TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Godskitchen Global Gathering 26 july 2003
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by snitz on Jul-10-2003 14:53:

EN HIJ IS DE LANGSTE DUS HIJ WEET HET.......

Posted by SnuggLe on Jul-11-2003 09:27:

quote:
Originally posted by basvh
hoho vorig jaar naar loveparade met 50 zatte boeren als een roosje geslapen. Ik deed me minidisc bij hedel op, viel in slaap en werd 50 km voor berlijn wakker. Dus reken maar van yes dat je in die bus kan slapen.
Dus snitzke en ik gaan gewoon lekker naar HQ om meteen daarna in de bus te stappen.

En geen kwaad wordt over die feestjes in de melkweg want die zijn gewoon super!!!!!!

Die Hyperactieve Remy & Chinees gaan je wakkerhouden

In Utrecht gaat de eerste snuif coke en pil erin, dan is alles voor de grens met the UK op, en staan we de hele dag/nacht hakkiestrak Niet dan? BeuQen!

Posted by ambs on Jul-11-2003 12:27:

Monkey Dancer 2

Ik ga ook!!!

Ook met de partytravels bus! nog maar 2 weekjes en 1 dag! ik kan niet meer wachten! wordt zo een super feest

Posted by magrec on Jul-11-2003 16:46:

quote:
Originally posted by basvh
hoho vorig jaar naar loveparade met 50 zatte boeren als een roosje geslapen. Ik deed me minidisc bij hedel op, viel in slaap en werd 50 km voor berlijn wakker. Dus reken maar van yes dat je in die bus kan slapen.
Dus snitzke en ik gaan gewoon lekker naar HQ om meteen daarna in de bus te stappen.

En geen kwaad wordt over die feestjes in de melkweg want die zijn gewoon super!!!!!!

Whehehe jullie gewoon zijn echt gek!!!!!!!!!!!!!!!!
Iemand een idee hoeveel je aan engelse ponden kwijt zult zijn voor zo'n festival?? KAn ik mooi goedkoop wat ponden kopen via mijn oom

Posted by Opti on Jul-13-2003 00:20:

quote:
Originally posted by magrec
Whehehe jullie gewoon zijn echt gek!!!!!!!!!!!!!!!!
Iemand een idee hoeveel je aan engelse ponden kwijt zult zijn voor zo'n festival?? KAn ik mooi goedkoop wat ponden kopen via mijn oom

Hoe liggen de prijzen voor drinken en etend aar? Ik ga wel meer dan genoeg meenemen... geen zin in dat mijn ponden halverwege op zijn...

Posted by SnuggLe on Jul-16-2003 10:51:

Nou, er mag wel snel wat informatie komen voor de reis.... Heb nog niets gezien/gehoord...

Posted by Miss Proximus on Jul-16-2003 12:38:

ok Bas als JIJ t zegt...........tegen een lange man kan ik niets meer inbrengen

anyway, toen ik naar Engeland ben geweest betaalde je ongeveer 1 pond voor een drankje (bier, fris), food heb ik geen idee van. Ik zou in ponden meenemen wat je anders in euro's meeneemt (omg!) en anders kun je vast wel ergens pinnen of zonder te betalen weglopen (ik ken wel wat truckjes die mij geflikt zijn tijdens t barwerk op feesten hahahah)

Posted by Bouma-Bros on Jul-16-2003 13:21:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nou, er mag wel snel wat informatie komen voor de reis.... Heb nog niets gezien/gehoord...

Net een paar dagen terug van vakantie....

Bevestigingen van de betaling zijn vandaag de deur uitgegaan dus die liggen morgen of vrijdag op de deurmat bij iedereen.

De laatste info-mail versturen we ook een dezer dagen. Komt allemaal goed gasten. Nog 10 dagen te gaan!

Posted by Opti on Jul-17-2003 13:45:

Bevestiging is binnen Ff formuliertje terugsturen

Posted by magrec on Jul-18-2003 17:08:

Jah mijn bevestiging is ook alweer getekend en retour gezonden
Alleen beetje irritant dat ik pas volgende week vrijdag engelse ponden kan halen bij de bank grrrrrrrrrrrrrrrrrr. Naja ik heb ze besteld dus ze moeten er dan maar zijn.

