------------------------------
Hallo met Celine hier: "Ik krijg mijn diskette er niet uit."
Helpdesk:"Heeft u al geprobeerd op het knopje te drukken?"
Klant:"Ja, ja hoor, hij komt er echt niet uit."
Helpdesk:"Dat is niet zo mooi. Wel, ik maak er een melding..."
Klant:"Neen...wacht...ik zie het al...ik had de diskette er nog niet ingedaan...hij ligt op mijn bureau...sorry..."
-----------------------------------------------------------------------
Helpdesk: Klik op het icoontje van 'mijn computer' aan de linkerkant van het scherm."
Klant: "Bedoel je links voor jou of links voor mij?"
-----------------------------------------------------------------------
Helpdesk: "Goedendag. Hoe kan ik u helpen?"
Mannelijke klant: "Hallo...ik kan niet printen."
Helpdesk: "Wilt u voor mij even op de startknop drukken en...
Klant: "Nu moet je goed luisteren. Niet meteen zo technisch doen. Ik ben verdomme Bill Gates niet!"
-----------------------------------------------------------------------
”Met Martha, goeiemiddag “: "Ik kan niet printen. Iedere keer dat ik het probeer zegt hij: "Can 't find printer". Ik heb de printer zelfs opgetild en voor de monitor neergezet, maar de computer zegt nog steeds dat hij hem niet kan vinden."
-----------------------------------------------------------------------
Klant: "Ik wil in het rood printen, maar het lukt niet."
Helpdesk: "Heb je wel een kleurenprinter?"
Klant: "Aaaah....................dank je."
-----------------------------------------------------------------------
Helpdesk: "Wat staat er nu op uw monitor, mevrouw?"
Klant: "Een pluche knuffelbeestje dat mijn vriendje voor me gekocht heeft in de supermarkt."
-----------------------------------------------------------------------
Helpdesk: "En dan toetst u nu F 8."
Klant: "Hij doet het niet."
Helpdesk: "Wat heeft u precies gedaan?"
Klant: "Ik heb acht keer op de F-toets gedrukt zoals je zei, maar er gebeurt niks."
-----------------------------------------------------------------------

Klant: "Mijn toetsenbord doet het niet meer."
Helpdesk: "Weet u zeker dat het ingeplugd zit in de computer?"
Klant: "Nee. Ik kan niet achter de computer komen."
Helpdesk: "Pak uw toetsenbord op en loop tien meter naar achteren."
Klant: "Oké."
Helpdesk: "Kwam het toetsenbord met u mee?"
Klant: "Ja."
Helpdesk: "Dat toetsenbord is dus niet ingeplugd. Staat er misschien nog een ander toetsenbord?"
Klant: "Ja...er staat hier nog eentje. Ah...die doet het wel!"
-----------------------------------------------------------------------
Helpdesk: "Uw wachtwoord is een kleine a van appel, een hoofdletter V als in Victor, het nummer 7."
Klant: "Is dat een hoofdletter 7?"
-----------------------------------------------------------------------
Een klant kon geen verbinding maken met het Internet.
Helpdesk: "Weet u zeker dat u het juiste wachtwoord gebruikt?"
Klant: "Ja, dat weet ik zeker. Ik heb het een collega zien doen."
Helpdesk: "Kunt u mij zeggen welk wachtwoord dat was?"
Klant: "Vijf sterretjes."
-----------------------------------------------------------------------
Helpdesk: "Welk antivirus programma gebruikt u?"
Klant: "Netscape."
Helpdesk: "Dat is geen antivirus programma"
Klant: "Oh, sorry...Internet Explorer."
-----------------------------------------------------------------------
Klant: "Ik heb een groot probleem. Een vriend van mij heeft een screensaver op mijn computer gezet, maar iedere keer dat ik de muis beweeg, gaat hij weg!"
-----------------------------------------------------------------------
Helpdesk: "Met Microsoft Tech. Support, kan ik u helpen?"
Oude vrouw: "Goedemiddag! Ik heb nu al vier uur op jullie zitten wachten!
Kunnen jullie me alstublieft zeggen hoe lang het duurt voor jullie me helpen?"
Helpdesk: "Uhh..? Pardon, ik snap het probleem niet helemaal."
Oude vrouw: "Ik heb zitten werken in Word en ik heb meer dan vier uur geleden de helptoets al ingedrukt. Kun je me zeggen wanneer jullie nu eindelijk komen?"
----------------------------------------------------------------------
Helpdesk: "Hoe kan ik je helpen?"
Klant: "Ik ben mijn eerste e-mail aan het schrijven."
Helpdesk: "OK, en wat is het probleem?"
Klant: "Wel, ik krijg wel de letter a, maar hoe zet ik er nu een rondje omheen?
---------------------------------------------------------------------------------

Helpdesk: waarmee kan ik U helpen

Klant: zie niets op mijn monitor!!

Helpdesk : zit u achter U computer ?

Klant : nee!!

Helpdesk: ga achter U computer zitten.

Klant: OK

Helpdesk; wat ziet U nu ?

Klant: Allemaal kabels!!


Posted by Config on Aug-17-2006 14:52:

"Helpdesk: Klik op het icoontje van 'mijn computer' aan de linkerkant van het scherm."
Klant: "Bedoel je links voor jou of links voor mij?"

LOL


Posted by Bl@ckOut on Aug-17-2006 16:43:

^ach, ik kreeg vorige week op m'n werk de vraag van "mijn draadloze muis werkt ni". Bleek dat hij dacht dat de ontvanger een muis met draad was die hij dus niet meer nodig had, had hij die eruit getrokken


Posted by Kaidreas on Aug-17-2006 16:56:

waarom zijn er in de woestijn geen caravans?





iemand al een kameel met een trekhaak gezien?


Posted by RadiantB on Aug-17-2006 17:24:

Daarnet een 'hersenbreker' tegengekomen bij de winwinwin vragen op jim tv.



vt4belspelletjestoestanden


Posted by christina on Aug-17-2006 17:27:

quote:
Originally posted by Kaidreas
waarom zijn er in de woestijn geen caravans?





iemand al een kameel met een trekhaak gezien?


oud


Posted by Bl@ckOut on Aug-18-2006 10:23:

quote:
Originally posted by Kaidreas
een woord met 1000 klinkers????







oprit

die vin'k best wel geslaagd eigenlijk


Posted by christina on Feb-03-2011 08:55:

waarom zingt Beyoncé altijd "to the left, to the left, ..."?

















because ni g g ers don't have rights

edit: wtf, nig ger wordt hier gecensureerd?


Posted by Kaidreas on Feb-05-2011 09:28:

Een blondje laat een schelp tattoeren op haar lies, vraagt haar vriendje waarom heb je dat gedaan???


























als je u oor tegen de schelp zet, dan riek je de zee


Posted by christina on Feb-05-2011 10:31:

haha goeike


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.