TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Godskitchen Global Gathering 26 july 2003
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
EN HIJ IS DE LANGSTE DUS HIJ WEET HET.......
quote: |
Originally posted by basvh hoho vorig jaar naar loveparade met 50 zatte boeren als een roosje geslapen. Ik deed me minidisc bij hedel op, viel in slaap en werd 50 km voor berlijn wakker. Dus reken maar van yes dat je in die bus kan slapen. Dus snitzke en ik gaan gewoon lekker naar HQ om meteen daarna in de bus te stappen. En geen kwaad wordt over die feestjes in de melkweg want die zijn gewoon super!!!!!! |
Ik ga ook!!!
Ook met de partytravels bus! nog maar 2 weekjes en 1 dag! ik kan niet meer wachten! wordt zo een super feest
Originally posted by basvh hoho vorig jaar naar loveparade met 50 zatte boeren als een roosje geslapen. Ik deed me minidisc bij hedel op, viel in slaap en werd 50 km voor berlijn wakker. Dus reken maar van yes dat je in die bus kan slapen. Dus snitzke en ik gaan gewoon lekker naar HQ om meteen daarna in de bus te stappen. En geen kwaad wordt over die feestjes in de melkweg want die zijn gewoon super!!!!!! |
Originally posted by magrec Whehehe jullie gewoon zijn echt gek!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() Iemand een idee hoeveel je aan engelse ponden kwijt zult zijn voor zo'n festival?? KAn ik mooi goedkoop wat ponden kopen via mijn oom ![]() |
Nou, er mag wel snel wat informatie komen voor de reis.... Heb nog niets gezien/gehoord...
ok Bas als JIJ t zegt...........tegen een lange man kan ik niets meer inbrengen
anyway, toen ik naar Engeland ben geweest betaalde je ongeveer 1 pond voor een drankje (bier, fris), food heb ik geen idee van. Ik zou in ponden meenemen wat je anders in euro's meeneemt (omg!) en anders kun je vast wel ergens pinnen of zonder te betalen weglopen (ik ken wel wat truckjes die mij geflikt zijn tijdens t barwerk op feesten hahahah)
Originally posted by SnuggLe Nou, er mag wel snel wat informatie komen voor de reis.... Heb nog niets gezien/gehoord... |
Bevestiging is binnen Ff formuliertje terugsturen
Jah mijn bevestiging is ook alweer getekend en retour gezonden
Alleen beetje irritant dat ik pas volgende week vrijdag engelse ponden kan halen bij de bank grrrrrrrrrrrrrrrrrr. Naja ik heb ze besteld dus ze moeten er dan maar zijn.
ik heb hem ook retour gestuurd
BASVH EN SNITZ OPLETTEN JULLIE!
van UK FOrum gejat
Timetable Sundissential
4.00 – 5.00 Strange Dave
5.00 – 6.00 BK
6.00 – 7.00 Ilogik
7.00 – 8.00 Ian M
8.00 – 9.00 Jez & Charlie
9.00 – 10.00 Paul Kershaw
10.00 – 11.00 Nick Rafferty
11.00 – 12.00 Lisa Lashes
12.00 – 1.00 Lab4
1.00 – 2.30 Rob Tissera
2.30 – 4.00 Andy Farley
4.00 – 5.00 Karim
5.00 – 6.00 K90 Live
6.00 – 7.00 Mark Gray
UK (Hardhouse), here I come!
ziet er puik uit, zal daar wel veel te vinden zijn maar ik heb ook nog andere op mijn verlanglijstje staan
Hoop gvd niet dat er vette dj''s zijn tussen 16:00 en 18:00, of om 06:00 uur...dan mis ik die
Omdat we dan weer in de bus zitten.....
Weersvoospelling is niet super maar het kan altijd slechter:
19 graden en kans op wat kleine hoevelheden water.
Laat tieske a.u.b NIET afsluiten
Hier een betrouwbare link (BBC Weather) voor de weersvoorspelling van zaterdag in Stratford:
http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml?id=1580&links
Nog even een vraagje voor Sander en/of Sido (en misschien ook handig om te weten voor anderen):
Kun je gewoon spullen in de bus laten liggen tijdens het feest? Is wel handig namelijk ivm. schone kleren, discmans enzo..
Ik ga er trouwens vanuit van wel..
Originally posted by basd Nog even een vraagje voor Sander en/of Sido (en misschien ook handig om te weten voor anderen): Kun je gewoon spullen in de bus laten liggen tijdens het feest? Is wel handig namelijk ivm. schone kleren, discmans enzo.. Ik ga er trouwens vanuit van wel.. |
5 days to go
if some of you are there at 4pm.. come to the godskitchen arena and wave i'll be down the front for armin & tiesto.. be good to meet some of you!
safe journey there
jon.
Originally posted by JohnObir 5 days to go ![]() if some of you are there at 4pm.. come to the godskitchen arena and wave ![]() safe journey there jon. |
Spullen kunnen uiteraard gewoon in de bus blijven liggen, maar tis wel allemaal op eigen risico he
Originally posted by SnuggLe Dont think we'll be there than ![]() We arrive at 6... so we wont see you at 4. But what do you mean "i'll be down the front for armin & tiesto"...are they playing that early also or what? Do you know some line-up times???? Can't we meet up at some other time? When is the UKTA meetup? Greetz, SnuggLe |
Originally posted by Bouma-Bros Spullen kunnen uiteraard gewoon in de bus blijven liggen, maar tis wel allemaal op eigen risico he ![]() |
tiesto and armin will both be on after 6 yes i will be in the crowd at the front, come say hi.. but nothing else as i well be dancing my ass off