Posted by snitz on Jul-19-2003 16:36:

ik heb hem ook retour gestuurd

Posted by Opti on Jul-19-2003 23:19:

BASVH EN SNITZ OPLETTEN JULLIE!

van UK FOrum gejat

Timetable Sundissential

4.00 – 5.00 Strange Dave
5.00 – 6.00 BK
6.00 – 7.00 Ilogik
7.00 – 8.00 Ian M
8.00 – 9.00 Jez & Charlie
9.00 – 10.00 Paul Kershaw
10.00 – 11.00 Nick Rafferty
11.00 – 12.00 Lisa Lashes
12.00 – 1.00 Lab4
1.00 – 2.30 Rob Tissera
2.30 – 4.00 Andy Farley
4.00 – 5.00 Karim
5.00 – 6.00 K90 Live
6.00 – 7.00 Mark Gray

UK (Hardhouse), here I come!

Posted by snitz on Jul-20-2003 11:57:

ziet er puik uit, zal daar wel veel te vinden zijn maar ik heb ook nog andere op mijn verlanglijstje staan

Posted by SnuggLe on Jul-20-2003 16:51:

Hoop gvd niet dat er vette dj''s zijn tussen 16:00 en 18:00, of om 06:00 uur...dan mis ik die
Omdat we dan weer in de bus zitten.....

Posted by magrec on Jul-20-2003 19:33:

Weersvoospelling is niet super maar het kan altijd slechter:

19 graden en kans op wat kleine hoevelheden water.

Posted by snitz on Jul-20-2003 20:39:

Laat tieske a.u.b NIET afsluiten

Posted by Bouma-Bros on Jul-21-2003 09:02:

Hier een betrouwbare link (BBC Weather) voor de weersvoorspelling van zaterdag in Stratford:

http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml?id=1580&links

Posted by basd on Jul-21-2003 10:25:

Nog even een vraagje voor Sander en/of Sido (en misschien ook handig om te weten voor anderen):

Kun je gewoon spullen in de bus laten liggen tijdens het feest? Is wel handig namelijk ivm. schone kleren, discmans enzo..

Ik ga er trouwens vanuit van wel..

Posted by snitz on Jul-21-2003 10:59:

quote:
Originally posted by basd
Nog even een vraagje voor Sander en/of Sido (en misschien ook handig om te weten voor anderen):

Kun je gewoon spullen in de bus laten liggen tijdens het feest? Is wel handig namelijk ivm. schone kleren, discmans enzo..

Ik ga er trouwens vanuit van wel..

dat zou ik ook wel even willen weten jah.....

Posted by JohnObir on Jul-21-2003 11:51:

5 days to go

if some of you are there at 4pm.. come to the godskitchen arena and wave i'll be down the front for armin & tiesto.. be good to meet some of you!

safe journey there

jon.

Posted by SnuggLe on Jul-21-2003 13:33:

quote:
Originally posted by JohnObir
5 days to go

if some of you are there at 4pm.. come to the godskitchen arena and wave i'll be down the front for armin & tiesto.. be good to meet some of you!

safe journey there

jon.

Dont think we'll be there than
We arrive at 6... so we wont see you at 4.

But what do you mean "i'll be down the front for armin & tiesto"...are they playing that early also or what? Do you know some line-up times????

Can't we meet up at some other time?
When is the UKTA meetup?

Greetz,
SnuggLe

Posted by Bouma-Bros on Jul-21-2003 14:49:

Spullen kunnen uiteraard gewoon in de bus blijven liggen, maar tis wel allemaal op eigen risico he

Posted by Bouma-Bros on Jul-21-2003 16:11:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dont think we'll be there than
We arrive at 6... so we wont see you at 4.

But what do you mean "i'll be down the front for armin & tiesto"...are they playing that early also or what? Do you know some line-up times????

Can't we meet up at some other time?
When is the UKTA meetup?

Greetz,
SnuggLe

Hiermee bedoelt Jon dat ie voorraan zal staan bij de sets van Tijs en Armin. Tiesto en Armin draaien niet vroeg.

Posted by basd on Jul-21-2003 17:36:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Spullen kunnen uiteraard gewoon in de bus blijven liggen, maar tis wel allemaal op eigen risico he

Zenk joe. Helemaal top !

Posted by JohnObir on Jul-21-2003 18:05:

tiesto and armin will both be on after 6 yes i will be in the crowd at the front, come say hi.. but nothing else as i well be dancing my ass off

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »